Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Neobjednavajte, velke sklamanie a podved! Zakaznicka podpora nieje schopna dohladat kdem ate balik, nevedia komunikovat s prepravcom a meno prepravcu umyselne neudavaju, inak by si od nich nikto nikdy nic neobjednal .!ovar po vyse mesiaci nedorazil, a dostat z nich peniaze bol tiez boj. NIKDY NIKDY NIKDY!

    • Ovar po mesiaci nedorazil :)) No ešte že nie sme mäsiarstvo, ale nábytok... Pani, ak čítate správy, tak asi viete, že na SK skrachoval dopravca 123kurier. Peniaze z dobierok si nechal, balíky postrácal, alebo visí nedostupné v jeho depoch. Samozrejme sme na situáciu reagovali a aj keď za to, že úpadok toho dopravcu nemôžeme, poslali sme väčšine zákazníkov tovar znova, iným dopravcom. Pokiaľ sme ho mali teda na sklade. Tým ostatným sme vrátili peniaze (aj keď my sami ich z dopravcu asi nikdy nedostaneme).
      To že sme neboli schopní asi týždeň dať žiadne informácie je síce pravda, ale verte že to nebolo našou neschopnosťou, ale tým že sme tiež žiadne informácie od dopravcu nemali. Najskôr tvrdil len že nestíha pred sviatkami, potom zas že mu kradnú jeho zamestnanci a že to riešia a potom prestal reagovať úplne. V tejto situácii by bolo skôr na mieste oceniť, že aj keď veľkí dopravcovia kradnú, krachujú a sú neseriózny, naša firma problémy rieši ako sa dá, hoci to nemusí byť na počkanie. Slúžime ľuďom už viac ako 15 rokov.

  • Katastrofalny internetovy obchod!! NEODPORUCAM! Postel, ktoru som si objednala pred 2 mesiacmi mi do dnesneho dna nebola dorucena. Najprv dorucili zly tovar, potom ignorovali moju reklamaciu. Zamestnanci tohto e-shopu nemaju sajnu aky tovar predavaju,nevedia Vam poskytnut informacie. Zatial najhorsia skusenost s kupou cez internet.

  • Kuchynska linka v hodnote 1008.9€, ktoru som objednavala 14.3.2019 a dodanie malo trvat 4 -6 tyzdnov mi bola dorucena 16.5.2019 (9 tyzdnov cakania). Ak by som nevolala v akom stave je moja objednavka, tak sa ani nedozviem, ze este nie je kompletna linka na sklade. Vysvetlenie preco, este nemaju linku na sklade – Dodavatel nenaplnil kamion, a preto este neprisiel. Zaujimalo by ma, ak by dalsie dva mesiace dodavatel nenaplnil kamion, ci by som tak dlho musela cakat na linku, ktoru som uz vopred vyplatila (1008.9 €). Vrajze sa uz cakalo iba na dvierka na umyvacku, tak sme sa dohodli na dodani tych veci, ktore maju na sklade. Aj ked mali byt dvierka na umyvacku, na ktore sa cakalo dorucene neskor prisli naraz v prvej zasielke. Pri preberani bol jeden balik poskodeny, zasielku som prebrala, kedze sa jednalo o externeho dorucovatela, musel by inak celu zasielku zobrat spat, nie len poskodeny balik. Folia, ktorou bola zasielka zabalena, bola cela, cize sa nejednalo o poskodenie pri preprave. Okrem poskodenej skrinky, neboli pribalene dvierka na jednu skrinku a madlo. K suflikovej skrinke prisiel iba korpus, bez suflikov. Reklamacny list bol dvakrat zle vypisany, na tretikrat sa im podarilo vypisat reklamacny list spravne a chybajuce casti mi boli dorucene 23.5.2019. Velke sklamanie z tohto eshopu.
    Eshop “najlacnejsinabytok.sk/” a eshop “byvajsnami.sk” – iny nazov, rovnaka firma - Freeport, s.r.o.

  • Pri jednej z negatívnych recencii je uvedená reakcia predajcu : "skúste si nabudúce vybrať nábytok z našich viac ako 6000 ks skladových zásob a uvidíte ako všetko pôjde ľahko a rýchlo. ;) "

    Ja som si objednala zo skladových zásob a skúsenosť s nákupom je velmi negatívna.

    Nabytok som potrebovala urgentne, preto som objednala nabytok na sklade aj s expresným dodaním.Termin dodania dodrzali,ale neposlali objednanu trojsedacku, ale nejaku inu. Z dvoch objednaných kresiel jedno bolo kompletne, k druhemu prisli nohy opat z nejakeho ineho modelu. ZIADALA SOM : - prevziat na ich naklady tovar spat , okamzite vratenie ceny za sedacku, ktorú mi nikdy nedodali a vratenie ceny za 1 kreslo, lebo som odstupila od zmluvy. Telefonicky mi najprv tvrdili, ze naklady na prepravu znasam ja- tak by to bolo v prípade bezneho odstúpenia,ale nie ak ziadam prevziat tovar, ktorý bol dodaný nesprávne; nasledne sme sa zhodli na prevzati , podla vystaveneho dobropisu mi maju vratit aj cenu za expresne dodanie a cast ceny za prepravu.Ziadost o vratenie som posielala 15.11. mailom aj postou,21.11. prevzali tovar na vlastne naklady, az 27.11 . sa ozvali, ze nemaju spravne moje císlo účtu, 3.12. mi stále nevrátili peniaze.

    ... ak toto je lahko a rychlo... tak sa radsej treba vyvarovat aj iných eshopov, ktore prevádzkuje tato spolocnosť

  • Objednaval som sedacku v hodnote aku pisali 271€ v piatok v noci a v pondelok mi volali ze uz ju nemaju na sklade za taku cenu ale za cenu 423€ ci ju aj tak chcem a to nepocitam dovoz cca 20€.
    Stornoval som samozrejme objednavku a napisal pravdivu recenziu ako to bolo a oni mi este odpisali ze to ja som spravil chybu bo neviem poriadne citat cenu.
    Este stale mam od nich mail s potvrdenim objednavky za cenu 271€ tak nech nerobia zo mna debila.
    A najlepsie na tom je ze ja som objednaval v piatok za akciovu cenu v pondelok mi volali ze cena uz nieje taka ale este do stredy ju mali na nete za akciovu cenu.
    Som zvedavy kolkych tak oklamali okrem mna a kolky napokon kupili aj za tu drahsiu cenu.

  • = NAJHORŠÍ INTERNETOVÝ OBCHOD AKÝ SOM DOPOSIAĽ NAŠIEL A POUŽIL =
    ...pri objednanom tovare poznámka posledný kus skladom a dodanie do 5-tich dni od pripisu platby na účet ...spravil som preto rýchlo prevod na účet tohoto poj******* obchodu , nato mi prišiel potvrdzujuci mail o mojej platbe a info, že tovar mi bude dodaný po jeho naskladnení, ktoré bude trvať minimálne 10 týždňov ...hneď som to STORNOVAL , ale na moje peniaze, ktoré mali ONI odo mňa na druhý deň, som JA čakal 12 DNI ...a aj to som len urýchlil asi mojimi telefonátmi a vyhrážkami, že na nich podám trestné oznámenie a dám ich prešetriť príslušnému SOI
    ...choré na hlavu a v žiadnom prípade tento obchod NEDOPORUČUJEM !!!!!!!!

  • Po skúsenosti s týmto obchodom, by som si odtiaľ nikdy nič neobjednala. Kuchynská linka objednaná 14.02.2017, no dnes 10.05.2017 sme stále bez linky a skoro 3 mesiace bez funkčnej kuchyne. Po dnešnom telefonáte oznámili, že čakať sa bude ešte mesiac, aj keď pred dvoma týždňami tvrdili, že tovar už majú na sklade.

  • Wolf: a to ste videli, že najlacnejsinabytok.sk a nabytokainterier.sk je ta ista firma? Aj tam čitam negativne skúsenosti... Čo dodať?

  • Roman: No říct "Zial sme len styria" co mají za 3 roky negativní zkušenost je trochu divné, ne? Pokud za 4 roky při desítkách tisíc klientů se 4x něco nepovede, tak je to spíš "Super, sme len styria". Nebo byste chtěl víc negativních zkušeností? :)

  • tappetty: presne tak podobna skusennost

  • Takze moja najnovsia skusennost s tymto obchodom je negativna.Bohuzial ale objednal som si skrinu pri ktorej bolo napisane 2-4tyzdne dodacia lehota.Po troch tyzdnoch som kontaktoval obchod s tym ze kedy mi bude tovar doruceny pretoze okrem potvrdzujucej objednavky hned v prvy den som nebol nijako kontaktovany obchodom.Hned na to mi odpisali ze pravdepodobne dalsie 3 tyzdne cize spolu 6 a to si myslim ze je na smiech.Hned som zrusil objednavku na svete niesu jediny...Tovar som si zadovazil inde.

  • Pridavam sa ku kolegom v tejto diskusii a zdielam ich nazor. Zial sme len styria, takze pre tento obchod to nic neznamena.



  • Takže asi takto : Tovar bol akože skladom, mal byť dodaný do troch pracovných dní, po desiatich dňoch sme sa ozvali a že vraj to bude uprednostnené a bolo, len problém bol v tom, že časti posteľe už boli použité a poškodené, po odoslaní fotodokumentácie a reklamácie mali poslať kuriéra a ? Čo myslíte, dočkal som sa ? Zatial nie, tak ďakujem pekne za taký obchod.

    NIKDY VIAC !

  • Otrasny obchod, najhorsia skusenost uz nikdy si cez nich nic neobjednam , z dodacej doby 3 tyzdne boli 2 mesiace a to sa ani neobtazovali mi dat vediet, ziadny email nic, ked som sa informovala o stave objednavky, tak ked konecne odpisali ani neskontrolovali stav u dodavatela len mi napisali ze mam cakat dalsie 2 tyzdne, ked vyprsali dalsie 2 tyzdne opat som ich musela ja kontaktovat odozva bola super = mam cakat dalsie 3 tyzdne:DDDDD nikdy viac

  • Vôbec nie som spokojná s komunikáciou, ktorá viazne na strane predajcu, či už mailom alebo telefonicky ( odporúčam nastaviť si hlasnejšie zvonenie telefónu ) ..ak si objednám tovar, ktorý je na stránke zobrazený s dodaním do 3 pracovných dní a až na moje upozornenie namiesto vysvetlenia náhle zmenia dodanie viacerých ponúkaných tovaroch, je to minimálne neseriózne správanie sa voči zákazníkovi!!!
    Predpokladala som, že po úhrade tovaru, sa mi niekto z pracovníkov firmy ozve a oznámi mi termín dodania, prípadne pošle faktúru ...alebo ma informuje o zmenách, ktoré nastali..žiaľ, nestalo sa tak do dnešného dňa!
    Namiesto toho sa snažím dovolať na firmu ..chcem len vedieť čo je s mojím tovarom,ktorý som si zaplatila!!!
    V tomto internetovom obchode už nebudem nikdy viac nakupovať!