Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Napriek deklarovaniu ž telefón je dual sim , tak to tak celkom nieje . Pokiaľ chcete použiť dalšiu sim , musíte vybrať pameťovú kartu . Keď som to reklamoval bolo mi povedané že oni telefón nevyrábaju . Iste ale klamú v informáciách o telefóne .

    Reakcia obchodu Mobilmarket.sk

    Dobrý deň, a čo mi ako obchodníci sme dodali zle? Veď sám píšete že keď vyberiete pamäťovú kartu tak môžete používať mobil ako dual sim to znamená, že si vašou recenziou protirečíte a tešíte sa ako môžete vašou recenziou i keď neoprávnenou uškodiť. Proste na chovanie niektorích ľudí nemáme slov.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar nieje nový ako to predajca úvádza

    Pred kúpou som sa mailom predajcu dopytoval na stav telefónu (Galaxy S23). Pri takej cene je samozrejme na mieste overiť si či je to čo uvádza v popise pravda. Uistili ma ze tovar je nový, zabalený s fabrickými nálepkami. Dodacia doba bola naozaj rýchla, ale to je už dnes štandardom u viacerých predajcov. Po otvorení balíka sa na naplnili moje obavy, dolná nálepka bola originálna, matná ktorú dostane telefón pri balení vo fabrike a horná bola lesklá, akú viete kupiť napr. na aliexprese, leská so známkami malých trhancov povrchového papiera okolo na krabici. Krabicu som ďalej neotváral, nakoľko je jasné, že sa nejedná o nový telefón, ale o telefón používaný, pravdepodobne z výkupu. Nevidím žiaden dôvod aby bol otváraný nový telefón a následnou snahou ho opäť čo najvernejšie zabaliť. Žiadnu! Zaslaný späť s odstúpením od zmluvy. Nevidím nič zlé ak sa predáva telefón z výkupu za výhodnú cenu, to je uplne OK, problém je, keď ho niekto vydáva za nový a vedom tak nehovorí pravdu. Mal to by darček.Peniaze som dostal po cca 2 týždňoch naspät a ďalej to už nemá význam riešiť. Toľko moja skúsenosť.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Bolo by vhodné jasne uviesť ceny s DPH a bez DPH.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nenapisu, ze kabel je sucastou telefonu a objednam zbytocne kabel navyse, ktory mi doporucovali prikupit k telefonu, doporucia silikonovy obal, ktory dobre nesedi na mobile

  • Neodporúča obchod

    10 %

    cena na e-shope uvedená, ale nakúp na právnickú osobu podlieha dopočtu DPH. Je to mätúce.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Jediná výhoda bola rýchlosť
    • Zvyknú zavádzať s cenou.V popise uvedú inú cenu než je po vložení do košíka, preto si tie ceny skontrolujte.
    • Objednal som dva telefóny a spravili dve objednávky po 1 ks zo zvlášť poštovným.Keď som to reklamoval zrušili objednávku...Nakoniec som sa naštval a objednal mobili inde.

    Veľmi zvláštny prístup. Presviedčali ma, že sa cena zmenila počas objednávky čo bolo klamstvo pretože keď som skúšal urobiť novú objednávku zase mali v popise nižšiu cenu ako po vložení do košíka.Žiadne ospravedlnenenie proste otras.Neodporúčam!

    Reakcia obchodu Mobilmarket.sk

    pan Hajek,

    trosku zvlastna recenzia. Co ste si objednali to vam aj prislo este ste to aj prevzali tak nevieme aky mate problem. Keby sa tak zmenila cena ako pisete urcite by ste objednavku neprevzali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neuvadzaju ceny s dph

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod neodporúčam. Telefón, ktorý mal byť "nepoužívaný, originálne zabalený" prišiel rozbalený. Po pokuse zistiť prečo a hľadaní nejakého riešenia (o mobil som mal stále záujem) mi bolo povedané, vraj telefón sa mohol otvoriť počas prepravy (bol veľmi dobre zabalený, tak je priam nemožné aby sa niečo také stalo) a ak sa mi niečo nepáči, mám ho jednoducho vrátiť. To som aj urobil. Po týždni čakania a urgovania som sa telefonicky informoval prečo ešte nemám fin. prostriedky na účte. Odpoveď bola, že zákonná lehota je 14 dní a peniaze môžem očakaváť na 13. resp. 14 deň. Hovor bol následne ukončený "dopo". Ak chcete mať istotu a objednať si naozaj "nepoužívaný, originálne zabalený telefón", radšej sa tomuto obchodu vyhnite. Pri prezeraní starších recenzií, nie som jediný, komu sa niečo podobne stalo.

    Reakcia obchodu Mobilmarket.sk

    Pan Pjont.k s vami sa dohodnut nedalo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod poslal nevhodné ochrane sklo ktoré nebolo vhodné na daní telefón ostali bublinky na okrajoch pri reklamovaný bolo povedané že neosobné nalepené

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Naprie tomu, že tovar bol doručený do 48 hodín, z troch vecí, ktoré som objednala prišla jedna poškodená a jedna úplne iná. Ochranné sklo na telefon prišiel na iný typ telefónu aj napriek tomu, že som písala extra e-mail do obchodu, či bude siedieť na môj typ telefónu. Miesto na klasický telefón zaslali aj tak na telefón "PRO". Magnetické púzdro na telefón prišiel s vypadnutým magnetom. Obchod NEODPORÚČAM

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Komunikácia zo strany obchodu super
    • Dodanie rýchle, super
    • Mám vycitku k samotnému telefónu.
    • Prišiel mi rozbaleny, nabíjačka špinavá. Považujem to už za použitý či vrátený niekým iným tovar.
    • Odpoveď zo strany predajcu: mobil bol posielany s centrálneho skladu. Keď sa vám nepáči môžete ho vrátiť.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rychlé dodání
    • Nestydí se dodat rozbalené zboží

    Měl jsem požadavek, nepoškrábaný obal s nepomačkanými rohy. Přišlo přesně to, co jsem nechtěl. Vše zabalené v igelitovém pytli jako fusakle napospas bezohledným přepravcům. Krabička od iphona navíc měla porušený jeden z pečetních pásků, tak nebyl problém ji otevřít. Nabíječka postrádala svůj originální papírový obal a byla vložena do sáčku, jeden ze dvou ochranných pásků proti poškrábání z ní byl stržen. Nabíjela jeden den, na druhý v ní začalo škrčet a nabíjení vynechávalo. Zasunutí do USB C samice konektoru nabíječky jde ztuha bez schopnosti zacvaknutí, tak jak je to běžné u těchto modelů. Celkový dojem z Mobilmarketu na mě působí jako obchod s bazarovým shitem.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po zadaní objednávky , sme nedostali žiadny potvrdzujúci email o zadaní alebo potvrdení objednávky, až nasledovný deň večer. Kedže , netušili sme, či bola objednávka prijatá,alebo nie, snažili sme sa v priebehu pracovného dňa - asi 10x, telefonicky skontaktovať , dovolať sa nám nepodarilo, ani nás pán majiteľ nekontaktoval. Vzhľadom k informácii v maili, ktorý prišiel neskôr, kde platba bola vyžadovaná vopred s tým, že objednávka bude potvrdená až po prijatí platby, nemožnosťou dovolať sa celý deň, a množstvu negatívnych hodnotení , sme sa rozhodli v objednávke nepokračovať a kúpiť inde.

    Reakcia obchodu Mobilmarket.sk

    Pani Balusikova, ďakujeme za recenziu ale ked si nieco objednáte a nezaplatíte to tak Vam to dodané zrejme nebude z logického úsudku. Prajeme vela uspechov v Novom roku lebo ked vidime ako píšete ze kvoli zlým recenziam ste zrusili objednavku tak nevieme kde ste sa cosi take dočítali.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Nepošlú faktúru ked si o ňu vypýtate
  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Obchod reaguje rychlo. Upozornili ma včas, že nieje možnost nakupovať na firmu bez DPH.
    • Nieje možnost nakupovat bez DPH
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Musíte platiť cez internet banking a nie priamo cez stránku obchodu pri objednávke

    Reakcia obchodu Mobilmarket.sk

    pán, Ďalog veď ste ani nedokázali zaplatiť za objednávku tak načo si objednávate niečo načo nemáte peniaze/typické slovenské ukázať sa načo nemám/. Je nám do smiechu z Vašej reakcie na nákup. Nech sa Vám darí.

    • Nemaju odpocet DPH
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po roku pouzivania (cez internet objednaneho) telefonu som ho planoval predat, zistil som vsak ze nemam povodnu fakturu pre pripad reklamacie (ano, moja chyba + neposlali ju mailom..). Obchod som poziadal o poskytnutie faktury stym ze mam povodnu objednavku mailom (tym padom aj telefon s IMEI). Najskor tvrdili ze ju NEMAJU , ked som sa spytal ako budu robit danove priznanie tak tvrdili ze uz ju maju ale ju neposkytnu lebo je to "administrativne narocne".
    Nasledna moja otazka bola co je administrativne narocne na dohladani jednej faktury ktora musi aj tak byt sparovana s objednavkou (resp pre ucely reklamacie s IMEI), tak pan povedal ze ja mam mat fakruru a oni mi ju proste neposkytnu.


    Sumar:
    1. Klamu
    2. Arogantny
    3. Neochotny


    Novy telefon som planoval kupit u nich kedze to mam blizko a maju dobre ceny, ale toto ma totalne odrovnalo. Uplne zbytocne si sami kazia biznis.

    Len tak dalej. Go.

    Reakcia obchodu Mobilmarket.sk

    Dobrý deň, nemyslíme , že by bolo náročné si odložiť jeden papier k prípadnej reklamácií prípadne k opätovnému predaju, tak je to ako hovoríte jedine Vaša chyba, že nemáte vo veciach poriadok a my si tým nekazíme biznis.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • obratom vrátili peniaze
    • tovar uvádzaný s DPH, firma je platcom DPH a tovar ponúkli bez odpočtu DPH
    • nepochopiteľné
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Otrasný prístup, neuveriteľné

    Reakcia obchodu Mobilmarket.sk

    Pani Stela Siekelova ďakujeme za Vaše hodnotenie ale po mobil ste si ani neprisli. Naco si nieco objednáte za 1000e a potom čakáte ci Vam za 2 tyzdne pridu peniaze ktore Vam ocividne ani neprisli a napíšete takto skvelú recenziu ako keby sme zato mohli mi ze nato nemate. Je to cele úsmevne.