Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Chcem upozorniť na túto stránku! Objednala som si s tejto stránky šejkre a zaplatila prevodom! Na email vám príde potvrdenie o objednávke ale stiahnu vám peniaze ale tovar vám neposlu a keď chcete zavolať alebo kontakt tak stránka neexistuje a číslo už tiež nie takže veľký PODVOD!!!!NEOBJEDNAVAJTE!!!!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednala ešte v aprili. Dnes je 5.6. A doteraz ho nemam. Neopdovedaju ani na maily

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obchod nekomunikuje
    • Otrasný prístup
    • Dlhá lehota dodania
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Idú dole vodou
    • Nulová komunikacia
    • Deklarovali dodanie 5.7 dnes je 10teho a nemam žiadne informacie od nich.
    • Moja posledná objednávka od nich.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prešlo 14 dní od objednania a tovar nemám a zatial ani neviem čo s tým je lebo ma nikto neinformoval len či bolo písané že tovar je skladom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Horší obchod som v živote nevidel !!! Už je to 12 dní ,čo som si u nich niečo objednal , a žiadna reakcia .
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • píšu skladom, nemajú skladom

    slabý obchod, píšu že majú veci skladom, také som objednával, aj navyše, našťastie som dal platbu dobierkou, obchod mi za pár dní odpísal, že niektoré z mnou objednaných produktov nemajú skladom, navrhli iné príchute, a dokonca niektoré veci už ani nebudú schopní zohnať nakoľko sa nevyrábajú, ale hlavne že ich majú/mali vedené ako skladom, aby nalákali zákazníka, výsledok bol len taký, že ma okradli o čas, obchod si značím na blacklist a v zásade tu už nikdy nenakúpim

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Co bylo uvedeno na stránkách jako zboží skladem...vůbec nebylo k dispozici ani u výrobce:-(.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Dobrý výber (kombinácia produktov)
    • Objednávka potvrdená po 6 dňoch
    • Nedá sa dovolať, žiadna odpoveď na e-mail

    Jediné plus je dobrý výber... Doba dodania katastrofálna, kontaktovať sa nepodarilo ani na tel. čísle a na E-mail neodpísali. Neviem si predstaviť riešenie reklamácie...

  • Tovar mal prísť do 5.3.2018 - neprišiel a od toho dňa nie je možná žiadna komunikácia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prvý a posledný nákup
    • Tovar došiel už otvorený t.j. Vzduchotesný obal proteínu už bol otvorený
    • Nedá sa dovolať na podporu
    • Reakcia na reklamáciu trvá neskutočne dlho
    • Nenakupovať

    Keďže sa nedalo dovolať niekoľko dní na podporu, nebolo možné editovať objednávku čo malo za následok, že tovar bol doručený na zlú adresu. Osobne som musel vybavovať pre posielanie a komunikovať mimo obchodníka. Nepríjemná skúsenosť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nepoznam
    • Ked kurier neprisiel v dohodnutom termine,ja som musela pisat mail,co sa deje,obchod mi nic neoznamil.
    • Žiadne
    • Všetky

    Nenakupovať!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • prehľadný
    • neodpovedá na reklamácie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna spätná reakcia na moju reakciu na dodaný tovar

    - tovar prišiel v stave takom, že je viditelné že tovar bol vybalovaný a už sa nezmestil ani do pôvodného balenia. Na iných stránkach takto rozbalený tovar ponúkajú zo zlavou.Bohužial som ho nevedel zohnať u ineho predajcu, tak si tovar zatial necham. Je to darček pod stromček, tak až potom zbadám či je všetko OK, alebo to budem musieť vrátiť.

    Reakcia obchodu Fitexpres.sk

    Vážený zákazník,
    na Váš e-mail sme reagovali v deň keď ste nám posielal Váš dotaz po dodaní tovaru, teda 9.12.2015. Nižšie kopírujeme jeho znenie od nás:
    "Dobrý deň, je možné, že tovar bol ukázaný zákazníkovi prípadne sa kontroloval.
    V každom prípade, ak by ste s ním mali akýkoľvek problém ozvite sa a vyriešime reklamáciu.

    Ďakujeme, pekný deň."

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • ziadne
    • objednal som tovar a dopravu cez ups aby som to mal do 24 h a prislo mi to za 4 pracovne dni.

    Edit hodnotenia:

    Neda mi nereagovat na prispevok eshopu (som zamestnany clovek, ktory nema potrebu vypisovat komenty lebo sa nudi, ale preto aby upozornil inych spotrebitelov). Tovar som si objednal v stredu a pri polozke bolo napisane na sklade expedujeme do 24h. Tovar mi prisiel v pondelok. Za urychlene dodanie kurierskou sluzbou som zaplatil 3,90EUR. Musim podotknut ze z eshopu ma vobec neinformovali, ale musel som sa informovat sam. Predpokladal som, ze pan z eshopu mi navrhne ako kompenzaciu odpustenie postovneho nakolko som si zaplatil navyse za to, aby som mal tovar doruceny skor. Vobec nejde o peniaze ale o princip. Ale ved naco radsej posleme tycinku za pat korun, ktoru by sme aj tak ako darcek poslali (viem to lebo som v danom eshope nenakupoval prvy krat). Nenakupoval som cez eshop prvy krat, ale urcite posledny!!! A NAMIESTO OSPRAVEDLNENIA NAPISETE OFENZIVNY KOMENTAR PLNY VYHOVORIEK!!!

    Reakcia obchodu Fitexpres.sk

    Reakcia ku dodatku hodnotenia zákazníka:
    Vždy sa snažíme zákazníkom vyjsť v ústrety. O to viac nás mrzí, že s oneskorením dodania ste v telefonickom rozhovore súhlasil, kedy sme Vám spresnili dátum odoslania a dôvod omeškania. Došlo ku výpadku tovaru čo sa niekedy stane. Myslíme si, že sme jednali čestne a férovo. Ak je to dôvod neodporučiť náš obchod, tak si Vaše hodnotenie zaslúžime.
    Všetko popisujeme v obchodných podmienkach, ktoré určite poznáte a viete presne, že termíny dodania sú orientačné a môžu sa od uvedených líšiť práve zo spomenutého dôvodu. Ak sa tak stane informujeme zákazníka. Termín dodania sa počíta od odoslania tovaru od nás, nie od realizácie objednávky, ale to ste si tiež určite pozorne prečítal v obchodných podmienkach podľa čoho Vám služba bola dodaná správne.
    Čiže ak ste tovar objednal v stredu, mal byť expedovaný najneskôr vo štvrtok s doručením do 24h teda v piatok. Vzhľadom na výpadok, sme Vás informovali, že tovar expedujeme o 24 hodín neskôr nakoľko sa vypredal. S náhradným termínom ste súhlasil. Tovar sme odoslali teda v piatok a bol Vám doručený prvý pracovný deň v pondelok.
    Mimochodom, darček by ste aj tak nedostal, nakoľko Vaša objednávka nespĺňala minimálnu hodnotu objednávky 25€ od ktorej darčeky zákazníkom podľa ich vlastného výberu pribaľujeme. Čiže darček Vám bol pribalený nad rámec objednávky a služieb. Jeho cena je 0,90 € čo je 27 Sk a nie 5 korún ako ste mylne uviedol.

    S úctou a pozdravom Fitexpres TEAM

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • CHYBAJU MANUALI NACO JE PODMIENKA I SO ZAKONA A BUDEM TO POZADOVAT

    vyber dobrý i servis ale žiadne manuali pre vyrobky čiže si neplnia zákonnu povinnost !

    Reakcia obchodu Fitexpres.sk

    Dobrý deň, napíšte nám prosím aký manuál Vám chýba. Väčšina výrobcov už používa multijazyčný popis, ktorý je potrebné odlepiť z vnútornej strany originálnej etikety. V každom prípade Vám radi poradíme.

  • komunikcia ziadna a tovar mi este nebol doruceny po15 dnoch!!!

    Reakcia obchodu Fitexpres.sk

    Vážený zákazník,
    kontaktovali sme Vás v súvislosti s Vašou objednávkou a tovarom, ktorý máte objednaný no do dnešného dňa ste nám neodpovedali. V rovnakom čase sa nám nepodarilo spojiť sa s Vami ani telefonicky. Kontaktujte nás prosím. Ďakujeme

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • objednal som si a zaplatil tovar ktory ani nebol na centralnom sklade. zatial mi nebol doruceny. ako sa mohlo stat ze mi umoznili si ten tovar objednat ked ho vobec nemali?!

    Reakcia obchodu Fitexpres.sk

    Vážený zákazník,
    ospravedlňujeme sa ale tovar bol dočasne vypredaný.
    Ďakujeme za porozumenie.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • ziadne
    • dorucenie tovaru

    pozor na postu dorucenia stale nemam tovar ani neviem ci pride mozno posta je na vine