Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Nedodržuju to čo zakaznik napise do objednavky kedy maju tovar odoslat.a sami kazali aby som to napisal do poznamky a aj tak to poslu ked sa im to zalubi.a clovek aby si potom zhanal hotovost

  • Neodporúča obchod

    10 %

    web deklaroval že to príde minulý týždeň a stále nič!!!

    • Objednávka bez odozvy
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • o výhoda kúpy v tomto obchode neviem
    • Vždy keď som prišiel do obchodu, tak chalani v obchode asi medzi sebou súťažili, ktorých z nich vás viacej oklame - povie, že aj napriek potvrdeniu objednávky nemajú požadovaný tovar ale majú drahší alebo vám jedoducho dajú tavar iný, než ste si objednali - napr. nedávno mi dali iné špajdle a niple a inú reťaz, ktoré som si neobjednával a už tobôž neboli na môj bicykel.

    Tovar som objednal dňa 11.9.2023.
    V tento deň mi aj poslali správu :
    "Po jeho naskladnení vás budeme informovať".
    Keď sa pýtam na ďaľší deň či tovar majú, tak som dostal znova rovnakú odpoveď. A že "Požadovaný tovar nemáme skladom.Je objednaný u dodávateľa"

    Prešiel týťdeň, Myslíte , že ma niekto kontaktoval ? Nikto.
    Ten dodávateľ asi musí byť z Číny, keď tovar ešte nemajú.
    90:% e-shopov - ak nemá tovar na sklade, ho objedná v ten deň
    a na predajni ho majú na druhý deň. Ale Kubica sport nie.
    Buď tam majú v objednávkach riadny chaos a takéto nenodávanie
    je ich štandardný systém práce, alebo majiteľ vôbec nevie,
    čo mu (ne) robia zamestnanci.

    Do obchodu už objednávku nedám, lebo ak objednám tovar
    tak ho naozaj chcem - u Kubicu by som ho nedostal.
    A nechcem byť zase pri pokladni klamaný.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • eshop e tovar ponúkate ale bohužial nebol u dodávateľa
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Riditka na kole jsou namontovany nakrivo...

  • Sedadlo ponúkajú na stránke. Keď som ho objednal, za chvíľu zrušili objednávku. Vlastne ponúkajú tovar ktorý nemajú. A teraz mám napísať hodnotenie? Veď som nič nekúpil.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Riešil som telefonicky bateriu na ebiku ktorú som sa rozhodol nechať. Bolo mi prisľúbené potvrdenie emailom, že vedia o chybe koli prípadnej reklamácii a kompenzáciu, ako zľavu na nákup ďalšieho tovaru. Do dnešného dňa mi nič neprišlo.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Bicykel prisiel nedoladeny. Podla manualu som si ja mal dotiahnut uz iba riadidla a este nejake veci, ale bicykel nema dobre nastavenu prehadzovacku a brzdy.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Bicykel objednaný cez net...bohužiaľ som od BA...takže doprava kuriérom..Bicykel síce prišiel nepoškodený...ale vôbec nebola nastavená prehadzovačka a ďalšie veci...neviem ale u bicykla za 3300€ by si mohli dať námahu aspoň základné veci pozrieť pred predajom

    Reakcia obchodu Kubicasport.eu

    Mrzí ma, že nieste spokojný a ospravedlnujem sa.
    Každý jeden predany bicykel či cez kamennu predajnu alebo cez eshop skontrolujeme, nastavíme, urobíme predpredajny servis. Niekedy sa stane, u cca 1% , ze pri preprave sa čosi rozhodi... aj na to mame servisnych partnerov po celom Slovensku - v Bratislave je ich 6 :
    https://kubicasport.eu/clanok/odberno-servisne-miesta-kubicasport

    kubica martin

  • Neodporúča obchod

    80 %

    ponukany produkt nebol na sklade, dodat sa uz nedal, skoda ze neponukli nahradu, riesenie, zrusili sme objednavku

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Čakám na tovar,ale zatiaľ nič.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si len obyčajný blatník a pedále.A doteraz nič.

    S obchodom mám veľmi dobré dlhoročné skúsenosti.Ale teraz to fakt pokazili.Keby aspoň niečo napísali mailom.Neviem teda,v čom je problém.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • dobrý výber tovaru
    • dlhá dodacia dodacia doba
    • slabá komunikácia obchodu ohladom stavu objednávky

    Objednal som si viacero položiek avšak bol som informovaný že niektoré z nich (nebolo špecifikované ktoré) nie su skladom a čaká sa na dodávateľa. Avšak už vyše týždna sa mi nikto neozval s tým, kedy daný tovar príde prípadne by som uvítal ponuknutie alternatívneho tovaru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    zrezané (skrátené) rajdy na novom MTB, zistil som to pri výmene gripov

    Reakcia obchodu Kubicasport.eu

    Zakazník kupoval testovací bike. Bike si zakazaník pred kupou vyskušal, bike mu sadol, dali sme ho do pôvodného stavu a zaplatil... Je bežné, že u velkostí rámov S a M sa rajdy skracuju, pretože si ich kupuju nižší zákazníci + jedná sa o XC bike. Rajdy boli zrezané o 1,5 cm z každej strany ... Stačilo povedať a rajdy by sme vymenili. Ale rajdy vieme vymeniť aj teraz dodatočne. Stačí napísať mail alebo zatelefonovať - kupoval som od Vás bike typ, značku, chcel by som tam širšie riaditka alebo pôvodné nezrezané....
    My nemáme problém ich vymeniť za širšie nezrezané.
    Kubica Martin

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Keď si objednáte 2 veci a zavolajú Vám z obchodu že ani jednu nemajú....
    A to teda bohužiaľ nestalo sa mi to u nich prvýkrát...
    Tak to je na zamyslenie sa nad takým skladovym systémom a e-shopom ktorý používajú

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar prisiel poskodeny
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar na webe skladom no realita je inde a este maju tu drzost sa dopytovat ci chcem nieco namiesto toho. Inu retaz na svoj bicyjel asi tazko nahodom vy inteligenti na eshooe

    Retardi, nenakupovat

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Bicykel mi bol doruceny rychlo no ma niekolko nedostatkov.Poskriabane riadidla,prehadzovacka komplet rozladena.Vsetko hrkoce, niektore prevody prehodi po minute.Predna brzda sa sucha o kotuc.Takze mam novy bicykel za 760€ a mozem ist rovno do servisu a zaplatit opravu.Dakujem chlapci z kubica sport

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Parametre produktu: Bicykel CTM Charisma 3.0 27,5" 2021, čierna/ružová sú iné ako uvádzajú na svojej stránke (v tomto konkrétnom prípade - Radenie Shimano Altus SL-M310, 8 speed nie je originál, je to "no name" komponent), som sklamaná, daný komponent musím vymeniť...