Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Tovar dodaný. Bohužiaľ aj napriek dohode, nesprávna faktúra. Komunikácia neprofesionálna a pri ďalších mailoch ignorácia.
    Neodporúčam nakupovanie firmám ktorý sú platcovia DPH.

  • Neodporúčam a to z dôvodu neuznanej reklamacie.Ochrannú Fóliu som si na telefón dokupoval sám, čiže nechápem ako to môže byť u vás hodnotené ako chyba ,displej je nepoškodený ako nový.A to že je mobil na rohu odrety nemôže byť mechanická chýba !!!!!! určite nie
    Ani mi nevrátili reklamačný list.

  • Neodporúčam. Komunikácia ako s amatérmi. Nákup na fi. a naúčtovaná DPH. Pri vrátení tovaru si DPH odpočítali. Takže, nie lenže vrátenie tovaru, ktorý klamlivo predávajú, stojí kopu peňazí, nevrátia vám ani DPH ktorú ste zaplatili. A keď im napíšete tak odpoveď je že nemáte nárok. Celé zle. Nenakupujte v čr. Je stým len problém.

  • Absolútne obchod neodporúčam. Po kúpe nového telefónu prestalo fungovať tlačítko hlasitosti. Telefón som poslala na ich reklamačné oddelenie. Po dvoch týždňoch som sa dotazovala, ako dlho bude oprava trvať. Povedali, že nemajú žiadne informácie, lebo mobil je u dodávateľa. Dva dni na to mi prišiel telefón poštou neopravený, s poznámkou, že je to neoprávnená reklamácia a ak chcem telefón opraviť, mám ho poslať späť, pričom oprava bola vyčíslená na cca 500 Kč + poplatok 400 Kč za to, že im mobil posielam späť. Keď som do Mironetu zatelefonovala, prečo mi nevolali, keď mali telefón na prevádzke a či to je bežný postup posielať zásielku hore dolu, mi pracovník oddelenia neochotne povedal, že kolega asi urobil chybu a položil telefón.

  • Dá sa tu nakupovať, ale neodporúčam tento obchod. Ľudia a komunikácia je ten najmenší problém. Ak ale rozmýšľajte nad kúpou veci z iného obchodu odporúčam stránku kuponyzdarma.sk ktorá mi veľmi pomohla.

  • gunter: Dobrý den, ještě jednou se moc omlouváme za způsobené potíže, bohužel došlo k internímu problému s Proformou a automat Vaši objednávku nevyfakturoval.

    Kdybyste potřeboval v budoucnu kontaktovat náš eshop, doporučuji emailovou adresu [email protected]

    S pozdravem, tým Mironet

  • 16.1. 2016 ma konečne e-mailom kontaktovali, ospravedlnili sa,
    21.1. 2016 mi bol tovar doručený.

  • dodali mi uplne iný toner do samsungu a objednal som do minolty a na moje maily nereaguje a nerieši vzniknutý problém NEDOPORUČUJEM nakupovať u tejto spoločnosti ,možno si objednáte počítač za 300E a dojde Vám tehla :D

  • Tovar objednany a zalpateny 12.11.2014 dnes,2.1.2015 nemam ani peniaze za storno, ani tovar za 408 E. Predajnu nedoporucujem..

  • Vskutku, takyto obchod sme este nestretli... Hanba

  • Mironet stale nic, ziadna odpoved, ziadne vratene peniaze, ziadny Tovar, mesiac od objednavky a jej okamzitom vyplateni kartou, po storne objednavky, vydajne miesto odpoveda.....

    v systeme Zasielkovne zatial takuto zasielku neevidujeme, preto ju nevieme zrusit. Kvoli stornovaniu a vrateniu penazi za zasielku prosim kontaktujte priamo internetovy obchod Mironet....

    S Mironetem je to v Haji, to je jasne.

    eshop mironet V Háji 10, 170 00 Praha 7 - Holešovice Czech RepublicC

    Mironete, NAŠLI, NENAŠLI? .. (.platbu...?)