Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Dobrý deň po rozbalení som zistil ze je tovar poškodený to pre to je akcia tovaru že je viditeľné poškodený? Ak áno tak by mal byť zákazník pred kúpou oboznámený že tovar je poškodený!

  • Pozor na predaj vianočných stromčekov v Mountfield v shopping palace. Keď si vyberiete stromček, pôjdete ho zaplatiť a potom pre auto aby ste ho naložili, vymenia vám ho. Prídete domov a po rozbaleni nájdete nepredajný stromček, ktorý ste si určite nevybrali a máte dojebane Vianoce, ďakujem Mauntfield

  • Chcela som si kúpiť trávu zmes šport keďže mali na sklade písané cez internet ze majú posledné ks vybrala som sa tam ešte pred tým som volala ci naozaj sú tam zdvihla mi to dajaká CZ pozrela ze áno tak ano...pridem na predajnu do PD ani jedno predavač neochotny hľadal po štítkoch ci sa. Taka u nich vôbec predáva žiaden prehlad neochotny až po navrhnuti ci ozaj nie je na sklade išiel pozrieť prišiel za dvere otočil sa, ze nie je doniesol iba roztrhnute rece kt malo zalepeny spodok a chcel ho predať ako 10kg nebol ochotný ani odvážiť hovorím mu ze to 10 kg nemá.. Takže nebolo z toho nič nesedia vám sklady... Moja cesta môj čas bol zbytočný a ešte. ďakujem mountfiel myslím ze by ste mohli viacej držať na predajni tovaru ako po 1 balíku... A predavača z PD informovať co vlastne predáva ze čítať vie aj zakaznik

  • Vyhnite sa tomuto obchodu z daleka ak nechcete mat problemy. Su to obycajny laici ktory nevedia nic o kosackach nic o pilach. Bol som v predajni vo Zvolene chlapik ktory sa pri mne zastavil mi nevedel nic o pile povedat absolutne neschopny clovek pripadal mne aj manzelke ako nadrogovany. Potom ma odhovaral aby som si nekupil ziadnu pilu lebo ze cim dalej su horsie pili ze je to sama čina nech si dam opravit radsej staru pilu. Po navsteve servisu som sa dohodol ze donesiem pilu do Zvolena. Mal som cenu na opravu max. 50€. Po tyzdni mi volali ze cena opravy bude okolo 78€ s cim som nesuhlasil a povedal som nech nic nerobia. Po par dnoch mi prisla sms ze si mozem pilu vyzdvihnut. Myslel som ze budem platit okolo 20€. Po mojom prekvapeni mi povedali sumu 46,70€ . Ked som sa nahneval ze za co boli nervozny ze to tam mam vsetko rozpisane. Za brusenie retaze si nauctovali 11€ za opravu listy dalsich 11€ cistenie palivoveho filtra a vzduchoveho, doplnenie maziva a podobne hluposti. Ked to zhrniem proste ked som si nechcel dat robit bezpecnostnu brzdu tak si nauctovali aspon za amaterske prace 46,70€. Po tomto uz nikdy viac tuto predajnu nenavstivim a výrobky z Mountfieldu nechcem ani zadarmo. Este dobre ze som si tam nekupil motorovu pilu a motorovu kosacku ako som planoval. Nie som taky bohaty aby som si kupoval nekvalitne veci. Radsej vrazim do znackovych vyrobkov a nemusim navstivit tychto amaterov.

  • Kúpili sme si z Mountfield slnečník Santorini v hodnote 190€, ktorý bol upevnený podľa pokynov a pri miernom vanku sa zlomil. Do predajne sa nedovoláte, max. na infolinku. Každý deň Vám povedia niečo iné, vrchol bol keď nám na predajni v Martine jeden predajca povedal jeden týždeň , že to je chyba výrobku a nie naša a o týždeň nám druhý predajca tvrdil že sme si to mohli zlomiť sami, resp boli nepriaznivé poveternostné podmienky. Keby sme mali slnečník z tesca tak to neriešim, ale slnečník za 200 € musí vydržať dlhšie ako mesiac a pól. Samozrejme reklamáciu neuznali , už sa budeme len modliť aby sa nám ďalšie veci od nich nepokazili . Ale určite odtiaľ nikdy nič nekupime. Pri predaji sú veľmi milí, ale čo sa týka reklamácie tak sa odvolávajú len jeden na druhého .

  • Reklamáciu v Mountfielde si ťažko uplatniť .Naposledy mi odpísali ,že som brúsku nadmerne zaťažil a veľa používal ,ale to že sú tam použité nekvalitné súčiastky , ktoré sa zoderú po pár krát použití to do úvahy neberú,tak že dva roky záruky im nič nehovorí no otras už tam nič nekupujeme a to isté odporúčame aj ostatným.

  • Otrasny obchod. Nechapem ze este dokazu fungovat. To co oni dokazu ponukat akoze v akcii aj 1/3 to inde na hocijakom eshope kupim v minimalne rovnakej cene. Napr komplet riesenie bazenu. Chapem ze oni davaju vela penazi na mkt vdaka ktoremu ziju, ale kebyze aj nieco spravia skutocne pre zakaznika s cenami a aspon 4x do roka by isli do svojich marzi... Ich system ze sa neda tovar medzi predajnami presuvat a pod. to je dalsia katastrofa. Alebo 2 sezony po sebe rovnaka ponuka vianocnych ozdob navyse v aktualnej sezone tovar predavali dokonca drahsie a este ho radsej stiahli aby nemuseli vypredaj robit. Verim ze o rok ho ponuknu znova a samozrejme v "akciovych" cenach. Taketo obchody by nemali vobec existovat. A este ich bonusovy program... To je cele vtip.

  • Davali sme do servisu v Martine kosacku zauctovali nam veci ktore nevymenili a neskontrolovali. Ked sme kosacku preberali zistili sme ze nebola vyfukana a az na nase naliehanie ju vyfukal, zauctovany filter nebol vymeneny, bol spinavy, tiez uctovali nastavenie kolies ktrore neboli dane dolu a neboli skontrolovane. Ked uz sme sa rozculili servisak v Martine povedal ze servis bol robeny inde. Noze sme ziadali iba pretocit a tie nam prebrusili z oboch stran aj stranu ktora nebola pouzivana. Hlavne ze vsetky veci si nauctovali. Podvodnici v Martine, snazia sa ludi okradat. Ak sa vobec nerozumiete do zahradneho naradia tak vas poriadne oklamu a budu sa na vas snazit zarobit. Podvodnici su to.

  • Kúpili sme si do firmy 10ks Krovinorez Oleo-Mac BC 530 T vo februári 2020. 5ks sme dali pred týždňom reklamovať s rovnakou vadou a to strata výkonu, dusenie motora. Používali ich 5 ľudia na piatich miestach v SR. Vraj používame nekvalitný benzín, ktorý dlho stál. Napísali sme im, že používame iba ich olej (priložili sme faktúry nákupu 100ks) a benzín od Slovnaftu. Kupujeme mesačne benzín za 2 000€, tz, že sa u nás dlho nezdrží... Ideme dať krovinorezy na nezávislú expartízu. Držte nám palce nech s tými odrbávakmi zatočíme.

  • V Žiline som odniesol do servisu batériovú pílu. Mala niečo cez 2 roky. Jedalo sa o pozáručný servis. Bolo mi oznámené, že za ,,analýzu budem platiť, ale keď si kúpim novú, bude mi ,,analýza" odrátaná. Za 30 dní sa nikto neozval, tak som tam poslal kolegu, čo tam šiel riešiť reklamáciu 5ks krovinorezov (o tom ďalší príbeh).... Povedali mu, že ju opraviť nevedia a vypýtali si 12,50€. Tak som tam následne šiel, že kúpim novú, keďže mám od nich... celú batériuvú sadu náradia (už to ľutujem). Na predajni sa na mňa dívali ako na exota, že akú zľavu chcem??? Tak som šiel do servisu vyjasniť situáciu. Pán Peter Paur ,vedúci servisu mi oznámil, že to som nemal platiť, že to som mal prísť s novou a on by mi nezaúčtoval tu ,,analýzu,,. To už nie je možné urobiť po zaplatení.... takže som odišiel nahnevaný (slušne povedané). Ponúkam za simbolickú cenu tlačiacu kosačku (Aku rotačná kosačka Patriot - nová 350€), krovinorez(Aku strunová kosačka - nová 150€), plotostrih (Aku plotové nožnice - nové 150€), rýchlonabíjačku (Aku nabíjacia stanica Patriot 40V nová 112€) a 1ks batériu (Aku batérie Patriot BT20 40V nová 150€) majú tesne cez 2 roky všetko za 500€ + pokazená píla (Aku reťazová píla Patriot) ako bonus k tomu. Píšte [email protected]

  • Neuznanie reklamácie a neprofesionálny až drzý prístup predavačov, v budúcnosti uprednostním iný obchod.

  • Sťažnosť!!!!! Neuznavaju reklamácie po 4 dnoch sa produkt pokazil už po 2x neodporučam nakupovať v tomto primitivnom obchode.Nikdy viac!!!!

  • Ponúkam vám odbornú montáž a servis bazénov AZURO (Mountfield) vždy za nižšiu cenu ako mountfield, so zárukou tak ako cez predajňu na koľko som bol pre Bratislavu a záhorie ako jediný montážnik s viac ako 5-ročnými skúsenosťami výkopové práce nerobím
    Tel kontakt : 0902 396 904
    mail: [email protected]

  • Ponúkam vám odbornú montáž a servis bazénov AZURO (Mountfield) vždy za nižšiu cenu ako mountfield, so zárukou tak ako cez predajňu na koľko som bol pre Bratislavu a záhorie ako jediný montážnik s viac ako 5-ročnými skúsenosťami výkopové práce nerobím
    Tel kontakt : 0902 396 904
    mail: [email protected]

  • Pred rokom sme kúpili kosačku v Mountfielde v Trnave, MTF 1820 PD v sume 368,30 eur. Kosačku nemôžeme využívať pre opätovné vyskytnutie vady. V servise Mouuntfield v Trnave sme s reklamáciou 3 x neuspeli,nakoľko nám tvrdili,že používame nekvalitný benzín, nechápeme to...Benzín kupujeme na čerpacej stanici Shell,potom sme kúpili benzín na čerpacej stanici Slovnaft a problém je ten istý...Evidentne vada je v kosačke,pritom kosíme trávnik v rozlohe 7 X 15 m.Prístupom pracovníkov Mountfieldu v Trnave sme stratili dôveru k tejto firme.NIKDY VIAC TAM NIĆ NEKÚPIM.

  • Práve som sa pokúšal reklamovať jednu sezónu bežiacu bazénovu filtráciu kde prestal ísť tlakomer a roztrhlo vypustený ventil (nekvalitné plasty) dotahovany rukou.
    Samozrejme mám doniesť filtráciu za 350 euro do obchodu a reklamovať. Pritom by stačilo doniesť aj nefunkčné časti a jednoducho vymeniť. Je sezóna a mesiac bez bazénu

  • Práve som sa pokúšal reklamovať jednu sezónu bežiacu bazénovu filtráciu kde prestal ísť tlakomer a roztrhlo vypustený ventil (nekvalitné plasty) dotahovany rukou.
    Samozrejme mám doniesť filtráciu za 350 euro do obchodu a reklamovať. Pritom by stačilo doniesť aj nefunkčné časti a jednoducho vymeniť. Je sezóna a mesiac bez bazénu

  • Zať-cudzinec mi po kúpe "rozbiehal" pílu,ale neurobil to správne . Priniesla som ju do servisu v Žiline s tým, že divne hučí. Na moje prekvapenie,keď ju opravár prezrel, konštatoval,že motor je zadrený, že nebol olej v benzíne, a treba vymeniť celý motor. Na otázku, koľko bude oprava stáť, mi povedal sumu o 50 eur vyššiu, ako som zaplatila za novú pílu.
    Zobrala som ju teda domov. Syn mi ju rozobral, vymastil, a píla funguje úplne bez problémov už viac ako rok... Celá oprava natrvala ni pol hodinu.

    Ináč, s výrobkami som spokojná, no opravy aj najbanálnejšie, sú opravdu veˇmi exkluzívne ohodnotené.

  • Mountfield? Už nikdy viac! Kúpil som bubnovú kosačku na kosenie väčších plôch a na kosenie v podhorských a horských oblastí podľa firemného videa,za 2 letá pokosila cca 2.5 ha,má za sebou 2x posezonnu prehliadku a teraz odišiel "pojazd". Záruka mi neplatí,odmietli mi ju,nakoľko podľa vyjadrenia technika a firmy si za to môžem sám,lebo som ju nesprávne a najmä nadmerne používal a opotreboval som si súčiastku(ja som si naivne myslel,že ak kúpim kosačku tak s ňou mám kosiť a nie na ňu iba pozerať) -na súčiastke vraj nebola zistená žiadna materiálová ani výrobná chyba-tak ja neviem ako sa opotrebovala,nechápem to. . . vie to niekto vysvetliť,ako sa môže niečo,čo nemá žiadnu chybu opotrebovať za 30 tzv.motohodín kosenia?(ak je,samozrejme súčiastka kvalitná a nie vyrobená z bakelitu čo zvýšil po ukončení výroby trabantov)

    • podotýkam,že ide o plochu 1.33 ha,z toho vyplýva,že ten "pojazd" ak sa zapol tak to zapnutie bolo na dlhšie a nie iba na na zapnúť-vypnúť,zapnúť-vypnúť. . .

  • Dobry den, TČ sme mali asi 3 roky, použ. sme ho na 10m3 bazén, vsetko klapalo az po kým sme nekupili nový bazén 18m3 a toto TČ s max. do 18m3 je neúčinné, takže neodporúčam na väčsí bazén ako 10m3...odskúšané, inač TČ išlo v poriadku.