Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pomalé doručenie

    Objednala som si detskú posteľ pre syna pred vianocami ,je marec a stále nedorazila .

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Jedna katastrofa. Väčší šmejd som ešte nekúpila. Škoda peňazí.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som tovar - Topper T1 v cene 43 €, ale v objednavke sa objavil Topper T2 v cene 53 €. Upozornil som na to pani a poziadal ju, aby to v objednavke zmenila. Ona mi na to neprofesionalne povedala, ze to nevie v objednavke zmenit. TAk som jej odkazal, ze ked to nevie, nech necha tak, ze si tovar zabezpecim inde. A ona, ze dobre. Ziaden zaujem o ziskanie spokojnosti zakaznika.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar po mesiaci ešte nedorazil
    • Komunikacia
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Čakať na dodanie tovaru ktorí je na sklade 35 pracovných dní ???
    Nikdy viac.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nedodržiavanie termínov dovozu tovaru
  • Mesiac čakám na nábytok,ktorý bol na sklade. Ďakujem za opýtanie,či som spokojný

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar neprišiel ešte stále na čas a zákazníka vôbec neinformujú, že nebude Didiana v dohodnutý termín, ktorý majú uvedený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá doba dodania
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    Dlhá doba dodania

    • Tovar mal byť doruceny do 28 dni, zatiaľ presiel 1 a 1/2 mesiaca a stále nedorazil. Dodavateľ mi nevie povedať v ako stave je objednavka nakoľko len doručujú. Obchod neodporúčam.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodanie malo byť do 20 dní a je 22 dní. Stále nedoručena komoda. Dnes údajne mala prísť a zasa nič. Oddialili to. Viac nenakupujem. Nedodržiavajú termín.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pri vyrobku maju sice uvedene dodanie do 28 pracovnych dni co malo byt priblizne 24.2 len po dotaze na upresnenie terminu dodania uviedli ze tovar im nebol dodany a nevedia ani priblizny termin dodania. ‍♀️ ‍♀️ Nie su schopny o tom ani sami informovat. Zakaznik sa musi sam dozadovat

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nespoľahlivosť
    • kde je tovar
  • Téli poénok ne velmy hovno

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednavala som nabytok cez mebline. Dodacia lehota bola 3-5 tyzdnov.. Kedze boli medzitym vianoce, tak som si povedala OK, bude to meskat cca 2 tyzdne. Predsa len boli sviatky. Teraz preslo. 11 tyzdnov od objednania a este stale nic. Nabytku sa nie a nie dockat. A ked napisam do mebline, a opytam sa, ze priblizne kolko meskaju objednavky, nech mi povedia kolko dni, tyzdnov alebo mesiacov, dockam sa len ze sa ospravedlnuju za meskanie a ak chcem zrusit objednavku, tak mozem... Nevedela som, ze mabytok treba objednavat aj pol roka dopredu.... Uz teraz viem, ze nikdy viac si od nich neobjednam nic.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedorazil ani po uplynutí dodacej lehoty t.j. 28 dní .Žiadne info od vás nemám ,že čo sa deje . Pravdepodobne sa obrátim na konkurenciu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ochota riesit vzniknutu neprijemnu situaciu.
    • Su to len priekupnici,a teda ak nieco chyba,je poskodene,tak cakaaate a cakaaate a cakaaate a cakaaaate. Doteraz nemam navod,kovanie,sroby,nove diely namiesto poskodenych.

    Postel prisla kompletne doskrabana hlbokymi rezmi. 4 hlboke rezy na kazdom cele v dlzke 30 cm. Chybal navod,chybalo kovanie,sroby,koliecka. Doteraz mi to nebolo dodatocne dorucene.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Bez šrobou
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Nedá sa prispôsobiť čas prebratia tovaru
    • Návod nie je v Slovenskom jazyku