Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Notebook ktorý som zakúpil nemali nainštalovaný Windows aj napriek tomu že v ponuke bol aj s Windows.
-
Neodporúča obchod
4.1. Som si objednal grafický tablet ,ten mi doteraz nedorazil .Neprišla mi žiadna informácia o zrušení alebo meškaní zásielky , 7.1. mi na email prišla faktúra a od vtedy som o svojej objednávke ani nepočul.
Reakcia obchodu K24.sk
Dobrý den,
Vaše zboží jsme odeslali 7.1., už 8.1. proběhl pokus o doručení, ale z důvodu nějaké chyby v adrese nebyl balík doručen a DPD nám balík vrátilo. Bohužel se něco nepovedlo :(
https://extranet.dpd.de/status/cs_CZ/parcel/13845041618952 -
- Rychle dorucenie
Neviem vi ste mi poslali zli mikrofon ale tento co mi dosiel ma cudnu kvalitu neide ako ma
-
Neodporúča obchod
- obchod spolupracuje dobre...
...ale DPD nebolo schopné mi doručiť balíček 2 týždne, až som objednávku zrušila a objednala inde
-
Neodporúča obchod
- rýchla a efektívna komunikácia pri reklamovaní
- nesprávne zabalenie tovaru z následkom jeho rozbitia
-
Neodporúča obchod
- Daná firma špekuluje ohľadom záruk a keď ich upozorníte, tak sú zamestnanci arogantí a začnú Vás urážať, ohľadom nevedomosti zákonov.
- Veľmi zlý prístup
- Neochota riešiť vzniknutý problém
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Tovar som do 15dni chcel vratit, napisal som do K24 > prisiel jeden mail > poslal som to a od vtedy iba cakam. Co ma zarazilo bolo, ak chcete vratit tovar: Vrácené zboží uveďte do původního stavu tak, aby bylo vráceno kompletní, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, v originálním obalu, bez známek opotřebení. Předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
- notebook nemal Win, ale linux ENDLESS > nikde to nebolo napisane.
-
Neodporúča obchod
objednal som tovar v tomto obchode lebo mal podla heureky najlepsiu cenu a bolo uvedene ze je skladom. Po vyplneni objednavky a zaplateni vopred mi bolo oznamene ze objednany tovar 10 zubnych kefiek xiaomi neni skladom a ze sa zistuje dostupnost. Ziadal som okamzite vratit peniaze, pan z firmy mi napisal ze netvrdili ze maju 10 zubnych kefiek skladom. O 2 dni som pozeral heureku a tovar bol opat skladom len o 4 eura drahsi. Peniaze mi boli vratene a tovar som kupil v inom eshope , kde bol naozaj skladom.
-
Neodporúča obchod
Prva objednavka mi nebola dorucena. Po reklamcii bol tovar opatovne preposlany, ale do dnesneho dna nedoruceny.
-
Neodporúča obchod
- mali tam to čo som potreboval
- na to nemám čas
Kuriérovi chýbalo 65 eur na to aby mi vydal alebo mi vydať nechcel takže sa ma len snažil presvedčiť že si mám ísť rozmeniť aby som mal presne a keď pochopil že to sa nestane tak už sa neozval. Už je to 5 dní. Na obchod nie je v maily žiaden kontakt kde by som mohol napísať čo znamená že prípadné problémy nechcú riešiť.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- nic
- tovar nefunkcny,vraterny doteraz sa nikto neozval.Telefonny kontakt neexistuje.Katastrofa nikdy viac!!!
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Zarucne podmienky - dlzka zaruky nevhodne pre zakaznikov s ICOm, ktory nemaju obchodnu alebo podnikatelsku cinnost.
- Komunikacia vyhradne elektronicka, nemozno sa kontaktovat obchod telefonicky.
- Pri objednavke neuvedena zarucna doba tovaru.
- Na predfakture neuvedena zarucna doba tovaru.
- V obchodnych podmienkach nefunkcny odkaz na reklamacny poriadok.
- V reklamacnom poriadku zmatuca formulacia pojmov: spotrebitel, zakaznik, kupujuci spotrebitel a kupujuci.
- Nedodrzanie 2 rocnej zakonnej zaruky podla EU noriem pre spotrebitela.
-
Neodporúča obchod
Prestali komunikovať
-
Neodporúča obchod
- Prvotné odoslanie
- Komplikácie pri reklamácii
Je to ako s každým e-shopom, je tam riziko komplikácii v prípade reklamácie.
Bohužiaľ ma zarazilo, že aj napriek vade úplne nového tovaru bola reklamácia riešená ako používaný tovar. (Zvyčajne mám skúsenosť kus za kus.)
V dôsledku nutnosti reklamácie kompletného balenia som musel zlepiť stojan. (Stojan sa nedal druhý krát použiť na pôvodnej páske a takto bol aj vrátený po reklamácii)
Bohužiaľ riešená bola len sekundárna vada, čiže tovar nebol riadne odskúšaný ,bol mi bol dodaný opäť nefunkčný a tým pádom ho opäť zasielam ale teraz už priamo výrobcovi pre podozrenie na hardvérový problém s detailným popisom. -
Neodporúča obchod
- Ked som sa zaujimal o objednávku písali že do 5 - 10 dni mam tovar..
- Prešlo 15 dní a nikto sa neozval a tovar neprišiel.
- ked som začal tlačit na obchod napísali že tovar nemajú..
- Zbytočné zavádzanie záujemcov.. Kupoval som vybavenie kuchyne všetky objednávky od ostatných Eshopov prišli a tento obchod mi nič neposlal a ani nekomunikoval.. Až ked som naliehal..
Zbytočné zavádzanie záujemcov.. Kupoval som vybavenie kuchyne všetky objednávky od ostatných Eshopov prišli tak ako písali ale tento obchod mi nič neposlal a ani nekomunikoval.. Prešli 3 týždne a ja nemožem dokončit kuchynu, lebo mi chýba posledný spotrebič. Keby som to vedel pri vyhladavaní na Heureke že obchod mi tovar nepošle tak by som objednal z druhého obchodu a kuchynu mam už 3 týždne hotovú...
-
- Neinformovali ma vôbec o tom kedy mi bude zasielka dorucena. Musela som si to zistovat sama
-
Dobrý deň, na základe skutočností ktoré sa vyskytli pri objednávke Huawei Mate 30 Pro Dual SIM stříbrný..., poškodenie tovaru prepravcom a v zápätí stornovanie objednávky z vašej strany nie som oprávnený hodnotiť a odporučiť svojím najbližším a známym K24.sk Ďakujem
-
- Nefunkčný DSL line port na routri
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
elektronicky tovar bol doruceny 5 metrovym hodenim cez plot, co je samozrejme problem dorucovatela, avsak obchod k24 na staznost zareagoval presviedcanim ze vsetko je v poriadku, tovar sem ajtak cestuje loďou a teda ho pohadzuju kade tade..ocakaval by som okamzite vybavenie staznosti
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Objednavka s dorucenim do 2 pracovnych dni, bola dorucena na 5. pracovny den. 3 dni meskanie