Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod neodpovedá na položené otázky, nezáujem o riešenie.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, evidujeme od Vás email, ktorý ste poslali 23.01.2018 - týkal sa tvrdeného skla, ktoré ste dostali zadarmo, email prišiel 16:51, odpoveď od nás prišla ten istý deň o 16:58, takže sa snažíme odpovedať vždy v čo najkratšom čase.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nedostal som to, čo som predpokladal, že dostanem

    Objednal som si mobil Xiaomi Redmi Note 4X Dual 3GB/16GB LTE 4G - Gold. Nebolo nikde uvedené, že dostanem ČÍNSKU VERZIU a nie európsku. Predajca o tom neinformoval, ibaže obsahuje menu so slovenským jazykom. Dúfam, že pri prvom zapnutí (pod stromčekom) nebudú tam čínske hatlaniny. Plus keďže je to čínska verzia, NEOBSAHUJE telefón naše 4G európske 800MHz pásmo!

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, každé xiaomi je čínske či chcete alebo nie. Je pravda, že Note 4X nepodporuje lte 800 avšak my sme to ani netvrdili a pri každom produkte Xiaomi, ktoré dané pásmo podporuje je to aj uvedené a je to označené ako global version. Note 4 16GB sa nevyrába s podporou 800, takže ozaj nemôžeme predávať to čo nikto nevyrába. Takže ste chceli dostať niečo čo Vám nikto nevie dodať.

    A napr. taká Mi 6 global version tiež nepodporuje frekvenciu 800, takže toto je záležitosť Xiaomi a podľa nás je ideálnejšie sa spýtať ak niečo nie je jasné a Vy ste sa nepýtali nič. Napísali ste iba túto recenziu.



  • Neodporúča obchod

    30 %

    • lacne baterie
    • vcelku dobry vyber
    • dorucena bateria bola 2,5 roka stara - datum vyroby bol uvedeny priamo na baterii
    • vyrobca sa vyhovaral na to ze nema dosah na to, co mu dodaju a ze to nevie kontrolovat. ze mu to dodali pred 2 tyzdnami
    • dodavatel argumentoval nezmyselnymi trvdeniami, ze bateria degraduje vekom 2% za rok, pricom je to v skutocnosti 20% (zdroj XDA developers), posielal nesuvisiace tabulky ako dokaz, celkovo bol nezorientovany alebo umyselne zavadzal

    keby som mal chut a cas, tovar vratim do 14 dni, ale za dodanie + postovne spat by som zaplatil viac ako stala bateria

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň,

    toto ste nám napísali.

    - Dobrý deň, objednal som u vás Li-Ion batériu pre telefón LG G3. Objednávka: 1711220. Batéria bola vyrobená 10.4.2015! Nakoľko Li-Ion batéria degraduje vekom, aj keď sa nepoužíva, nie som spokojný s dodaným produktom. Vieme sa dohodnúť na výmene produktu? Bohužiaľ dátum výroby batérie je ukrytý pod nálepkou na obale, preto bol pred otvorením obalu nepričítateľný.

    Naša reakcia bola, že pokiaľ Vám tovar nevyhovuje tak ho môžete vrátiť, ešte aj Vy sám píšete, že dátum výroby je pod nálepkou na obale, takže tak ako Vy ani naši pracovníci v logistike nevidia dátum výroby. Čo viac môžeme spraviť ako ponúknuť vrátenie tovaru, písali ste, že sme výrobca čo ale nie je pravda, pretože my sme len predajca a dané batérie nevyrábame. Pri odstúpení od zmluvy sa klientovi vracia celé plnenie, takže vrátane prepravy v zmysle VOP. To, že ste dostali informáciu, že sme batérie dostali pred dvoma týždňami je niečo negatívne? To je fakt a pravda, vieme to doložiť dodávateľskou faktúrou.
    Mali by ste sa zdržať záverov, ak nie ste odborník v obore s patričným vzdelaním, lebo forum xda-developers.com nie je záruka 100% informácií( ešte ste použili ako zdroj príspevok z roku 2011-kde nie je žiadna zmienka o tom pri akej teplote k tejto strate dochádza). Takže tvrdenie, že li-ionová batéria určená pre mobilné telefóny pri správnom skladovaní ( to jest teplota a úroveň nabitia ) stráca 20%/rok nie je pravdivý údaj.
    - všetky LG batérie BL-53YH rozbalíme a pokiaľ tam bude dátum výroby 2015 - všetky podrobíme testom na prístroji Cadex na zistenie kapacity a budeme mať 100% informácie ohľadne kapacity a odporu batérie.
    - Pre Vás stále platí, ak nie ste spokojný - treba to vrátiť a my Vám vrátime peniaze.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Je zvláštne ak si človek zakúpi telefón na Slovensku a nedostane k nemu nabíjačku teda aspoň použiteľnú do rozvodnej siete v krajine predaja. Cena sa až tak veľmi nelíši od iných ponúk, aby bola v tomto prípade výhodnejšia
    keď si niekto musí zháňať dodatočne nabíjačku použiteľnú v Európe.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, objednávali ste pred mesiacom, neevidujeme žiadny email od Vás, že bol s niečím problém. Prečo ste nám nenapísali, že máte s niečím problém, balenia telefónov sú zafóliované, takže je ozaj zvláštne napísať kritiku ale nenapísať do obchodu. Takže ak tam bola nabíjačka pre Anglicko alebo Španielsko tak sme to nevedeli a stačilo napísať a vyriešili by sme to - sú to krajiny EÚ. Potom nechápeme hodnotenie dopravy , mali ste to doručené do 24 hodín ako ste to zaplatili, lebo ste si zvolili platbu prevodom. A čo sa týka ceny, kupovali ste globálnu verziu za 139,9, zadarmo ste dostali tvrdené sklo na displej, pred mesiacom to bola jedna z najlepších cien, priemerne o 10 euro nižšia ako porovnateľná konkurencia, dokonca ešte teraz aj po mesiaci od nákupu je to dobrá cena lebo sa predávajú od 136 euro do 160.

  • Nerelevantné hodnotenie bolo odstránené.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • rýchle dodanie
    • ceny
    • vybavovanie reklamácií
    • komunikácia s reklamačným oddelením

    S nákupom v obchode som bol viacmenej spokojný, všetko prebehlo bez komplikácií, tovar mi bol doručený rýchlo.

    Bol som však nútený tovar reklamovať a to už druhý krát kvôli tej istej závade. Komunikácia s "reklamačným oddelením" je na veľmi nízkej úrovni, žiadne informácie o stave, príp. spôsobe vybavenia reklamácie nevedia/nechcú poskytnúť.
    Zákonom stanovenú lehotu na vybavenie reklamácie dodržia - v prvom prípade 3 týždne a v druhom prípade presne v 30ty deň :))

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, zariadenie ste kupovali pred viac ako rokom. A teraz sa vyjadrím k reklamačnému procesu. V prvom rade my zariadenia neopravujeme ale ich posielame do servisného strediska. Vzhľadom nato, že všetko evidujeme vieme vierohodne preukázať komunikáciu.

    1.Reklamáciu sme prijali 19.01.2017, potvrdenie o prijatí aj so zhodnotením stavu Vám kolegovia poslali v ten istý deň a teda 19.01.2017. Dňa 02.02.2017 ste sa pýtali či máme priebežné informácie o oprave - dostali ste jasnú informáciu, že servisné stredisko nás neinformuje priebežne o stave opráv, informáciu dostaneme až vtedy keď je zariadenie opravené alebo oprava zamietnutá. Kompletnú dokumentáciu klient vždy dostane spolu s tovarom, ktorý reklamoval. Neviem teda prečo tu uvádzate, že ste nedostali vyjadrenie o reklamácií.
    2. Reklamácia, taký istý postup ako pri prvej.

    Takže si treba uvedomiť, že informácie dostanete okamžite a viete, že zariadenie bolo odoslané do servisného strediska a čaká sa len už potom na rozhodnutie servisu a následne poslanie zariadenia na adresu, ktorú zadáte do reklamačného protokolu.

    PS: Rozumieme aj tomu, že každá reklamácia je nepríjemná záležitosť, avšak aj telefóny sú len tovar a kazia sa tak ako aj iné veci, avšak zato nemôže predajca ale výrobca (to je ten kto zariadenia vyrába alebo aj samotný užívateľ pokiaľ mu telefón padá na zem je obitý a podobne).Predajca zodpovedá, aby formálne bolo všetko v poriadku, to jest. reklamáciu prijme, pošle do servisu, následne pošle dokumenty a pod.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zla komunikacia,zakaznik na predposlednom mieste,dolezite ze biznis za 500 eur prebehol,neodborny personal ktory nebol schopny vyriesit vzniknuty problem.

    Nikdy viac!

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, objednávku ste realizovali 04.10.2016, takže 7 mesiacov dozadu, tovar ste nakupovali na firmu. Dôvodom tejto recenzie, je reklamácia, ktorá bola zamietnutá. Čo sa týka personálu to predsa nemá nič spoločné s odbornosťou, pokiaľ Vy porušíte podmienky výrobcu, tak sa zariadenie bezplatne neopravuje. Podmienky platia pre všetkých takže ako pre nás tak aj pre Vás. Tu je kompletné vyjadrenie Sony ako sa má používať zariadenie:
    Zařízení Xperia Z5 Dual je vodotěsné a prachotěsné, nemusíte se tedy bát procházky v lijáku nebo opláchnutí bláta v umyvadle, ale pamatujte: kryty všech konektorů a slotů musí být pevně uzavřeny. Měli byste se však vyvarovat: úplnému potápění zařízení, vystavení slané vodě, chlorované vodě nebo kapalinám jako jsou nápoje nebo chemikálie. Nesprávným používáním zařízení ztrácí záruka platnost. Zařízení má hodnocení třídy krytí IP65/68. Další informace naleznete na stránce http://support.sonymobile.com/cz/dm/waterproof/. Upozorňujeme, že Xperia má pro datové připojení a nabíjení konektor USB bez krytky. Tento konektor USB musí být před použitím zcela suchý.

  • Recenzia bola zmazaná na základe podkladov z eshopu.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Na webe napísané dodanie 2-3 dni. Po 2 dňoch volali že to bude 10 dní, tak som súhlasil že počkám. Na 9ty deň som sa dozvedel že tovar ešte neprišiel a môžem ho očakávať neviem kedy. Tak som to zrušil a kúpil kde to majú na sklade.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, tovar sme nemali na sklade a dodávateľ posunul termín. Bohužiaľ stávajú sa aj takéto prípady ani my nie sme v každom ohľade 100%. Dodanie je 100% len v prípade, že uvádzame, že tovar je na sklade, inak sme aj my závislí na iných subjektoch. Za komplikácie sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nachadza sa blizko mojho bydliska
    • Neodpovedal na email staznosti

    Obchod vobec nereagoval na email mojej staznosti. V obchode som kupila telefon (xiaomi redmi pro), ktory bol dodany s neoroginalnym modifikovanym systemom plnym reklamy a spamov. Pri beznom pouzivani je to velmi otravne, neustale sa zobrazuju rozne reklamy, sama od seba sa zapina wifi siet.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, objednávku ste robili 30.12.2016, email ste písali 24.01.2017 a odpoveď ste dostali 24.01.2016 o 18:00. Takže to, že by sme neodpísali nie je pravda. Pôvodná rom na daný telefón je v čínštine, takže je tam doplnený slovenský jazyk. Takisto môže klient požiadať xiaomi o odomknutie boatloadera a nahrať tam romku z komunity https://miuios.cz.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar bol podľa obchodu na sklade.Pri objednávke do 14:30 dodávajú tovar na druhý deň. Tovar som objednal o 13:00 na druhý deň nič neprišlo, tak som objednávku zrušil.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Tovar bol na sklade a na Vašu žiadosť sme stornovali už spravenú faktúru ako aj zabalený tovar.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • nizke ceny
    • ak ste firma, zaruka na vsetko iba rok, nezajem ze tovar je na dalsi predaj...

    normalny lacny b-ckovy e-shop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne
    • Dodacie lehoty, komunikaciu s klientom

    Viac uz nakupovat nebudem u nich.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, objednávka - 19.12.2016 o 21:58, my sme pre Vás tovar pripravili 20.12.2016, Vy ste si tovar prišli prevziať 22.12.2016, uhradili ste v hotovosti - osobný odber, takže nerozumiem tejto recenzii?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ceny
    • Rychlost dodanie
    • Nereaguje na emaily ani spravy na fb

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, objednávku ste robili v októbri, bohužiaľ ak nebudete konkrétny tak Vám nevieme pomôcť. Na emaily sa u nás odpisuje na každý pokiaľ neskončia v spame a telefónne čísla sú k dispozícii každý pracovný deň.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • pre vybraný telefón tovar vychádzala dobrá kombinácia cena + dostupnosť (udávaná.
    • Hm...skladom. Ten sklad majú asi v Číne.

    Aspoň sa promptne ozvali, že dodanie potrvá dva týždne. Myslím, že aj s ospravedlnením. Telefonicky sme to bez problémov s operátorom vystornovali a okamžite poslali naspäť aj platbu.

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, daný tovar nebol na sklade a dodávateľ nás informoval, že už ani nebude. Ponúkli sme Vám lepší model a nezaplatili by ste ani o euro viac ako ste mali v objednávke. Dizajnovo je to ten istý model, len novšia generácia má lepší procesor a grafickú kartu. Vy ste to odmietli. Mrzí nás Vaša negatívna recenzia.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • rýchlosť
    • v popise niektorých produktov sú zavadzajúce informácie

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Ďakujeme za recenziu - Menu telefónu je v slovenčine alebo češtine, to je pre Vás zavádzajúci popis.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • batéria nefungovala, nenabíjal sa telefon, neslo ho zapnut.....reklamacia prebieha

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Ďakujeme za recenziu, povedali sme Vám, že Vám vrátime peniaze alebo vymeníme batériu. Neviem akým spôsobom my vieme ovplyvniť či je výrobok dobrý alebo zlý, my nie sme výrobca ale predajca.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar my nebol doruceny obchod my po 10 dnoch stornoval objedbavku a to v case objesnavky ho mali skladom takze to hodnotim velmi negativne a urcite si od nich uz nic neobjednam

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, v čase objednávky bolo uvedené 3-6 pracovných dní, lebo Huawei Mate S nedržíme skladom. Bohužiaľ tovar nebol dodaný a my sme Vás o tom informovali, že sa stala takáto vec a nie sme schopní ho v danom časovom úseku zohnať a zato sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.

    • zla komunikácia predavačky, neochota, neverbálne prejavy (predýchavanie, prevracanie očami) zamestnankyne

    Reakcia obchodu Marzo.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za recenziu. Správanie predajcu preveríme. Disponujeme informáciou, že ste si objednali batériu a tú ste si prevzali avšak ste zistili, že ste zle objednali daný typ a chceli ste vrátiť peniaze, peniaze boli vrátené v ten istý deň.