Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tenké lepené drevo. Predné čelo sa za mesiac zlomilo.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Kurier ma kontaktoval ked uz bol na mieste, absolutne arogantny, prevracal ocami, vzdychal do telefonu prijemny ako zapal pluc
  • Neodporúča obchod

    10 %

    V maily neviem najst ziadne sledovanie objednavky, ziadne aktualizacie stavu, ziadne informacie. Jedine Heureka sa zaujima a posiela dotaznik spokojnosti

    Reakcia obchodu MEBLINE.sk - nábytok

    Dobrý deň prajem,
    ospravedlňujeme sa, ale prosíme Vás, aby ste nás kontaktovali na telefónnom čísle: +421 948-04-55-77 o vysvetlenie fungovania nášho systému.
    Veľmi pekne ďakujeme. S pozdravom Mebline.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Odporúčate príslušenstvo ku kupelnovej zostave,ale žiaľ umývadlo vôbec nesedí k danej skrinke,je to dosť nepríjemné dat 307€ za kúpeľňu a potom si prerábať skrinku,

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Na jednom baleni boli vidiet stopy po topankách
    • Poškodené boky dosiek
    • Prasknutý lak na doske
    • Slabý plán k postupu montovaniu, nepredvrtané potrebné diery
    • Zle predvrtané diery na šuplíkoch- krive hotove šuplíky
  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar mi bol doručený do práce, ťažký a mám problém ako ho dostanem domov.Ja som sa musela prispôsobiť a nie opačne.Tovar som si dala doviesť do Partizánskeho a pracujem v Banovciach nad Bebravou.Asi tak.

  • Tovar mal prist do 20 pracovnych dni. Ziaden kontakt alebo vysvetlenie zo strany obchodu.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Pre mňa bola nevýhoda kvôli šoferovi,ktorý vozí tovar. Je to Poliak,pretože tovar vozia priamo z Poľska. Šofer mi nič nerozumel,pretože peniaze za tovar som nechala u susedy,keďže som bola v práci. On mi nerozumel a preto odišiel a tovar mi neodovzdal
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dva krát predĺženie dodávky tovaru,
    pani z informácií nevie nič a sama nabáda zákazníka na zrušenie objednávky

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Len internetový obchod, nedá sa dohodnúť vyhovujúci termín doručenia tovaru, nie je veľký záujem o klienta.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nedodržali dodací termín zo 7 dní je to 14 dní
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tri krát mi preložili dodanie tovaru. Nakoniec som objednávku zrušila
  • Celé zle.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    Tovar je nekvalitný,ozubany v častiach kde je odpileny..aj na viditeľných miestach. Sklo v rohu mi prišlo odštiepenie.

    • nevhodné správanie sa ku klientom zo stravy predávajúcej - odmeranosť.
  • Neodporúča obchod

    60 %

    • cena
    • detailna ponuka resp jej moznosti
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nedodržanie termíny dodania. Stále posúvanie termínov.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľmi dlhá čakacia doba a ešte stále neviem čo je s mojou objednávkou

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Veľmi dlho vám to trvá 21dni kým bude doručený a to neviem či má pustia o 10teh z roboty