Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Orientacne datumy dorucenia uplne bezpredmetne kazda jedna objednavka meska

    Reakcia obchodu MotoZem

    Ďakujeme za recenziu. Vaša skúsenosť nás mrzí. Môžete nám napísať, o aký tovar ide? Preveríme situáciu u dodávateľa, pravdepodobne chyba nastala u neho. Ďakujeme, tím MotoZem

  • tovar zatiaľ nedorazil

    Reakcia obchodu MotoZem

    Ďakujeme za hodnotenie a veríme, že tovar už dorazil. Tím MotoZem

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Zlá informovanosť o tovare jasne som dal do poznámky v objednávke otázku ohladom tovaru no nebolo mi vôbec odpovedané ale bez odpovedí zaslané .

    Kvalita tovaru nič moc neviem kde nakupujú ale tovar nie je kvalitný.

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a týmto sa vám ešte raz ospravedlňujeme za nedorozumenie pri vybavení Vašej objednávky. V rámci zákazníckych služieb u nás máte bezplatnú výmenu alebo vrátenie tovaru. Neváhajte sa preto na nás obrátiť, pokiaľ bunda nevyhovuje vašim predstavám.

    Za tím MotoZem Martin
    http://www.motozem.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchlosť dodania
    • Ponožky rovnakej veľkosti, a predsa rôznej šírky. Akoby boli dva druhy rovnakých ponožiek, jedny normálne a druhé extra úzke. Po vypratí asi pôjdu manželke.

    Nabudúce radšej nakúpime priamo v obchode, lepšie je tovar vidieť naživo.

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Sme veľmi radi, že sa nám s vami podarilo skontaktovať, aby sme túto situáciu ešte podrobne prebrali. V rámci zákazníckych služieb u nás máte 100 dní na bezplatnú výmenu alebo vrátenie tovaru. Na našich zákazníkoch nám veľmi záleží, preto veríme, že všetko prebehne k vašej úplnej spokojnosti.

    Za tím Motozem Martin
    http://www.motozem.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Kupila som si rukavice na fotke vyzerali dobre kvalitne ale pri jazde na mto mi bola zima na ruky, neboli take teple.

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    na spokojnosti zákazníkov nám veľmi záleží, preto ponúkame službu bezplatnej výmeny alebo vrátenia tovaru do 100 dní od zakúpenia. V prípade vašej nespokojnosti teda nie je najmenší problém, aby ste rukavice vrátila, ochotne vám peniaze pošleme späť alebo si z nášho širokého sortimentu vyberiete iný tovar. S dôverou sa na nás obráťte, veríme, že všetko prebehne k vašej maximálnej spokojnosti.

    Za tím Motozem Martin
    http://www.motozem.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Ak potrebujete precerpat naftu,tak toro ie velmi nepraktiace. Tenke hadicky, slaby vankusik na vytvorenie podtlaku.

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Váš podnet sme samozrejme starostlivo preverili a ďakujeme vám za upozornenie aj spoločný telefonický hovor, kedy sme si vás vypočuli a našli spoločné riešenie. Spokojnosť zákazníkov je naša priorita, preto sme radi, že sa nám podarilo celú záležitosť vyriešiť k vašej úplnej spokojnosti.

    Za tím Motozem Ondra
    http://www.motozem.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Rukavice majú drobné nedostatky .Nedošité vo švíkoch s dvoma drobnými dierkami.

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Sme radi, že sa nám s vami podarilo skontaktovať, aby sme danú situáciu prebrali a vyhoveli všetkým vašim požiadavkám. Vážime si vášho času a veríme, že nám zachováte priazeň.

    Za tím Motozem Lucie
    http://www.motozem.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si helmu, ktorá bola na sklade. V deň doručenia mi oznámili že na sklade nieje a nebude doručená ..

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    ďakujeme za vašu spätnú väzbu na nákup. Je nám veľmi ľúto, že sme v rámci objednávky nedokázali splniť vaše očakávania, ale vami objednaný tovar sa nám nepodarilo v sľúbenom termíne pripraviť. Veľmi sa vám ospravedlňujeme za komplikácie, ale ďakujeme vám za čas, ktorý ste venovali nášmu spoločnému telefonátu, aby sme sa vám ospravedlnili a danú situáciu objasnili.

    Napriek tomu veríme, že nám zachováte priadzu a dáte nám ešte jednu šancu presvedčiť vás o našich kvalitách.

    Za tím Motozem Tomáš
    http://www.motozem.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Moto sezona teraz zacina a poslali taky tovar kde je trvanlivost 10. Máj.2021. Preco neni cerstvy tovar?

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Váš podnet, ktorý viedol k okamžitému prešetrenie celej situácie. Naši kolegovia starostlivo prešli všetky produkty, ktoré ste mali v objednávke, a zhodli sa na tom, že na žiadnom z Vami vybraných produktoch (Vaša objednávka obsahovala: Cestovná sada na opravu lanka R-TECH, Sada na opravu defektu pneumatiky, Čistiaci obrúsky, Moto sieťka na motocykel, Sprej na opravu pneu Motul Tyre repair, Dvojpiestová nožná pumpa s manometrom) nie je uvedený májový termín spotreby.

    Za tím Motozem Renáta
    http://www.motozem.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Velmi zla komunikacia, neochota informovat. Bol to moj posledny nakup na motozem

    Pozadoval som vymenu tovaru, ked som sa po 4 dnoch informoval ci sa to riesi,pani ma odbila,ze si to mam zistit na poste,ci to dostali. Ked som zistil a povedal jej ze to tam maju uz 4 dni,pani ma odbila,ze maju na to 14 dni !!! Viac u nich nenakupim nic,bol to moj nie prvy ale urctite posledny nakup. Totalna neochota zo strany predajcu!!!

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    nesmierne a úprimne nás mrzí Vaša nespokojnosť, ale Vašu podnetnú pripomienku berieme veľmi vážne. Je pre nás cenným podnetom na prešetrenie a zlepšenie procesov, aby sa podobná či rovnaká situácia už v budúcnosti neopakovala. Prijmite prosím ešte raz naše ospravedlnenie za to, že vybavenie Vašej požiadavky neprebehlo podľa Vašich očakávaní. Kolegyňa z oddelenia výmen sa Vám v rámci komunikácie snažila celú záležitosť objasniť, veľmi nás teda mrzí Vaša nepochopenie.

    Napriek tomu veríme, že niekedy v budúcnosti budeme mať ešte možnosť presvedčiť Vás o našich kvalitách.

    Za tím Motozem Martin
    http://www.motozem.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhe čakanie na tovar

    Tovar mi prisiel az po tyzdni ,nechapem tomu dneska ked nieco niekde objednam do dvoch dni to mam doma ale nie tyzden ved predsa to neide z ineho kontinentu .

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    ďakujeme za podnetnú pripomienku vedúci k prešetrenie celej záležitosti. Veľmi sa Vám ospravedlňujeme, ale Vami objednaný tovar bol momentálne vypredaný, preto sme ho pre Vás zaistili preposlaním z jednej z našich predajní. Tým vznikla časové oneskorenie, ktorá nás veľmi mrzí. Veríme, že pri ďalšej objednávke už všetko prebehne bez najmenšieho omeškania a k Vašej úplnej spokojnosti. Sme radi, že sa nám s Vami podarilo skontaktovať, aby sme sa Vám mohli za danú situáciu ospravedlniť.

    Za tím Motozem Renáta
    http://www.motozem.sk/

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obchod nevrátil plnu výšku sumy, čo som uhradil, po vrátení komplentného a neporušeného tovaru.

    Porušovanie práv spotrebiteľa. Podľa zákona máte právo na vrátenie všetkých nákladov čo vám vznikli, pri kúpe tovaru, vrátane poštovného.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pred objednavkou som volal s biekym od nich a pytal som sa ci ich maju skladom povedali ze maju hned som ich objednal a Po tyzdni objednavky mi volali ze tovar nemajú skladom

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    vážime si Vašej podnetné pripomienky. Je nám veľmi ľúto, že sme pre Vás nedokázali zabezpečiť tovar, ktorý ste si objednal. Bohužiaľ sa jednalo o produkt z výpredaja, ktoré si vo chvíli, než systém prijal Vašu objednávku, kúpil iný zákazník priamo na predajni. Naša kolegyňa Vám odpovedala Vaša otázka vo chvíli, keď topánky ešte boli k dispozícii a boli viditeľné na e-shope. Ospravedlňujeme sa, ale tejto skutočnosti sme skutočne nedokázali predísť a nijako ju ovplyvniť. Napriek tomu veríme, že na nás nezanevrite a dáte nám ešte šancu presvedčiť Vás o našich kvalitách.

    Za tím Motozem Renáta
    http://www.motozem.sk/

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • 9.6.2020 som si tovar objednal. Tovar mal byť doručený do 2-3 dní. 10.6.2020 mi prišiel email, že tovar bude doručený do 24.6. 2020. Ďakujem za expresnú rýchlosť.

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    ďakujeme za podnetnú pripomienku týkajúcí sa Vášho nákupu. Sme veľmi radi, že sa nám s Vami podarilo skontaktovať, aby sme sa Vám mohli ospravedlniť a danú situáciu vysvetliť. Mrzí nás, že sme nedokázali vykryť termín, s ktorým ste počítal. Prijmite ešte raz naše ospravedlnenie a prísľub, že sa podobná situácia už nebude opakovať. Na našich zákazníkoch nám skutočne veľmi záleží a ide nám o ich spokojnosť.

    Za tím Motozem Renáta
    http://www.motozem.sk/

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Presuvaju dodanie st a le na iny termin

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,
    radi by sme sa Vám ešte raz ospravedlnili, že sme nedokázali vykryť sľúbený termín dodania Vášho tovaru. Bohužiaľ došlo k zdržaniu na strane nášho dodávateľa, čo nás nesmierne mrzí z dôvodu kladného vybavenia Vašej objednávky. Napriek tomu sme veľmi radi, že sa nám s Vami podarilo skontaktovať, aby sme sa Vám ospravedlnili a ponúkli vhodnú kompenzáciu. Ďakujeme za pochopenie a napriek vzniknutej situácii veríme, že na nás nezanevrite a rád sa na nás s dôverou v budúcnosti obrátite.

    Za tím Motozem Renáta
    http://www.motozem.sk/

  • Neodporúča obchod

    10 %

    11.2.2020 som si na stránke motozem.sk našiel tovar / Nohavice na motorku Revit Airwave 2 strieborné predlžené výpredaj. Pri veľkosti XL bola poznaka "Na otázku - Môžete mať doma v utorok 25.2.2020". Tak som si hneď telefonicky na t.č. +421412028971 overoval, či je tovar dostupný - slečna na linke mi povedala, že bude k dispozicii +/- 25.2.2020 (pôvodne som dúfal a veril, že na infolinke skutočne preveria dostupnosť tovaru a nie len zopakujú to, čo aj sám vidím na ich stránke). Každopádne, bola mi potvrdená dostupnosť tovaru, tak som hneď nato urobil objednávku. Na druhý deň/12.2.2020 ráno mi prišiel emil: "Dobrý den,<br /> Velmi se omlouváme, ale zboží , které jste si objednal , nebude už vůbec skladem . <br /> Prosím o informaci, jestli můžeme objednávku stornovat?". ...najviac ma dostala otázka, či môže obchod objednávku stornovať. Ako keby som mal pri tovare, ktorý nebude už vôbec skladom dáku inú možnosť. V zásade mi neprekáža, že tovar nie je k dispozícii, prekáža mi najmä to, ako obchod zavádza zákazníka (ako na stránke, tak aj pri telefonickom overení).
    Keď teraz/27.2.2020 pozerám na stránke presne tie isté tie Nohavice na motorku Revit Airwave 2 strieborné predlžené výpredaj (veľkosť XL) je tam v poznámke uvedené "Na otázku - Môžete mať doma v piatok 13.3.2020". ...zaujímavé, keďže mne už 12.2.2020 písali, že tovar nebude už vôbec skladom (jedná sa o starší výpredajový model nohavíc, ktorý sa zrejme už nevyrába = je naozaj malá pravdepodobnosť jeho dostupnosti v budúcnosti).
    Nechávam na každého, aby si z tejto mojej skúsenosti urobil záver sám.

    Reakcia obchodu MotoZem

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu reakciu na objednávku, ktorú sme žiaľ nedokázali vykryť. Naša telefonistka pracovala s dátami, ktoré mala k dispozícii, a tu sme mali systémovú chybu, ktorú sa nám už podarilo opraviť. Je pravdou, že informáciu, ktorú Vám poskytla, čerpala rovnako ako Vy len z webových stránok. Nasledujúci deň sa pre Vás náš produktový špecialista pokúšal produkt zabezpečiť a tu sme narazili na fakt, že tovar už nie je u dodávateľa skladom. Budeme Vás kontaktovať s ospravedlnením a dohodneme sa na kompenzáciu. Mrzí nás vzniknutá situácia a že ste bol práve zákazníkom, ktorý na tento problém narazil.

    Za tím Motozem Renáta
    http://www.motozem.sk/

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.