Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    klamstvo na stránke

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • obchod nedvíha telefóny a neodpisuje na emaily
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vysavač nepoužitelný , blúdi, nevie si načitať mapu atd. Obchod zamietol vratenie a možem ho reklamovať čo znamená bez tovaru dalšich min 30dni. U ineho predajcu to vyriešili pri podobnej situacii promtne na ich náklady

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Už by som nikdy nič nekúpil z toho obchodu ,dvakrát som tovar reklamoval,dvakrát mi ho vrátili že je v poriadku a nič sa neudialo,nemôžem ho používať ,asi podám podnet na Slovensku inšpekciu lebo viac nebudem platiť a posielať na vlastné náklady kuriérom tovak ktorý mi po troch týždňoch vrátia akože bol na testovaní

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň,

    12.9.2020 ste kupili zariadenie Xiaomi Redmi Note 9, to ste 2 krát reklamovali - my sme to 2 krát odoslali do autorizovaného servisného centra VSP DATA, to rozhodlo, že chyba sa neprejavila. Postupovali sme presne podľa zákona, toto si bez problémov môžete overiť u SOI. My ako predajca sme povinný zariadenie poslať do ASC. Zakaždým ste dostali originál protokolu priamo z autorizovaného servisného centra. Je úplne jedno u koho by ste zariadenie kúpili, postup je vždy rovnaký. My ako predajca zariadenie neposudzujeme, to posudzuje servis výrobcu. Predajca nemá absolútne žiadny vplyv na autorizované servisné centrá výrobcov.
    Vzhľadom, nato, že je to oficiálna distribúcia, tak dokonca takýto tovar si môže klient sám poslať do servisného centra a nemusí to posielať cez predajcu.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Za tovar v hodnote 260 sa nedalo platiť kartou. Dorazil az za niekolko dni.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste v piatok o 17:04, tovar sa poslal v pondelok a doručený bol v utorok. Presne tak ako bolo deklarované na deň presne.
    Cez víkend to jest v sobotu a nedeľu sa nedoručuje. Nikde neuvádzame, že je možné platiť kartou kuriérovi.

    11.02.2020 12:05:34 Dorucenie SPS Košice

    Prečo sa nedá platiť kartou? Je to spôsobené poplatkami, poplatok je až na úrovni 1,5%, ktorý sa musí uhradiť banke a to je bohužiaľ príliš veľa pri cenách, ktoré máme.

    Takže úprimne, nerozumieme tejto recenzii. Tovar bol dodaný včas a v 100% kvalite + dostali ste ešte aj tvrdené sklo zadarmo.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ochranné sklo prišlo prasknuté

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, mrzí nás Vaše hodnotenie. Skontrolovali sme emailové správy, nekontaktovali ste nás, že ste mali problém s doručením.
    Objednávali ste mobilný telefón Huawei P30 lite + ste dostali od nás tvrdené sklo zadarmo. Tvrdené sklo bolo zabalené v tvrdom kartóne + bublinkovej fólii.Je zaujímavé, že hodnotenie kuriérskej službe ste dali 5z5. Pokiaľ prišlo tvrdené sklo prasknuté tak to bolo spôsobené prepravou, stačilo nám napísať email a my by sme to vyriešili, bohužiaľ Vy ste nenapísali nič okrem tejto recenzie.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Pri telefonickom rozhovore ohľadom reklamácie som nedostal fundovanú odpoveď, pri komunikácii mailom som dostal alibistickú vyhýbavú odpoveď. Následne ma už nikto nekontaktoval.

    Pri produktoch sú neúplné informácie, odkážu vás na linky na internete, aby ste si dohladali sami potrebné informácie.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, špecifikujte presne kedy sme Vás nekontaktovali, napísali sme Vám 3* email a 1* telefonický rozhovor. Chceli ste reklamovať Mi band 3 - nechodia Vám notifikácie o sms. My sme Vám napísali postup na reklamáciu, je to uvedené aj priamo na webe a potom sme Vám napísali postup ako to nastavíte, pretože toto nie je väčšinou chyba zariadenia ale samotného nastavenia, ktoré si realizuje užívateľ.
    Do dnešného dňa sme od Vás nič na reklamáciu neobdržali. A poslali sme Vám link kde je kompletný postup nastavenia, nič ste nemuseli hľadať.

    Toto je tá alibistická odpoveď, aby si iní nakupujúci mohli spraviť obraz:( samotný postup, bol pod touto odpoveďou - samostatný link).

    Dobrý deň,

    kolegovia nás informovali, že chcete reklamovať mi band 3. Chybu, ktorú popisujete je pravdepodobne v nastavení a to že nie sú dostatočné oprávnenia. Zadajte aplikácii maximálne oprávnenia. Mali by ste v telefóne otvoriť systémové nastavenie - oprávnenie aplikácií. Zadajte všetky oprávnenia, ktoré aplikácia požaduje.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl.: 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si 3 telefóny - 1x pre seba a 2 fóny pre blízke osoby
    čakal som pokiaľ prídu všetky telefóny na prevádzku v BB .... no zbytočne - prišiel len jeden telefón ale ja som si objednal 3 ... tak som sa opýtal po 3 dňoch čakania priamo u predajcu že kde sú moje objednávky ... pretože som na to čakal - potreboval som to súrne - hlavne jeden konkrétny ks ako darček ... no a predajca mi len tak oznámil niečo v zmysle : ,,však ste si ešte neprebrali ani ten jeden telefón .....,, .. to je všetko.. inú odpoveď som nedostal ................ to je predajca Marzo.sk priatelia ! - táto firma je tak úspešná že sa zákazníka ani neunúva aspoň dopredu kontaktovať a informovať sa či sú všetky objednávky aktívne a platné .. im to je proste jedno - drzý a vyslovene tupý prístup predajcu ktorý podľa mňa má veľmi veľké depresie a chce spáchať samovraždu alebo ! alebo ho proste jeho práca nebaví :)

    MOJA RADA : kúpte svoj nový telefón radšej u MOBILONLINE.SK - nové telefóny aj použité dokonca aj nove len vykúpené za naozaj EXTRA ceny -a ten prístup je o 10000 lvl vyšší - tam ste proste niečo viac .. pre Marzo nie ste nikto ..

    TOTO nieje reklama pre mobilonline.sk je to len môj úprimný názor a hlavne osobná skúsenosť

    !!! ak chceš nový telefón a pozeráš recenzie firmy marzo.sk - NEKUPUJ pozeraj radšej niekde inde !!!

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu, inú sme ani neočakávali. My máme s Vami tiež osobnú skúsenosť, viackrát ste si u nás objednali a ani raz ste si pripravený tovar neprevzali a to aj napriek výzvam telefonickým aj emailovým. A ďakujeme aj za vašu psychoanalýzu našej spoločnosti, avšak viac by ste sa mali venovať vlastnému duševnému zdraviu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    na stránke bolo napísane že ochranné sklo je zadarmo a keď my mobil prišiel tak bolo nafakturované aj sklo takže trocha oblb ale neriešila som to lebo poštovne a riešenie toho by ma asi stalo viac ako hodnota toho skla.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Na základe tejto recenzie sme klienta kontaktovali ( bohužiaľ samotný klient nás nekontaktoval, že sa takýto problem stal) a peniaze boli prevedené na jeho účet. Pokiaľ by nás klient informoval hneď ako sa to stalo tak by to bolo okamžite riešené. Klienta to nestálo ani cent. Ospravedlňujeme sa sa za chybu, ktorá sa stala pri fakturácii tovaru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nemôžete predsa predávať niečo, čo nemáte
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi poslali do zahrebu do chorvatska namiesto 3 dní som čakal vyše týždňa
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Zavadzajuce informacie pri produktoch
    • Neoriginal diely napriek tomu ze obchod uvadza ze su original

    Objednal som dve baterie pre telefony Huawei, pri ktorych predajca uvadza ze su original. Original ale urcite nie su. Uz na prvy pohlad baterie vyzeraju mierne inak ako original bateria v telefone od vyroby. Potlac na bateriach je ina (inak rozmiestnena), menej kvalitna. Jednu bateriu som pouzil v telefone Huawei P8 Lite. Ta vsak vykazuje podla merani a realnej vydrze zhruba polovicnu kapacitu proti tomu, co by naozaj mala mat. Vydrzi menej ako povodna 2,5 rocna bateria ktora uz bola opotrebovana. Druhu bateriu som radsej vratil este v lehote pre vratenie tovaru.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, batérie dodáva najväčší veľkoobchod v Česko - Slovensku, 90% predajcov aj tu na heuéreke kupuje od nich. Vy ste jednu batériu vrátili a my sme Vám do 24 hodín poslali peniaze späť. Čo sa týka originality, to je zatiaľ len Váš súkromný názor, zatiaľ ničím nepodložený. Písali ste nám, že si budete dávať batérie meniť v servise, kde isto dostanete 100% originálnu batériu. Keď sme Vám písali, že jediný autorizovaný servis pre Huawei je v Českej republike a je to Britex, tak odpoveď od Vás sme už nedostali. Dáme si spraviť odborný posudok a touto vecou sa budeme zaoberať, vzhľadom nato, že máme záujem predávať len bezchybný tovar.

  • Telefon dorazí ale slibované ochranné sklo ne

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, v prípade ak Vám tvrdené sklo, ktoré dávame zadarmo neprišlo, napíšte email na [email protected]. Ak sa tak stalo tak sa ospravedlňujeme ( prečo ste sa nás o tom neinformovali) aj kolegovia v logistike sú len ľudia a môže zlyhať ľudský faktor avšak v žiadnom prípade to nie je úmysel.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • V dnešnej dobe čakať na už nie najnovší telefón skoro dva týždne je zarážajúce.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, dodanie tovaru bolo realizované 19.06.2018, čo je 6 pracovných dní , nezáleží na tom či je tovar starší alebo novší, dôležité je či je na sklade alebo nie je, táto informácia bola pri produkte a komunikovali sme aj telefonicky. Mrzí nás, že nás neodporúčate ale nie sme si vedomí pochybenia, tak ako sme sa dohodli tak prebehla dodávka tovaru, ktorý bol 100% vrátane plomb od výrobcu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar neprisiel v termine do 48 hodin ani do 72 h.....
    • bateria nevydrzi ani 2 dni. s telefonovanim max 1 den!

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, dodanie poštou trvá 2-4 pracovné dni, toto bolo na 100% splnené. Pokiaľ ste to chceli na druhý deň, mali ste si zvoliť kuriéra. Ak nie je batéria dobrá tak nás to samozrejme mrzí, avšak toto nevieme ovplyvniť a môže sa to stať s akýmkoľvek výrobkom, avšak nič Vám nebráni ju reklamovať a batérie meníme v skrátenom reklamačnom konaní.

  • objednala som si baterku do mobilu a do dnesneho dna mi neprisla.po 3 dnoch mi bola stornovana objednavka a neviem preco.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dôvod je veľmi jednoduchý, dali ste si platbu prevodom a nezaplatili ste. Objednávka bola stornovaná po 9 dňoch, pretože ani raz ste nereagovali a nezdvihli ste ani raz telefón.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Arogantny mladý muž. Situáciu zachraňoval starší pán z dvojice predavačov.
    • Mladý muž mi predal nesprávnu nabijacku

    Kúpim inde. Kde si viac vážia zákazníka.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, preveril som daný osobný odber v Banskej Bystrici. Poprosil by som Vás pokiaľ by to bolo možné, aby ste mi objasnila v čom spočíval arogantný prístup predajcu. ([email protected]). Mrzí ma ak k niečomu takému došlo a zároveň ma mrzí, že ste automaticky dala nízke hodnotenie za všetko. Pokiaľ mám správne informácie tak ste dostali od nás zadarmo tvrdené sklo, to Vám kolegovia zadarmo nalepili na telefón, spravili Vám úvodné nastavenie na telefóne takisto zadarmo nie je to bežný štandard pri osobných odberoch a predali Vám nabíjačku microUSB, ktorá ale už nebola súčasť osobného odberu a úplne nerozumiem, prečo je nesprávna? Pokiaľ je s ňou niečo v neporiadku tak ju treba doniesť a vyrieši sa to.

    Pre objektívnosť - objednávka vytvorená 26.01.2018, prevzatá 26.01.2018 ale hodnotenie 0,5......