Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Odporúčam eshop, aj predajňu Pri Celulózke, neodporúčam predajňu na Rosinskej.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neprofesionalna az arogantna komunikacia predajcu p. Petera Markuša.
    Osobne by som ho poslal s takouto komunikaciou na trh fazulu predavat.
    Viac si v tomto obchode nebudem chciet kupit nic...

    Reakcia obchodu Kubicasport.eu

    dakujem za reakciu.
    Peťo Markuš nieje predajca - má na starosti eshopové objednávky dielov a doplnkov. Ich spracovanie, informovanie zákazníka, nachystanie, objednanie, naskladnenie, fakturaciu, zabalenie.
    Pozerám, že Vy máte objednaný bike..
    Porozprávam sa s ním, kde nastala chyba, verím v logické vysvetlenie :)

    Kubica Martin

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Minimálna ochota a znalosti predávajúceho... som znechutený, objednávku som zrušil a preskočil ku konkurencii, tu supeeer ochota,profesionálny prístup k zákazníkovi
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Minulý týždeň som si z predajne zakúpil bicykel zn. Marin NICASIO 700C 2021, gloss black/pink, 58. Neviem síce moc o kvalite značky, komponentov, ale mal som tak nejak za to, že aj keď je to bicykel relatívne lacnejší ( podľa mňa 699,-€ nie je lacný ), pokiaľ ho predáva obchod s bicyklami a nie nejaký supermarket, tak prečo nie. No ale sklamanie prišlo pomerne rýchlo. Naložil som bicykel do auta, dal dole predné koleso... . Hneď ale ako som ho nasadil začala mu pomerne dosť šúchať predná kotúčová brzda. Pokúšal som sa ju podľa návodu nadstaviť, ale nedalo sa. Keď som zisťoval, kde môže byť chyba zistil som, že teleso brzdy s valčekom je po pritiahnutí vyosené a teda nie je šanca brzdu nadstaviť tak, aby bol kotúč a teda aj koleso rovnobežne s valčekom a prítlačnými plochami. Je to nový bicykel, nechcel som do toho zasahovať a tak som hneď bicykel naložili do auta a pekne 100 km zaviezol do servisu predajne. Prijímací technik tiež uznal že valček je krivo, bicykel prijal, pričom sme sa dohodli, že v rámci servisnej prehliadky nadstavia aj prehadzovačky ... . Trocha mi bolo čudné, že mi telefonovali už asi po troch hodinách, že je bicykel hotový, ale teda OK. Bol som už doma, nepočítal som, že by ho spravili ešte v ten deň. Keď som teda prišiel po bicykel bol som zvedavý, čo a ako. Brzda bola na tom istom mieste, pričom teda nešúchala, to je pravda ... . Pracovník servisu vysvetlil, že v tejto cenovej kategórii je to OK, treba sa s tým trocha pohrať keď dávame dole koleso a pri jeho opätovnom nasadení rýchloupínacím systémom to treba doladiť osadením pri upevnení kolesa vo vidlici. Ja teda neviem, nie som odborník na bicykle, ale nezdá sa mi to. Mám za to, že pri nasadení kolesa je toto treba dať na doraz vo vidlici a dotiahnuť. To by malo podľa mňa zabezpečiť, aby bolo koleso riadne v osi bicykla ... . Skrátka zarazil ma troška prístup, že " v tejto cenovej kategórii, a že takéto lacnejšie brzdy, systém rýchloupínania ... ..., že to už je tak a hotovo", skrátka som sklamaný z toho, že pokiaľ nekúpim bicykel za niekoľko tisíc €, tak sa mám tváriť podľa hesla "darovanému koňovi na zuby nehľaď ", či niečo podobné. Po príchode domov mi to nedalo. Akosi som sa nevedel stotožniť s tým, že to lepšie nebude. To že pri prítlaku doštičiek na kotúč tieto nedosadajú kolmo skrátka podľa mňa v poriadku nie je. Uvažoval som, že sa obrátim na obchodnú inšpekciu, živnostenský úrad, ktoré mi v podobnom prípade v minulosti pomohli, ale chcem sa voziť a nie čakať mesiac, potom možno nejaký znalecký posudok ... a je po lete. A keby som potom aj dosiahol, že by som dostal kvalitný tovar, alebo peniaze späť, rozhodol som sa trocha porozmýšľať či to neurobím aj sám. Jedno z riešení by bolo zbrúsiť dosadacie plochy medzi brzdou a držiakom. Do toho sa mi ale nechcelo. Poškodil by som farbu ... . Napadlo mi teda ešte namiesto podložiek, ktoré tam boli dať tam zbrúsené podložky. Trvalo mi to tak cca 1/2 hodiny. A čuduj sa svete zrazu je všetko ako má byť. Mrzí ma, že to ale neurobil servis. Už je to ako s autami ... . Všetci by najradšej už iba menili kus za kus a pod., ale ak je nejaký problém, že by ako v tomto prípade nepomohlo ani to, tak tam ochota končí. Neviem kam došla doba, keď bicykel za 699,-€ je .... neviem čo, aby som neurazil. OK, asi bude teda potom chyba u mňa, že málo zarábam.
    Nechcem byť nejak mimoriadne kritický na predajňu, možno ten kto tu kúpi vydarený bicykel je spokojný, ja ale v mojom prípade som prinajmenšom v rozpakoch, a nemôžem niekomu predajňu odporučiť. A už asi ťažko kúpiť ďalší bicykel v tejto predajni. Fakt ma to mrzí, ale nič lepšie napísať nemôžem. Dúfam len, že je to už všetko, čo ma nemilo prekvapí na tomto bicykli.

    Reakcia obchodu Kubicasport.eu

    dakujeme za recenziu.
    Kolega v servise sa snažil ako vedel - nastavil brzdu bez zbrusovania podložiek aby brzda brzdila a kotúče nešuchali. Bol sa previesť a vyhodnotil to ako bez závad plne fukčné.
    Ohľadne ceny to bolo myslené tak, že su na biku
    -mechanické kotučové brzdy - čiže jeden piest pritlača kotuč o druhý na rozdiel od hydraulických, ktoré su dvoj alebo štvorpiestové.
    -klasický tenký rýchloupinak, ktorý nieje tak presný ako pevná os

    Suhlasím s Vami, že produkt má byť 100% bez ohľadu na cenu a preto upozorním kolegov, aby boli dôslednejší pri nastavovaní.

    Kubica Martin

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Pneu byly požité(asi předváděcí kolo) nebyl jsem na to upozorněn.
    Přišly ještě s bahnem a trávou.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Velky vyber sortimentu
    • Dlhe cakanie na tovar cca 2 tyzne...medzi tym ziadna iniiciativa zo strany obchodu o onformacii ze tovar dojde neskor. Vsetko somSi musel vyvolat sam

    V eshope by som zaviedol. Na sklade a urcil pocet KS

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • bol mi doruceny iny tovar, ako som si objednal. ina znacka, ine parametre.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Vo Vašom e-shope predmetné guličky deklarujete s doručením nasledujúci deň – trvalo to bezmála 2 týždne, hoci som to uhradil online ihneď. A neunúvali ste sa ani vysvetlením.
    • Guličky som objednával s priemerom 7,9 mm, faktúra bola správne vystavená na tieto guličky, ale v zásielke došli guličky s priemerom 4,7 mm – tie nepotrebujem!!!

    Takže pokiaľ je takto vybavovaná objednávka a deklarované doručenie sa diametrálne líši od skutočnosti bez vysvetlenia obchod neodporúčam.

    Reakcia obchodu Kubicasport.eu

    mrzí nás táto skutočnosť. Bohužiaľ kolega sa pomýlil... Denne posielame niekoľko desiatok malích balíkov a chybovosť máme na urovni jedneho promile.
    Vdaka korone, nedostupnosti kamenného obchodu, nedostupnosti dielov máme enormný nárast dotazov, mailov, chatov. Prosíme o trpezlivosť pri vybavovaní objednávok hlavne takto začiatkom sezony.


    Martin Kubica

    Zodpovedný vedúci

    najlepší celkový predajca bicyklov CTM od roku 2011 až 2020,
    najlepší celkový predajca bicyklov KELLYS od roku 2015 až 2020
    najlepší predajca bicyklov MONDRAKER na Slovensku za rok 2019, 2020
    najlepší predajca bicyklov KONA na Slovensku za rok 2020
    najlepší predajca bicyklov SANTACRUZ na Slovensku za rok 2020
    najlepší predajca bicyklov značky MARIN v rámci Česko-Slovenska za rok 2020
    prvý predajca bicyklov Haibike na Slovensku

    KUBICASPORT.EU | 041 / 565 13 48 klapka 4 | Facebook | YouTube

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • pekné svoje videá na youtube
    • - bol som sklamaný s komunikáciou

    Bicykel pre syna sme vybrali podľa ich prezentačného videa. Doobjednali sme aj komponenty - všetky boli uvedené skladom. Pri komunikácii cez Facebook z ich stránkou mi bolo povedané že mi vymenia plášte na bicykli za iné bez doplatku. Pri faktúre už som plášte doplácal. Po ďalšej komunikácii s majiteľom p. Kubicom mi bolo prisľúbené že mi odrátajú polovicu nových plášťov a tie staré si nechajú Nakoniec tie plášte ani nemali a tak mi posielali preplatok naspäť Vrchol bol že pri telefonickej komunikácii s pánom na predajni na mňa pán vybehol a tváril sa že ho dokonca obťažujem. Zhrnutie : Bicykel prišiel aj keď ma to stálo kopec nervov. Veľmi by som rozmýšľal či by som v tomto eshope ešte niečo objednal aj keď p. Kubica na videách pôsobí sympaticky, seriózne a fundovane (čo ma aj primälo k tomu aby som odtiaľ bicykel objednal aj za viac peňazí ako ho núkali v iných eshopoch), mal by zladiť a nastaviť fungovanie obchodu na rovnako vysokú úroveň. Mal som pocit že pravá ruka nevie čo robí ľavá...

    Reakcia obchodu Kubicasport.eu

    dakujeme za postreh. Bohužiaľ tým, že zákazníci nemôžu chodiť po obchodoch a je nedostatok bicyklov , tak máme neskutočne veľa telefonatov, mailov, chatov, dotazov, správ z mesingeru... hoci sa snažíme všetkým vyhovieť, niekedy to jednoducho nejde a nedá sa informovať kolegov o každej správe... Preto Vám kolega nevedel dať info o tejto možnosti výmeny a doplatku, nakoľko to nieje bežné...
    Myslím, že je dobré objektívne povedať aj o rýchlom odpisovaní, riešení problémov alebo vratení sumy...
    Bohužiaľ vdaka korone a zavretým fabrikám je nedostatok bicyklov, dielov, doplnkov , preto prosíme o trpezlivosť...

    Kubicasport predáva biky 25rokov a zamestnáva vyše 30 ludí . Verte, že fungovanie je dobre nastavené aj preto sme lídrom v predaji bicyklov na Slovensku

    Martin Kubica

    Zodpovedný vedúci

    najlepší celkový predajca bicyklov CTM od roku 2011 až 2020,
    najlepší celkový predajca bicyklov KELLYS od roku 2015 až 2020
    najlepší predajca bicyklov MONDRAKER na Slovensku za rok 2019, 2020
    najlepší predajca bicyklov KONA na Slovensku za rok 2020
    najlepší predajca bicyklov SANTACRUZ na Slovensku za rok 2020
    najlepší predajca bicyklov značky MARIN v rámci Česko-Slovenska za rok 2020
    prvý predajca bicyklov Haibike na Slovensku

    KUBICASPORT.EU | 041 / 565 13 48 klapka 4 | Facebook | YouTube

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Zamestnanec, ci dokonca mozno majitel alebo sef toho obchodu to bol, vidi ze idu zakaznici a necha im zacapit dvere rovno pred nosom. Potazmo, zene nechal dvere zacapit pred nosom. Kazdy normalny a vychovany muz, aj keby neslo o jeho zakaznikov, tak podrzi dvere zene aby presla a nie vojde prvy a necha tresnut dvere ze som nimi pomaly dostala do hlavy, lebo on sa strasne ponahlal a je strasne vytazeny. A pristup aj pri kupe pomerne draheho bicykla bol taky lahostajny, pomaly v style, ze otravujeme. Naopak pristup mladych muzov co vypisali a vytlacili fakturu bol dobry. Boli mili a a napomocni. Ale pri kupe damskeho horskeho bicykla sme potom sili vyslovene a cielene inam. A tam som bola spokojnejsia. Niekedy je obchod menej uzasny ako ten vas, ale milsi pristup aj k zakaznikom co nie su vrcholovi cyklisti, a uzasni znalci, ale len obycajna zena a dieta.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V iných obchodoch som nemal problém s vyzdvihnutím tovaru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si tovar na zaklade informacie na webstranke ze tovar je dostupny v obchode.
    Oznamili mi ze tovar nemaju a objednavku som zrusil. Na stranke by malu mat pravdive informacie a nezavadzat.

  • Neodporúča obchod

    90 %

    s obchodem problém NENÍ,ale v produktu- příliš krátký kabel mezi
    ovladačem a světlem-nutno nejméně 2,5 metru. musel jsem koupit dva
    a nastavovat. v továrním stavu se nehodí na dámské kolo. světlo se mi
    zdá slabé( blinkry ),chtělo by to diodky tři. jinak nemám co dodat.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Na eshope bolo deklarovane tovar u dodavatela dodanie 5az 7 dni zatial nic neprislo a je 7den.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Napsali, že je zboží poškozené a že mi jej nebudou posílat a nové již nebudou objednávat. Přesto ho stále nabízejí a mají ho skladem. Info o tom, že by šlo o poškozené zboží tam neuvádějí.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Zaplatíte a dovidenia, ziadne info ohladom bicykla mic mi nepovedali ani ohladom doladenia kolieska pri nedotiahnutéj
    • prehadzovacke , to ze ma vidlica zo spodu prepínanie ...vsetko som sa dozvedel od známych...vytlacit blocek a odovzdať bike dokáže aj čínsky obchod.Nehovoriac o tom ako sa zhadzuje predné koleso.Ked si clovek kúpi po 15 rokoch bike za 1040€ tak ke prekvapený pokrokom a bohužiaľ aj prístupom predavačov .To som mohlo riesit rovno e shop s lepšou cenou.Skoda, mal som lepsie recenzie na predaj u Kubica šport.
    • No a vrchol - kolesa máte dotukame pripravene a pri zmeraní bolo 1,5 a pri
    • tom na plášti je hodnota od 2-3.1
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • veľký výber tovaru skladom
    • rýchle doručenie
    • rýchle a bezproblémové vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy
    • neochotný personál
    • neochota riešiť podstatu reklamácie
    • nesprávne informácie o produktoch na e-shope
    • veľmi zlá telefonická komunikácia
    • pomalá e-mailová komunikácia, každý email s iným pracovníkom

    2x dodaný nefunkčný elektrický komponent. ( hodnota cca 2000€ )
    Namiesto hľadania riešenia odporučili tovar jednoducho vrátiť. Našťastie vrátenie peňazí brebehlo pri osobnej návšteve bez problémov.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    pre nedostupnost tovaru mi navrhli mi alternativny tovar, o ktorom som predtym nepocul, ktory sa napriek mojmu vypytovaniu na kompatibilitu a parametre, vyfarbil ako blbost, ktoru som musel poslat spat.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Jedna mala rada od zakaznika:

    Kedze nakup cez e-shop predstavuje aj taketo moznosti zameny tovaru a nie je mozna osobna komunikacia ako v kamennom obchode, VZDY je potrebne, aby ste zakaznika vopred informovali, ze tovar ktory si vybral mu nebude dodany, nakolko ..... a bude mu dodany iny/podobny tovar, pretoze .....

    O tejto skutocnosti, ze „taška je dlhodobo nedostupná aj u dodávateľa a nahradila ju Max 1“ ste ma vsak pred expedovanim tovaru neinformovali. Napriek tomu, ze dodana taska je rozmerovo na 99 % zhodna s objednanou, predsa je tu 1% nezhody, co prave predstavuje, ze sa mi tam ten moj 6,53“ mobil zmesti naozaj LTT.

    Preto ak nastane u inych objednavok tento status, zakaznik isto oceni, ked ho budete informovat pred expediciou a nie az po .... co Vam zaruci korektny vztah dodavatel-odberatel a zakaznik sa na Vas rad aj opatovne obrati s dalsim nakupom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar skladom nie je skladom