Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Doteraz som bol spokojný, ale posledná zásielka zatiaľ neprišla.

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň Milan,

    bohužiaľ sa nám vaša objednávka nevytlačila a zabudli sme ju vychystať a odoslať. Kolegovia vás budú ešte telefonicky kontaktovať. Ospravedlňujem sa za našu chybu.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá doba čakania na tovar

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Richard,

    ospravedlňujem sa za našu chybu. Po pripísaní platby na náš účet sme vašu objednávku namiesto na balenie založili späť do police s bankovými prevodmi a až dnes sme ju pri týždennej kontrole našli.

    Vaša zásielka už je konečne zabalená a dnes bude expedovaná a verím, že sa tento problém už v budúcnosti nebude opakovať. Štandardne odosielame do 24 hod., najneskôr do 48 hodín od spracovania objednávky. Ešte raz sa ospravedlňujem za neúmerné zdržanie.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • preposlanie tovaru nefunguje

    Reakcia obchodu e-smoke

    Zdravím pán Vladimír Mikláš z Vaďoviec,

    mrzí nás, že nefunkčnosť presmerovania zásielky dopravcom po odoslaní hodnotíte ako našu chybu a neodporúčal by ste nás. Dopravcu a aj odberné miesto ste si zvolil sám.

    Na výber máme 12 spôsobov doručenia zásielky v rámci SR, jednoznačne najviac z vape e-shopov, takže určite nebude problém si pri najbližšej objednávke zvoliť iného dopravcu, s ktorým snáď už budete spokojný.

    Vašu objednávku sme obdržali 22.9 o 6:51 hod. a za necelých 6 hodín, o 12:25 hod. sme ju kompletnú odoslali. Neviem čo viac sme mohli z našej strany spraviť.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Veľký výber
    • Veľa krát sa mi stalo že nemali dotyčnú položku aj keď na stránke bolo písané že majú viac kusov .
    • Teraz sa mi stalo že balík bol dopredu zaplatený ale nebol odoslaný až na tretí deň som volal a vyhovárali sa na paketu pritom peniaze obdržali ale tovar odoslali až po teleofonáte takže doručenie trvalo 5 dní

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Patrik Daráž,

    úprimne, ak nie ste s našimi službami spokojný, prečo si opakovane vytvárate objednávky?

    V reakcii na minulú vašu recenziu som objasňoval dôvod, prečo vám z 9-tich položiek bola jedna s vašim súhlasom zamenená:

    "V tejto vašej objednávke nám z vami objednaných 9 položiek pri jednej z nich chýbal druhý kus, ktorí by sme doskladnili do 24 hodín, ale sme vás kontaktovali a sám ste si zvolil náhradu, aby bola objednávka ihneď odoslaná. Samozrejme darček k objednávke v podobe náplne ste dostal."

    Balík bol dopredu zaplatený, lebo ste si to tak zvolil, ako vyše 60% zákazníkov. Stále ste ale mal na výber možnosť platby na dobierku.

    Ohľadne Packety to neboli výhovorky, ale fakt.

    Packeta jednoducho podcenila jeden štátny sviatok a depo v Petržalke to absolútne nezvládlo a z vyše 250 zásielok, ktoré im boli daný deň odovzdané spolu s tou vašou, do ďalšieho dňa spracovali iba 9 z nich a ostatné až na tretí deň. Na takúto situáciu sa dá ťažko pripraviť a bohužiaľ zákaznícky servis Packety viac nefunguje, ako funguje, tak ani od nich sme nevedeli získať napriek opakovaným urgenciám žiadne vyjadrenie - lebo vôbec nekomunikovali.

    Mrzí nás táto udalosť a veríme, že sa do budúcna nebude opakovať.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Piaty krát sa stalo že nemali to čo bolo na stránke aj keď mali napísané že je tam viac KS
    • Zabudli odoslať zásielku.

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Patrik Daráž,

    bohužiaľ sa stane, že nám niekedy nesedia skladové množstvá a príčin môže byť viacero. Príde viac objednávok, ako bolo množstvo na sklade, alebo máme skladovú diferenciu spôsobenú našou chybou či už pri príjme tovaru, alebo pri vychystávaní. Ospravedlňujeme sa za komplikáciu ale sme tiež len ľudia a pri tisíckach položiek sa bohužiaľ chyba niekedy pritrafí. Snažíme sa, aby takých prípadov bolo čo najmenej.

    V tejto vašej objednávke nám z vami objednaných 9 položiek pri jednej z nich chýbal druhý kus, ktorí by sme doskladnili do 24 hodín, ale sme vás kontaktovali a sám ste si zvolil náhradu, aby bola objednávka ihneď odoslaná. Samozrejme darček k objednávke v podobe náplne ste dostal.

    Ohľadne vašej poslednej objednávky, tak tú sme nazabudli odoslať. Bola odoslaná s ostatnými skoro 250 zásielkami cez spoločnosť Packeta, ale tá bohužiaľ nezvládla nápor zásielok po štátnom sviatku (15.9) a 214 zásielok sprocesovala až za 24, resp. 48 hodín od ich obdržania. Tomuto sme nevedeli nijako zabrániť a mrzí nás to zdržanie.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kvapká rozpadáva sa pod od vapu

    Reakcia obchodu e-smoke

    Zdravím pán Peter,

    mrzí nás vaša nespokojnosť zo zariadením. Prečo ste ho u nás nereklamoval? Lebo na Heureke vám s tým nevieme pomôcť :-(

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • evidentne sa snazia v akcii vypredavat CBD liquidy po zaruke alebo zlom uskladneni
    • CBD liquid JustCBD Watermelon 60ml 3000mg je doslova zgrcnuty, ledva tecie, je kalny a su v nom fragmenty kalu
    • reklamaciu sice prijali ale riesenie do 30 dni

    prapodivne Petrzalske metody, "akcia" na doslova zgrcnute CBD liquidy

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Michal Cintula,

    CBD liquidi majú tú vlastnosť, že sa jednotlivé zložky po čase oddelia a aj výrobca uvádza, že pred použitím je nutné fľašku potriasť / premiešať. Ani jeden z nami ponúkaných liquidov nie je po záruke a výrobca neuvádza žiadne špeciálne požiadavky na skladovanie.

    Pri reklamácii nám pani, ktorá to namiesto vás prišla reklamovať uviedla, že napriek tomu, že čítala, že hustejšie CBD liquidy nie sú vhodné do každého cartridgu, tak ho aj tak naplnila...

    Mrzí nás, že nemáme na každej smene reklamačného technika, ktorí by vedel príjmať a na počkanie vyriešiť všetky reklamácie k vašej spokojnosti. Informácia do 30 dní je zákonom daná maximálna doba riešenia reklamácie a nejedná sa o štandardnú dobu riešenia reklamácii u nás. Treba si uvedomiť, že reklamačný technik komunikuje priamo s výrobcami a dodávateľmi, takže má fundovanejšie informácie o produktoch, ako kolegovia, ktorí riešia priamy predaj, alebo vybavujú objednávky na e-shope.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poslali iný model ako bol objednaný .

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Peter,

    ospravedlňujeme sa za chybu pri vychystávaní a balení vašej zásielky. V pondelok sa s vami telefonicky spojíme a náš kuriér vám dovezie správny produkt.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Doteraz maximálna spokojnosť, ale po zakúpení Vandy Vape Pulse V2 BF 95W Squonk MOD, Farba Flame Red Resin v "oklieštenej" verzii sa obrátim na iných predajcov...

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň prajem pán Peter Badžgoň,

    mrzí nás, že za zmenu firmware, ktorú uskutočnil výrobca Vandy Vape, beriete na zodpovednosť nás :-(

    O funkciách, ktoré ste vytýkal, sme nikdy na stránke produktu neuvádzali a vyskytli sa iba v návode na použitie, kde ich uvádzal pri uvedení na trh samotný výrobca.

    Ono by možno stačilo si stiahnuť predchádzajúcu verziu firmware (http://vandyvape.com/lists/21.html) a uvedené funkcionality by mali byť dostupné.

    Takže nejedná sa o " oklieštenú" verziu modu Pulse V2, ale iba o novšiu verziu firmware, pričom už nejaký čas sa nevyrába, nakoľko na trhu je jeho nástupca Pulse V3.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • ochota komunikovať
    • včasné doručenie
    • nedbalosť pri odosielaní - prišiel alternatívny tovar bez súhlasu

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Pavol Melicher,

    ospravedlňujem sa za chybu pri vychystávaní a balení vašej zásielky, kedy prišlo k zámene Joyetech eGo Pod cartridge, kde ste namiesto nich dostali novšiu verziu Joyetech eGo Pod cartridge AST version.

    Telefonicky bola táto situácia s vami riešená a bola vám ponúknutá bezplatná výmena, ktorú ste odmietol.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    objednala som si presne to ,čo si kupujem v predajniach,tu istu značku a príchuť,ale u vas to je lacnejšie.Prvé 2 ks nefungujú a pri tretej čo funguje,je chuť uplne iná,ako čo si kupujem v tabak predajni.Tak neviem,či sú dva druhy SALT

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pani Viera,

    pri jednorázových cigaretách, ktoré stroje produkujú na tisíce sa bohužiaľ môže stať, že sa do predaja dostane nekvalitný produkt. Na to je riešenie - reklamácia. Pri jednorázových cigaretách totiž nie je ako preveriť jej funkčnosť, nakoľko by bolo nutné ju použiť a tým pádom by sa stala nepredajná.

    Podanie chute nevieme posúdiť, nakoľko je to individuálne u každého z nás. No obstarávame ich od oficiálneho distribútora danej značky a ručíme za to, že sa jedná o originálny produkt. Otázne je, aký zdroj má váš predajca, nakoľko je všeobecne známy vysoký počet falšovaných / neoriginálnych jednorázových elektronických cigariet nie len na našom trhu.

    Jednorázové elektronické cigarety sú vhodné na prvotný test / prechod z klasických cigariet, aby ich človek vedel za relatívne nízku cenu otestovať. Dlhodobé používanie jednorázových cigariet je neekologické a finančne oveľa viac nákladnejšie, ako používanie POD systémov, pri ktorých si meníte cartridge, resp. iba žhaviacu hlavu.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

    P.S.
    Tovar vám dorazil až za 4 dni, napriek tomu, že bol odoslaný v deň prijatia objednávky z dôvodu víkendu a nasledujúceho štátneho sviatku v pondelok.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neprofesionálny prístup zamestnancov
    • Neochota
    • Pomalé odoslanie a doručenie

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Christián B. z Vaďoviec,

    objednávku ste si vytvoril 30.3. o 15:13 hod. a už 15:37 hod. sme vás kontaktovali SMS správou ako nášho nového zákazníka. Z vašej strany ani obraz / ani zvuk až do soboty 1.3. kedy ste nám oznámil cez SMSku, že odmietate zaslať ID. Žiadna iná komunikácia z vašej strany nebola.

    Nakoľko sa z vašej strany jednalo o porušenie obchodných podmienok, s ktorými ste paradoxne súhlasil, a súčasne porušenie zákona (Povinnosť predajcu overiť vek spotrebiteľa v čase predaja je daná zákonom 377/2004 Z.z., § 6, ods. 2.), nemali sme inú možnosť, ako odstúpiť od zmluvy uzatvorenej na diaľku.

    - Neprofesionálny prístup zamestnancov
    Na to ste ako prišiel, keď ste sa do žiadneho kontaktu s našimi zamestnancami nedostal?

    - Neochota
    V tomto máte pravdu. Nie sme ochotný v prípade porušovania obchodných podmienok a zákonov SR.

    - Pomalé odoslanie a doručenie
    Hodnotíte dve veci a pritom nemáte skúsenosť s ani jednou z nich... Stačí si pozrieť recenzie a vytvoríte si obraz o rýchlosti odosielania. A čo sa týka doručenia, tak to nevieme nijako ovplyvniť, nakoľko je snahou každého prepravcu doručiť zásielky čo najskôr. V drvivej väčšine prípadov sú naše zásielky doručované nasledujúci pracovný deň od odoslania.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Hrozná skúsenosť, celkovo so setom Relx ktory je v ponuke ako sada s podmi, z ktorych polovica liquidu vytečie… a ked date tomu dalsiu sancu ze si obj. nove pody mino setu, tak na vas eshop kašle tyzden nic neposle bez info o tom ze nemaju skladom aj napriek tomu ze uvadzaju SKLADOM!
    Neodporučam nikomu absolutne nikomu

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň Miša,

    mrzí nás vaša negatívna skúsenosť s produktom. Po preverení mailovej komunikácie s vami sme vám od samého začiatku snažili pomôcť radami a následne, ak by nič nepomohlo vám ste bola informovaná o možnosti reklamácie produktu.

    To bolo ešte 2.2.2023. Dnes máme 16.2.2023 a neevidujeme žiadnu reklamáciu na daný produkt z vašej strany a ani telefonický, či mailový kontakt ohľadne pretrvávajúceho problému s produktom.

    Teda vaše zákonné možnosti ste sa rozhodla využiť až na napísanie recenzie napriek tomu, že možností k skutočnému vyriešeniu vášho problému s produktom ste mala niekoľko. Samozrejme na prejavenie názoru máte plné právo a sme radi aj za negatívnu recenziu, lebo tá nám pomáha identifikovať problémové produkty. No pri tomto konkrétnom produkte boli predané desiatky kusov, no ani pri jednom nebol hlásený takýto problém, čo to samozrejme nevylučuje.

    Ak sa predsa len rozhodnete, že chcete problém vyriešiť, tak stále máte možnosť ho reklamovať, aby sme zistili skutočný problém a mohli ho vyriešiť k spokojnosti oboch strán.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nic som si u vas nebjednal!!!!!
    • Nic som si u vas nebjednal!!!!!
    • Nic som si u vas nebjednal!!!!!

    Reakcia obchodu e-smoke

    Drahá Simona Homoľová / Dáša Janková s mailom [email protected],

    v tak mladom veku je skleróza raritná záležitosť a isto by bolo dobré to riešiť s kvalifikovaným špecialistom, lebo objednávku sme obdržali 5.2.2023 a 6.2.2023, po tom ako ste nám zaslali doklad za účelom overenia veku sme ju odosielali na dobierku.
    Zásielku ste si prevzali a zaplatili 10.2.2023 na odbernom mieste Tvrdošovce, Železničná 4.

    Ak by ste si nič neobjednávali, tak by sme nemali váš e-mail, telefónne číslo, adresu a peniaze za odoslanú zásielku...

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Som spokojna

    Reakcia obchodu e-smoke

    Drahá Natália,

    objednávate u nás pravidelne každý mesiac, už 29 doručených objednávok. Trochu nerozumiem vášmu protichodnému hodnoteniu:

    Odporúčali by ste obchod svojim známym?
    NIE, neodporúčam

    V akom stave je Vaša objednávka?
    tovar mi bol doručený

    Kedy Vám bol tovar doručený?
    Nepamätám si presne

    Napíšte váš názor na dopravcu pre ostatných nakupujúcich.
    Velmi ochotní

    Podrobnejšie popíšte vaše skúsenosti s obchodom
    Som spokojna

    ID objednávky: 132399
    Vytvorenie objednávky
    Štvrtok, 02. február v 08:47

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Jasne som deklaroval svoj vek, udal som svoje bydlisko, číslo účtu, číslo telefonu, zaregistroval sa ako stály zákazník a oni aj tak požadujú foto dokladu, čo odmietam. Sú predsa aj normálne e-obchody, ktoré sa nehrajú na kriminalistov a kazateľov morálky. Pripadá to veľmi pokrytecké. Nemám dôveru v takúto firmu a odmietam sa dať šikanovať ich internými predpismi. Keď už, tak vek sa dá overiť šikovnejším spôsobom. Ináč môj vek je 59 rokov a prešiel som z fajčenia klasických cigariet na elektronickú.

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Pavol T. zo Žiliny,

    nehráme sa na kazateľov, ani kriminalistov, iba jednoducho rešpektujeme zákon 377/2004 Z.z., § 6, ods. 2.

    Ak by sme vychádzali a slepo verili všetkému, čo je zadané pri registrácii, tak by medzi našich zákazníkov patrili pápež, Ježiš, či 120 roční ľudia, ale aj zjavne nadpriemerné vyvinuté batoľatá s dátumom narodenia zhodným s dátumom vytvorenia objednávky.

    Mrzí nás, že rešpektovanie zákonov vnímate ako šikanu. V tomto prípade vám odporúčame sa obrátiť na zákonodarcov, lebo nie sme si vedomí toho, že by "hodnotenie", resp. vyjadrenie svojho názoru na Heureke nejaký zákon zmenilo.

    My ho budeme naďalej dodržiavať a plne sa venovať tisícom spokojných zákazníkov, ktorí rovnako ako my, plne chápu zmysel zákona o ochrane nefajčiarov.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

    P.S.
    Všetky informácie aj o overení veku sú uvedené v obchodných podmienkach, ako ste na to bol upozornený aj pri procese dokončovania objednávky. S obchodnými podmienkami ste vytvorením objednávky súhlasil... Čítanie s pochopením by obom stranám ušetrilo čas.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • rýchle dodanie, pokiaľ majú všetko čo majú mať
    • ceny s porovnaním na iné e-shopy
    • opakovane neboli dostupné produkty, ktoré na stránke ukazovalo dostupné, tým pádom sa musela riešiť náhrada alebo predĺženie dodania

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň Laura,

    vo vašej prvej i druhej objednávke ste mala produkty, pri ktorých je na stránke uvedené "Iba na objednávku do 24/48 hod."
    Takže sa dalo predpokladať, že objednávka nebude môcť byť odoslaná v deň prijatia.

    Ak sa začnete riadiť informáciou o dostupnosti produktov na sklade, ktorá je tiež uvedená na stránke produktu, tak vaša objednávka bude určite vybavená skôr k vašej spokojnosti...

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Už druhý krát zrušili objednávku . Tovar majú vo svojej ponuke. Vysvetlenie -nemame....

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Jozef Vajkuny,

    tovar, konkrétne OXVA Origin RBA žhaviaca hlava, máme v ponuke a je pri ňom uvedená informácia "Na e-shope VYPREDANÉ a Na predajni v Bratislave VYPREDANÉ".
    Práve preto sme sa vás snažili telefonicky niekoľko krát kontaktovať, no neúspešne a spätné volanie od vám sme nedostali, tak nám neostávala iná možnosť, ako objednávku stornovať a informovať vás o tom mailom.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prišla mi el. cigareta ktorá po stlačení neinhaluje dym ale strieka horúci liquid do úst mám poškodené ústa pľúca aj krk vďaka tomuto úžasnému pristroju som kašlal krv zvažujem právne kroky....nikdy by som ten shop neodporúčal keď sú schopný predávať takýto nekvalitný výrobok......

    Reakcia obchodu e-smoke

    Zdravím Lukáš,

    tak to sme úprimne prekvapený, nakoľko daný model sa predáva niekoľko rokov a zatiaľ sa žiadnemu zákazníkovi nestalo to, čo tu popisujete.
    Pýtal som sa kolegov a nikto nás v danej záležitosti nekontaktoval, takže radi by sme vám aj poradili, ako danú elektronickú cigaretku používať, pokiaľ návod na použitie nebol pre vás dostatočne zrozumiteľne napísaný.
    Pri správnom používaní totiž nie je možné dosiahnuť vyššie spomínaného výsledku.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke