Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    90 %

    • cena,pohodlie nákupu z domu...
    • Čo sa týka reklamácie vidím v tom trochu problém.

    Bola som celkovo spokojná, všetko prišlo v poriadku, aj prepravca bol veľmi ochotný....

  • Odporúča obchod

    70 %

    • Celkom dobré ceny!
    • Poplatok za dobierku, ked sa platí poplatok za dopravu!!!!

    Lacnejšie ako v obchode, ale pri velkych poplatkoch za dopravu a ešte aj dobierku aj, tak nejaké drobné ušetríme.

  • Odporúča obchod

    70 %

    • cena za tovar
    • Dlha dodacia lehota

    Odporučil by som ho,ale upozornil na dobu dodania 4 tyždne

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Nákup na splátky, dobré ceny
    • Nemá

    Výhodné a rýchle nakupovanie z tepla domova, takže paráda!

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Široká ponuka tovaru za výborné ceny.

    Objednávka ako aj dovoz tovaru bol bezproblémový, komunikácia s obchodom na výbornej úrovni - veľmi ochotní pracovníci.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • pohodlie
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • pohodlný výber
    • chybné faktúry, zlá komunikácia s prepravcami, nedostatočné zabalenie tovaru

    výhoda pre toho, komu sa nechce chodiť po obchodoch a hľadať...

  • Odporúča obchod

    70 %

    • dobrá cena tovaru, perfektná komunikácia s pracovníkmi obchodu
    • obchod ani nie, skôr doprava, mne tovar doniesli a nedovolili mi ani si ho prezrieť, nakoľko sa šofér ponáhľal a pritom som mu povedala,že tak nebudem môcť tovar reklamovať

    odporúčam známym a aj už som tak urobila, váš obchod a stránku

  • Odporúča obchod

    70 %

    • široka škala vyrobkov
    • neviem posudit
  • Odporúča obchod

    90 %

    • Výhodná cena, kvalitný výber.
    • Dĺžka dodania tovaru. Dá sa pochopiť pri tovare vyrábanom na zakázku, ale pri tovare na sklade by sme očakávali rýchlejšie dodanie ako boli tie 2-3 týždne.

    Konkurencieschopný obchod, cenovo výhodný tovar, príjemná komunikácia, spoľahlivé dodanie bez problémov, určite doporučujem takýchto obchodníkov aj ostatným kupujúcim.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Obednal som NIKA,skrinka na vst..šporák 60, classic farba jelša med!

    dostala som farba Jabloň tmavá!jedne strane hore bol zlomene.

    a chybala dolna policka kde ide dver !

  • Odporúča obchod

    80 %

    • cena, prehľadnosť
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • ponuka dobre ceny, ale co je za tym skryte clovek zisti az ked si tovar objedna
    • dodacia doba sa predlzila na tri mesiace, komunikacia nulova, ked som aj volala na zakaznicku linku povedali mi ze tovar je na sklade a expeduju a za tyzden ked stale nic neprislo a volala som na linku znova mi bolo oznamene ze tovar este nemaju na sklade, nakoniec exportovali bez toho aby vopred oznamili o co som pani Zidekovu ziadala niekolkokrat a aj tak neprisiel tovar kompletny, kedze ide o kuchynsku linku tak mame rozburanu kuchynu a cakame uz 2 tyzden kedy sa uracia nam ju poslat

    ak maju tovar na sklade a je moznost osobne si ho prevziat nech sa paci, ale ak si chce niektoobjednat toho viac, moze cakat ze to nebude dodacia doba ako je uvedena, cim vlastne porusuju obchodne podmienky pretoze vopred neupozornia na predlzenie.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • body za nákup, ktoré potom môžete použiť ako peňažnú zľavu pri ďalšom budúcom nákupe
    • Nebola kontrola objednávky a tovaru.. Objednala som si k nábytku 2ks políc, dorazila a účtovaná mi bola len jedna. Ihneď som písala e-mail o tejto skutočnosi a doposiaľ (viac ako týždeň) sa mi nik neozval, nik nereagoval. Kontakt na obchod je len do 16,00 hod., čiže pre ľudí, ktorí chodia do práce a tovar si preberajú popoludní, ziastia nedostatok, nemajú koho kontaktovať ihneď. Nedoržiava sa to, čo je uvedené v podmienkach, že zákazník bude vopred vyrozumený o dodávke tovaru - presný termín ("Akonáhle Váš tovar fyzicky opustí náš sklad, obdržíte email s presným dňom doručenia" + "Presný deň, kedy bude tovar doručený na Vašu adresu Vám dáme vedieť na Váš email, popr. telefón, uvedený v objednávke ihneď ako bude objednávka vybavená" + "Termín dodania Vám potvrdzujeme v momente, kedy zásielka opustí našu expediciu a je vtedy pevný!") Telefonoval až kuriér, že vezie zásielku, hoci sme boli v práci. Poprosili sme ho o dodanie tovaru o 15,00, čo prisľúbil s tým, že sa ešte ozve o 14,00 hod. a viac nezavolal. Čakali sme doma, zrušili tréning dieťaťu i návštevu, dohodli si pomoc na vynášanie nábytku do bytu. Zbytočne. Až na druhý deň sme to riešili cez obchod.

    Neviem, či odporúčať, alebo nie. Nie som spokojná - nebol mi doručený ani faktúrovaný komplet všetok objednaný tovar, na výzvu o tom mi nikto nedal spätnú väzbu. Nakoľko inak ako e-mailom sa spojiť neviem (som v práci do 16,00 bez možnosti telefonovať a po tomto čase už nik telefóny nedvíha), je zo strany obchodu nekorektné ignorovať e-mail. Kuriér, ktorý doručoval tovar je nespoľahlivý.

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Veľký výber tovaru a lacnejší ako v predajňach.
    • som spokojná, ale neviem ako je to s vernostnými bodmi, pretože som nakupovala 3x a vernostné body mi neboli nikdy odpočítané

    odporučila by som tento obchod

    Reakcia obchodu Najlacnejší nábytok

    Dobrý den,
    je nutné napsat do poznámky že chcete body uplatnit. Toto se neděje automaticky, protože někteří zákaznci body chtějí kumulovat a využít pak naráz. Děkuji za pochopení.

  • Odporúča obchod

    70 %

    • široký sortiment
    • zatiaľ som sa zo žiadnymi nestretol, takže neviem
  • Odporúča obchod

    100 %

    • hlavná výhoda je asi to že si môžem pozrieť veľké množstvo nábytku a v obchode je toho podstatne menej
    • nevidela som žiadne slabiny ten kto kupuje tovar cez internet asi vie čo od daného nákupu bude čakať

    V celku mám z môjho nákupu dobrý dojem obchod prebehol bez nejakých komplikácií ja môžem váš obchod len doporučiť ostatným.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • výhodná cena, pohodlnosť nákupu
    • špedičná firma nás upozornila na doádávku tovaru 10min pred dodaním

    obchod úplne v poriadku
    odporučil by som zapracovať na komunikácii špedičnej služby

  • Odporúča obchod

    100 %

    • široký sortiment
    • dostatočný prehľad
    • veľmi krátka dodacia doba
    • perfektné informácie o priebehu plnenia dodávky
    • nezistil som

    veľmi spoľahlivé a rýchle riešenie

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Ponúka nekvalitné výrobky

    Touto cestou Vám píšem svoju nespokojnost s výrobkom: tovar - detska postiel- FRANEK - Hasicske auto: postel obsahuje lakované časti, ktoré sú smradlavé. Na postel aplikovcali nevhodný náter. Tento smrad cítit v celej izbe a to už dlhšiu dobu. Je to nevhodné pre deti - akurát na také "vonkajšie použitie"! Je to životu nebezpečný výrobok. Sme maximálne nespokojný s touto kvalitou! Polský výrobok vyrobené v Číne....