Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ponúkajú tovar, ktorý nemajú a nevedia ho dodať.

    Upozorňujem, neplatiť vopred!!! Dodajú iba časť objednaného tovaru a zbytok peňazí vám nikdy nevrátia.
    Odporúčam každému zďaleka sa im vyhnúť.

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Radovan Sedlák z Prešova,

    predpokladám, že máte na takéto tvrdenie dôkaz, ktorý ste schopný predložiť na svoju obhajobu na súde!
    Pokiaľ tu vaše hodnotenie bude viac ako 24 hodín, budú z našej strany podniknuté právne kroky na ochranu mena spoločnosti.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie
    • Cena
    • Komunikácia so zákazníkom pri nákupe
    • Reklamácie
    • Jeden z majiteľov čo rozvážal katastrofa

    Pri doručení po ba majiteľ poukazoval na to že je majiteľom a bol pohoršený keď nevedel nájsť firmu pri tom nikdy nebol problém s tým nepáčila sa mi jeho komunikácia sám som pracoval ako predajca a viem že náš zákazník náš psom ak sa niečo nepáči vieme sa dohodnúť a nie arogantne vystupovať… ja som bol ústretový navygoval ešte som šiel aj naproti ale toto bolo hrozné…

    Reakcia obchodu e-smoke

    Zdravím Rado,

    chcel by som sa vám ospravedlniť za neakceptovateľnú komunikáciu kolegu.
    Viem vám zaručiť, že v budúcnosti sa nič takého opakovať nebude a verím, že naše vzťahy budú opäť v poriadku.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • continuous leakage of liquid from the air holes, also if after changing the coil

    Reakcia obchodu e-smoke

    dissatisfied customer, or just an inexperienced beginner who, after explaining, understood that he was using the wrong type of e-liquid ....

    -----Original Message-----
    From: Simone Rossin [mailto:[email protected]]
    Sent: Thursday, January 13, 2022 11:41 AM
    To: e-Smoke vape shop
    Subject: Re: product is leaking - SMOK Vape Pen V2 kit 1600mAh, Color Red

    very good customer support!
    I will for sure go ahead to buy products in your e-shop

    Take care

    Simone Rossin

    Hello,

    thank for the response, I am going to order some Liquid Emporio HighVG 70/30 and I will let you know.
    I checked the O-rings and it looks fine

    Best regards
    Simone Rossin

    Il giovedì 13 gennaio 2022, 10:55:21 CET, e-Smoke vape shop <[email protected]> ha scritto:

    These are 50VG/50PG liquids, which are way too „thin” for DL e-cigs. Consider trying some thicker liquds (70VG/30PG) such as Frutie, Dekang HighVG, Emporio HighVG or most of the Shortfills on our webpage. Also when you empty the tank, check if the silicone O-rings are all in tact and make sure that they aren’t damaged otherwise air can get into the tank which pushes the liquid out of the airflow openings.

    BR
    Bc. Gabriel Berta


    > Il Gio, 13 Gen, 2022 alle 10:26, e-Smoke vape shop <[email protected]>
    > ha scritto:
    > Greetings.
    >
    > What kind of liquid do you use? What is the VG/PG ratio of the liquids?
    >
    > S pozdravom
    > Bc. Gabriel Berta
    >
    > -----Original Message-----
    > From: Simone Rossin [mailto:[email protected]]
    > Sent: Thursday, January 13, 2022 10:16 AM
    > To: [email protected]
    > Subject: product is leaking - SMOK Vape Pen V2 kit 1600mAh, Color Red
    >
    > Hello,
    >
    > I have bought this product from your e-shop and I have to say this the
    > Pen is not working properly I have changed also the coil , as inside
    > the kit there are 2 , but the pen is still leaking the liquid for the
    > air holes
    >
    > Do you have something to suggest for fix this problem? This is a pity because the product looks nice and it's vaping well but I can't be every time dirty from the Liquid...
    >
    > Thanks
    >
    > Best regards
    >
    > Simone Rossin

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Doteraz som bola spokojný zákazník,po poslednej objednavke som bohužial sklamaná. To že ste nemali všetko na sklade je pochopitelné stým sme boli zmierený. Ale to že mi pošlete namiesto z boku plniacich cartridgov zo spodu plniace ma pravdu povediac sklamalo. Objednávka tým pádom nebola na 100%. Dlho sme na objednavku čakali takže sa nám to už nechcelo reklamovať. Ale každopadne musím vyzdvihnúť prístup a komunikáciu so zakaznikom tá je na velmi dobrej úrovni. Nabudúce treba dávať väčší pozor. Inak sme stále spokojný a Vám prajem vela úspechov v tom čo robíte

    Reakcia obchodu e-smoke

    Zdravím Patrícia,

    ospravedlňujem sa vám za zámenu pri vychystávaní a balení vašej zásielky. Uvedené cartridge sú naozaj veľmi podobné, ale mali sme si to všimnúť. Do budúcna nás prosím kontaktujte hneď a budeme sa snažiť vyriešiť situáciu k vašej plnej spokojnosti.

    Čas spracovania a dodania bol neúmerne dlhý, no v danom čase sme mali extrémne množstvo objednávok a z toho vyplynulo všetko to zdržanie a chyby.

    Ešte raz sa ospravedlňujem a verím, že v budúcnosti už budete s našimi službami spokojná na 100%.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Kolaboranti s covidfasizmom!!! Aj napriek tomu,ze objednavku z eshopu mi mohli podla tych nezmyselnych vyhlasok vydat aj ako nezastepenemu,tak mi ju vydat odmietli! Paradox je,ze do predajne ma pustili a az po 10 minutach,ked som si vyziadal objednavku,tak mi ju bez covid passu odmietli vydat,takze keby som aj bol nahodou infekcny,tak to nevadi mozem tam vsetkych nakazit,ale objednavku mi nevydaju Nevadi,ked moje peniaze nechcu,tak ich miniem inde ‍♂️ Dalsia prevadzka,kde uz v zivote nenakupujem ☝

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Ivan Doležal,

    začnem od konca. Vaše rozhodnutie sa u nás už neukázať prinesie obojstrannú spokojnosť.

    Pričom uvádzate, že budeme ďalšia prevádzka, kde už v živote nič nenakúpite, tak sa na to môžeme pozrieť tak, že buď je problém vo všetkých prevádzkach (v ktorých už v živote nenakúpite), alebo je problém vo Vás. No, toto je skôr taká rečnícka otázka...

    Okamžite pri vstupe do predajne, ktorá toho dňa už bola v OP režime, ste bol požiadaný o predloženie dokladu a upozornený, tak ako to je vylepené aj v priestoroch pred predajňou, že osobný odber je vo vedľajšej prevádzke, ktorý fungoval v OTP režime.

    Takže klamete (tých vašich 10 minút) a vieme to dokázať aj kamerovým záznamom z priestorov pred predajňou a aj v nej, keď ste si v nej chcel objednávku vyzdvihnúť.
    Takže nabudúce stačí čítať s pochopením a hneď by vám boli všetky obmedzenia a opatrenia jasné.

    Ale zjavne vás to nezaujíma a svoje politické presvedčenie ste aplikovali aj pri svojom správaní sa v našich priestoroch. To, že klamete a zavádzate, sme zistili už dávnejšie, keď ste po pár dňoch odstupoval od zmlúv uzatvorených na diaľku.

    Pri vašej poslednej návšteve a dúfame, že dodržíte slovo a bola posledná, ste si iba prejavil vo svojej prirodzenej forme.

    Po tom, čo ste tu v daný deň predvádzal, by som vyjadril úprimné potešenie, že sme sa dostali do "klubu" prevádzok, ktoré už v živote nenavštívite.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neochotny personál , arogantný v niektorých prípadoch až drzí, pohŕdajú zo zákazníkmi

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Daniel Boris,

    chodíte k nám pravidelne a mrzí nás, že kvôli tomu, že dodržiavame vládne protiepidemiologické opatrenia, si to vysvetľujete ako našu arogantnosť :-(

    Hneď ako sme sa dozvedeli o nariadeniach, ktoré sa bohužiaľ menia z večera do rána, sme boli nútený (nebola možnosť výberu), zaviesť vstup do predajne v režime OP a odberné miesto v režime OTP. Vôbec sa nás nikto nepýtal, takže sme to mohli iba aplikovať do praxe, alebo zatvoriť predajňu.

    Vo vašom veku by som očakával viac pochopenia, lebo hlavne VY ste riziková skupina a máte dosť životných skúseností na to, aby ste pochopil, že niekedy sa proti vetru .... nedá.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Neskoro zistili,že tovar nemaju

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň prajem pán Ladislav,

    no, neskoro... Objednávku ste zadal v podvečerných hodinách, kedy sme prišli na to, že nám daná farebná varianta vami objednaného produktu chýba.

    Ešte ten večer sme preverili dostupnosť a oslovili našich dodávateľov, či a kedy nám vedia daný produkt dodať.

    A na druhý deň po zadaní objednávky sme vás o tom informovali. Posnažíme sa tento proces ešte viac urýchliť.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nepošlú to čo ste si objednali

    Reakcia obchodu e-smoke

    Komunikácia so zákazníkom:

    From: Stanko Benča [mailto:[email protected]]
    Sent: Tuesday, October 19, 2021 12:55 PM
    To: e-Smoke vape shop
    Subject: Re: Výsledky dotazníka z Heureky - e-smoke

    Bol to omyl sorry
    Odoslané z iPhonu


    Dňa 19. 10. 2021 o 12:48 užívateľ e-Smoke vape shop <[email protected]> napísal:

    Dobrý deň prajem,
    Aký problém bol s touto objednávkou?
    S pozdravom
    Igor Mihál

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uz 3tia nedodana objednavka,e-shop nema tovar na sklade a nema to uverejnene ani na stranke a este je im aj za tazko vas o tom informovat telefonicky alebo mailom,proste komunikacia 0 bodov,objednavku proste nedodaju a hotovo!

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Ivan Doležal,

    stránka neinformuje o dostupnosti tovaru, nakoľko nie je prepojená zo skladovým systémom, ale na tom sa už pracuje a bude to súčasťou novej stránky, ktorá by mala byť začiatkom roku 2022. Ale to sme vám osobne vysvetlili už dávnejšie pri vašich pravidelných osobných návštevách v našej predajni.

    A nie je ani pravda, že o nedostupnosti nie ste informovaný, stačí si spomenúť, ako ste nám na tie maili aj odpovedal, takže neskončili v spame, ale ste asi na to pozabudol počas testovania a odstupovania od zmlúv uzatvorených na diaľku.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod mi tovar nedoručil a ani ma nekontaktoval

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň Martin,

    v tomto prípade sa jednoznačne o našu chybu, lebo kolega vás mal telefonicky kontaktovať v deň prípravy objednávky a z mne neznámeho dôvodu iba uviedol poznámku, že vám zaslal SMS správu. To ale nebola pravda, lebo až včera ste od nás dostal prvú SMS-ku s inštrukciami na overenie veku.
    Ospravedlňujem sa vám a chápem aj vaše hodnotenie - za túto chybu si ho plne zaslúžime. Ešte raz sa ospravedlňujem za komplikácie.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Asi najhoršie doručenie aké môže byť zvlášť ich vlastným kuriérom

    16.6,doručiť sa malo na druhý deň,ani na tretí,ani na štvrtý,keď som vyzeral že čo sa deje tak že asi nebolo skladom napokon doručené 22.6 ale expres kuriér zaučtovany,ale aby dali niečo vedieť to nie.

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň Milan,

    tu sa jednalo o našu chybu, kedy vaša objednávka bola vychystaná už v utorok 15-teho a mala ísť v stredu 16-teho na doručenie, ale kolega ju omylom založil k osobným odberom. Tam sme ju našli pri kontrole v piatok a následne správne zaradili ku kurérovi.

    V pondelok sme sa ju snažili doručiť, bola na rozvoze, ale nevedeli sme sa dovolať na vami zadané telefónne číslo, tak sa vrátila späť. V utorok, pri opätovnom doručení, keď sa s vami kuriér opäť nevedel telefonicky spojiť, sme sa už detailnejšie pozreli na vaše kontaktné údaje a zistili sme, že máte uvedené dve telefónne čísla vo vašom konte a skúsili sme volať na to druhé číslo - kedy sa nám to aj podarilo a doručili sme vám zásielku.

    Za komplikácie pri doručovaní vašej objednávky sa ospravedlňujem.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

    P.S.
    Vo faktúre nie je účtovaný EXPRESS kuriér, ale štandardná cena za doručenie objednávky v hodnote nižšej ako 30€.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednaný tovar nebol dodaný!

    Reakcia obchodu e-smoke

    Vážená pani Darina L.,

    vaša objednávka je stále u nás pripravená, no do dnešného dňa ste nám nezaslala doklad za účelom overenia veku, nakoľko ste si objednávku zadala ako "Hosť". Elektronické cigarety a príslušenstvo môžu podľa zákona nakupovať iba plnoleté osoby.
    Bola ste na to upozornená pri ukončení objednávky, máte to uvedené v OP a naviac ste dostala v pondelok, 31.5.2021 o 11:30 hod. SMS správu s touto informáciou.
    Akonáhle v priebehu dnešného dňa splníte OP, bude vaša zásielka odoslaná. V opačnom prípade bude stornovaná.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Niektorý zamestanci vedia odporučiť dobré tovar
    • Niektorý zamestanci sú arogantný
    • Preukazovať sa fotkou občianskeho je blbosť a nemajú na to žiadne právo,, zásielka by mala byť v predajní priprevane a až pri jej prevzatí by sa mal človek preukázať

    Reakcia obchodu e-smoke

    Vážený chlapec Viktor Peniaško,

    zjavne vo svojom neplnoletom veku ešte nemáte úplný prehľad v zákonoch, práve a o zodpovednosti už ani nehovorím. Právo na to máme, nakoľko vytvorením objednávky uzatvárate zmluvu na diaľku a aj tá sa riadi zákonom.
    Vaše objednávky sme stornovali, nakoľko ste nesplnil obchodné podmienky. A naviac ste neplnoletý.

    To, že prídete s plnoletým kamarátom, ako jeho "podžtaška", ktorý u nás spraví nákup vás moc neoprávňuje nás hodnotiť, no zvykli sme si už na uplakané hodnotenia od detí, ktoré odišli od nás s dlhým nosom....

    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nechali jste mě to nejdřív zaplatit a potom mi oznámili že do CZ nezasíléte

    Chybí nastavení zablokování platby do zahraničí. Mají dobré věci ale je mi to prd platné

    Reakcia obchodu e-smoke

    Zdravím Karle,

    ak viete čítať, tak pred zaplatením ste musel súhlasiť s obchodnými podmienkami a v nich je uvedené, že zasielame IBA v rámci SR. Takže nabudúce najprv čítať...
    A kvôli vám určite nebudeme blokovať platby zo zahraničných kariet, nakoľko na SK máme dosť zahraničných zákazníkov, ktorý tu pracujú, žijú, alebo sú na dovolenke.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar nieje kvalitny,zo spodu preteka tank.

    Reakcia obchodu e-smoke

    Vážený pán Dominik,

    neregistrujeme od vás reklamáciu na vami zakúpený produkt v hodnote 10,95€.
    Nevieme aké náplne ste si do elektronickej cigarety dal, nakoľko u nás ste žiadne nekupoval, ale napriek tomu, slzenie (tvorba kondenzu) na spodnej časti podu je úplne normálny jav pri cigaretkách s plne automatickým poťahom.
    Ak ste toho názoru, že vami zakúpený produkt v hodnote 10,95€ má výrobnú, alebo skrytú vadu - tak máte právo ho reklamovať. Všetky potrebné informácie nájdete na našej stránke v obchodných podmienkach.

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

    • Žiadal prefoteny občiansky preukaz

    Už som v danom internetovom obchode nakupoval a nikdy nechceli moje osobné údaje na overenie môjho veku a o ešte zaslaním občianskeho preukazu.

    Reakcia obchodu e-smoke

    Vážený pán Peter Kubica,

    pod týmto menom a pod vami zadanou e-mailovou adresou NEEVIDUJEME žiadnu objednávku, okrem tejto. Toľko k tvrdeniu, že ste u nás nakupoval...
    A nepotrebujeme vidieť váš občiansky preukaz, ale DOKLAD, na ktorom je uvedené meno, priezvisko a dátum narodenia. Je to napríklad aj na kartičke poistenca...
    Ste na to upozornený zvýrazneným fontom pri procese ukončenia objednávky, nehovoriac o tom, že to je uvedené aj v OP s ktorými ste ukončením objednávky súhlasil.
    Prečo ste teda uzatváral objednávku, pokiaľ nesúhlasíte s overením veku? Asi na to máte dôvod...

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nemaju skladom ale kupit si ho mozete.

    Reakcia obchodu e-smoke

    Dobrý deň pán Patrik,

    mrzí nás, že sme mali vypredanú farebnú variantu, ktorú ste si chcel kúpiť.
    Mrzí nás, že v čase pandémie, kedy časť distribútorov a výrobcov pracuje v obmedzenom režime, nie sme schopný okamžite doskladniť všetky položky, ktoré máme v ponuke.
    Mrzí nás, že napriek dodaniu vyše 15-tich objednávok by ste nás obchod neodporučil svojim známym :-(

    S pozdravom
    Igor z e-Smoke

    • Nevedia pracovat

    Reakcia obchodu e-smoke

    Zdravím Pavol,

    náš systém hovorí, že ešte v deň vytvorenia objednávky ste si ju u nás osobne vyzdvihol...

    Tovar doručený 2021-01-08 18:57:24
    Osobný odber 2021-01-08 14:09:53
    Objednávka sa spracováva 2021-01-08 13:49:18

    Tak teda neviem kde presne je problém :-(

    Igor z e-Smoke