Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia na bode nula.

    Vôbec žiadna odozva na našu objednávku. Iba potvrdzujúci mail ( asi aby sme nemohli zrušiť objednávku) . Myslím že keď niekto podniká a vedia obchod, tak by nemal podceňovať také veci. Kuriér stojí 5€ a platím ho ja. Stačilo napísať - odpuste ale nemám čas poslať vám tovar z dôvodu..... Alebo pošlem o dva týždne, mesiace, roky. Ďakujem

    Reakcia obchodu natrhu.sk

    Pán si objednal tovar, pri ktorom bola uvedená doba dodania 7-14 pracovných dní, takže písať takúto negatívnu reakciu po 3 pracovných dňoch bolo naozaj unáhlené. Pri telefonickom rozhovore mu to bolo vysvetlené a sľúbil nám, že túto neoprávnenú negatívnu recenziu vymaže. Robíme, čo môžeme a snažíme sa tovar doručiť vždy čo najskôr, navyše nesľubujeme nič, čo by sme nevedeli dodržať. Balík nás mimochodom stojí 13,20 € a nie 5 €, pretože spoločnosť DPD nám vôbec neoznámila dopredu zmeny prepravných podmienok a sadzieb, takže sme nestihli zvýšiť cenu dopravy.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Cez internet človek nevidí, akej kvality je objednaný tovar. Prvé sánky som telefonicky reklamoval. Vyzerali ako keby absolvovali niekoľko sánkovačiek. Hoci mi ich ochotne vymenili, mal so ich 100 chutí vrátiť. Kuriér mi však nechcel vrátiť peniaze. Chápal som ho, lebo prvé sánky doviezol iný. Ostáva len dúfať, že vnúčikovi niekoľko rokov vydržia. Preto ani neviem, ako mám hodnotiť svoju spokojnosť s nákupom. 3 hviezdičja azda len za to, že prišli rýchlo.

    Reakcia obchodu natrhu.sk

    Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Sánky posielame, samozrejme, nové nepoužité, k poškodeniu mohlo dôjsť pri preprave. Všetko treba hneď riešiť s nami. Ak sa Vám ani druhé nepáčili, stačilo nám dať vedieť, po sánky by sme si poslali kuriéra a vrátili Vám plnú sumu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    čistá katastrofa, tovar som objednala pred tromi tyždňami a zatiaľ mi nebolo nič doručené opakovane som telefonovala a vždy samé vyhovorky a žiadna mailova komunikacia

    Reakcia obchodu natrhu.sk

    Mrzí nás, že nastala takáto situácia. Bohužiaľ, tovar je nedostupný u dodávateľa, na čo nás neupozornil. Posielali sme Vám mail po uplynutí termínu dodania, ktorý je uvedený pri produkte.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Tovar bol doručený poškrabaný na viacerých miestach

    Reakcia obchodu natrhu.sk

    Ak je tovar poškodený, treba nás hneď kontaktovať, pošleme Vám nový alebo vrátime peniaze.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Postielka ktoru som si objednala je polsky vyrobok, velmi nekvalitne spracovany, suplik ktory patri k postielke bol vyrobeny tak, ze zial nie je pouzitelny. Vrchna doska suplika je zle zrezana, nezapada do kolajniciek, suplik z kolajniciek vypadava, cim sa stava nepouzitelny. Navyse bol k tovaru dodany len polsky manual!

    Reakcia obchodu natrhu.sk

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí, že ste dostali poškodený výrobok. Treba však v prvom rade kontaktovať nás a my Vám výrobok vymeníme alebo vrátime peniaze.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 4 dni

    • ziadne
    • Dodanie tovaru

    Neochota dodat tovar v ziadanom termine

    Reakcia obchodu natrhu.sk

    S kuriérom sme dohodli čas doručenia do 14:00, podľa požiadaviek zákazníka, no nedodržal ho, čo nás veľmi mrzí. Tovar bol nakoniec dodaný o deň neskôr. Hodnotenie je asi trochu unáhlené, lebo my tovar určite dodať chceme a čo najskôr :-)

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • sanky prišli bez namontovaneho operadla čo bežný človek sam nenamontuje

    Reakcia obchodu natrhu.sk

    Niekomu vyhovujú sánky bez operadla, v popise produktu je to napísané, že operadlo nie je namontované.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednavku som z dovodu nepritomnosti stornovala este v den objednavky, no napriek tomu musim zaplatit kuriera :( velka nespokojnost!

    Reakcia obchodu natrhu.sk

    Zákazníčka si objednala tovar s tým, že vedela, aká je doba dodania, telefonicky sa informovala o termíne dodania, pretože to potrebovala súrne. Tovar jej bol v deň objednania odoslaný, aby ho na druhý deň mala doma. V deň objednania a teda aj odoslania balíka o 22:15 nám napísala mail, že či sa nedá doručenie odsunúť, lebo bude "mimo pár dní". Hneď ráno sme jej poslali číslo na kuriéra, aby si s ním mohla dohodnúť náhradný termín doručenia. Je možné odložiť doručenie o 2 týždne. Táto doba však bola pre zákazníčku krátka, takže balík neprebrala a vrátil sa nám naspäť. Vznikla nám škoda v podobe nákladov na balenie, doručenie a aj spätné doručenie v hodnote 4,70 €. Keby nám zákazníčka dala vedieť skôr, tak nemáme problém objednávku stornovať. Postupujeme v súlade Obchodnými podmienkami, ktoré máme uvedené v e-shope a s ktorými zákazníčka súhlasila:

    "Kupujúci sa zaväzuje:

    - Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť predávajúcemu.
    - Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

    V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody."

    Snažíme sa našim zákazníkom vyhovieť vo všetkých smeroch, ale nemôžeme si dovoliť platiť za nepreberanie tovaru nezodpovednými zákazníkmi. Náklady na doručenie platíme, či sa tovar prevezme alebo nie. Takže myslíme, že je pre všetkých pochopiteľné, že požadujeme tieto náklady preplatiť, aby sme sa vyhli unáhleným, nepremysleným, špekulatívnym alebo podvodným objednávkam.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • rýchlosť,komunikácia
    • výhodné ceny

    Kúpil som prútený kôš na prádlo,cena bola veľmi výhodná,dá sa používať ale kôš je krivý nie pekne formovaný,neposielam naspät kvôli ďalším výdavkom.

    Reakcia obchodu natrhu.sk

    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Nevieme posúdiť, či deformácia vznikla prepravou alebo sme nedopatrením poslali poškodený kôš. V každom prípade nás stačí kontaktovať a radi chybu napravíme. V tomto prípade sme sa so zákazníkom dohodli na výmene tovaru, s ktorou samozrejme nemá spojené žiadne výdavky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Nekvalitný tovar, sánky boli krivé,oprierka nesedela veľkosťou, hrôza... Nikdy viac
  • Neodporúča obchod

    10 %

    velmi zla kvalita tovaru , neodporučam

    Reakcia obchodu natrhu.sk

    Veľmi nás mrzí, že sme nedopatrením odoslali od výroby poškodený výrobok. So zákazníkom sme sa dohodli, že si poň pošleme kuriéra a plnú sumu vrátime späť.
    V prípade problémov s tovarom treba v prvom rade kontaktovať nás, spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá.