Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Kvalita za prijateľnú cenu.
Môžem len doporučiť.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Tak to je vinikajuci obhod a parfeknè ceny
- ....
Sú tam najlepšie ceny a tie ponuky čo majú aj teraz som povedal im a hneď hcu ísť kúpiť Pc notebook a ďalší ties ...
-
Odporúča obchod
Som spokojná s výberom, cenou a prístupom personálu
-
Odporúča obchod
- siroky sortiment, ochotnych predavacov / predavacky :)
- v kamennych predajniach ine ceny ako na eshope, nie vzdy ma clovek cas cakat na dorucenie z centraly
siroky sortiment, ochotnych predavacov / predavacky :)
-
Odporúča obchod
- Výber tovaru a ceny
- Objednaný tovar som zatiaľ nedostal a ani neviem,kde je a prečo mi doteraz neprišiel.
Každý, kto má záujem obchodovať s Vami, je asi spokojný s výberom a cenami.
Reakcia obchodu OKAY.sk
Dobrý deň,
Vašu objednávku sme preverili. Platba online platobnou kartou neprešla korektne, to znamená, že ani Vám daná čiastka neodišla z Vášho bankového účtu. Systém nekorektnú objednávku automaticky stornoval, o čom ste obdržali písomnú informáciu.
V prípade doplňujúcich otázok nás, prosím, neváhajte kontaktovať na našej zákazníckej infolinke na telefónnom čísle 0850 444 002.
Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak veríme, že budúci nákup prebehne plne v poriadku.
S pozdravom
Za tím Profesora OKAY
Kristína Sameková -
Neodporúča obchod
- tovar si vyberiete a doručia vám domov o poštovné je drahšie, odporúčam ľuďom, ktorí sa nevedia do špecializovaných predajní dostať
- tovar odporúčam radšej kupovať v predajni kde máte profesionálnych odborníkov a vedia poradiť, oproti e-shopu tovar nevidíte a mňa zmiatla poznámka tovar rozbalený
"predajňa" splňa moje požiadavky-profesionálni predajcovia, ktorí poradia aj pri porovnaní dvoch rôznych značiek, e-shop ponúka aj rozbalený tovar, ktorý som považovala za výstavný v predajni a zaslaný ako rozbalený do e-shopu na ďalší predaj - tovar som musela vrátiť lebo nebol funkčný. Teda do budúcna by som rozbalený tovar neobjednávala.
Reakcia obchodu OKAY.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu. Sme radi, že ste vyskúšali nákup cez náš internetový obchod. V prípade, že ste si zakúpili tovar s poznámkou "rozbalený" ide o tovar, ktorý je zaradený v kategórii bazar a stav výrobku je opísaný v popise.
Na druhej strane nás veľmi teší, že ste boli spokojný s nákupom priamo na kamennej predajni OKAY a sme radi, že prístup pracovníkov predajne bol pre Vás pozitívnou skúsenosťou.
Za Váš nákup Vám ďakujeme.
S pozdravom
Za tím Profesora OKAY
Kristína Sameková -
Odporúča obchod
- Široký sortiment tovaru.
- Neviem posúdiť.
Po prvom nákupe sa sa názor nedá vysloviť.
-
Odporúča obchod
- super obsluha
- nic
ok
Reakcia obchodu OKAY.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za pozitívne hodnotenie nášho obchodu.
Teší nás Vaša spokojnosť s celkovým priebehom vybavenia Vašej internetovej objednávky.
Za Váš nákup Vám ďakujeme a prajeme Vám veľa spokojných nákupov v OKAY.
S pozdravom
Za tím Profesora OKAY
Kristína Sameková -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Nákup z domu
- možnosť nákupu na pslátky
- nemám pripomienky
odporúčam
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Prehladnosť tovaru ,Rychle dodanie.Dostupnosť predajne do 50 kilometrov, keby som musel tovar reklamovať.
- Doprava ,zle informácie od dopravcu ,čas dodania po telefóne povie do 12:00hod a dodanie až o 16:00hod.
- Potom človek čakám celý deň.
Spokojnosť.
-
Neodporúča obchod
- prosim ne kupovajte lebo ked neake problem mate tovarom ani telefon nezvihaju aked zvihaju tak klamaju dakujem nedobri obhod.....
- ne porucujem
nedobry obhod
Reakcia obchodu OKAY.sk
Dobrý deň,
ďakujeme, že ste sa s nami podelili o Vašu skúsenosť s nákupom v OKAY.
Je nám ľúto, že sa Vám nepodarilo ihneď dovolať na zákaznícke centrum, avšak napriek tomu musíme konštatovať, že pracovníci zákazníckeho servisu sú zákazníkom vždy nápomocní každému zákazníkovi pri riešení vzniknutého problému. Z vášho popisu nám nie je jasné, prečo ste nebol spokojný pri riešení Vašej požiadavky. Preto by sme Vás radi požiadali, aby ste nám podrobnú informáciu napísali na [email protected] .
Ďakujeme Vám a prajeme pekný deň.
S pozdravom
Za tím Profesora OKAY
Kristína Sameková -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
S tovarom aj so sluzbami som zatial spokojna,len spotrebic este nieje odskusany.Vyhodou je doprava zadarmo,nakupit v pohodli domova a tovar dojde az domov.
-
Odporúča obchod
- Široký sortiment, každý si určite vyberie
- nemá slabiny
Každému doporučujem, treba vopred vedieť čo chcem kúpiť a mať požadovanú sumu €.
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- spolahlivost
- nema
OK
-
Odporúča obchod
- cena
- žiadne
OK
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- doprava až domov
- neviem posúdiť tovar len z obrázka
odporúčam aj ostatným
-
Odporúča obchod
- CENA INFORMACIE
- Nema
NAKUPUJE SA K SPOKOJNOSTI
-
Odporúča obchod
- cena,
- Budete tovar zasielať späť?
- pri tejto otázke mi chýba aj iná odpoveď , čo ak sa pokazi? Nelogická otázka .
Odporučám.
Reakcia obchodu OKAY.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Teší nás Vaša spokojnosť s nákupom prostredníctvom internetového obchodu OKAY.
Váš dotaz nám nie je v celku jasný, avšak v prípade, že budete mať problémy so zakúpeným výrobkom, neváhajte sa obrátiť na naše zákaznícke centrum na telefónne číslo 0850 444 002, kde Vás budú informovať o možnostiach ako postupovať.
Ďakujeme, že nás odporúčate svojim priateľom a známym. Prajeme Vám veľa spokojných nákupov.
S pozdravom
Za tím Profesora OKAY
Kristína Sameková -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- prehladnosť
- nič
cena
-
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- rychlost dodania
- neuplny popis a nedostatok fotiek ponukaneho tovaru
komunikatyvnost a rychlost dodania, to je velke plus pre zyskanie zakaznikov