Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Tableta nevycistila drez uplne docista. Blanco pulver bol lepsi na cistenie, neviem preco sa prestal vyrabat, skoda.

    Reakcia obchodu BLANCO

    Vážený zákazník,

    ľutujeme, že Vaše očakávania ohľadom čistiacej tablety neboli plne naplnené. Rozumieme, že Blanco Activ prášok bol obľúbený pre svoju účinnosť, ale, bohužiaľ, tento produkt už nie je dlhší čas dostupný. V prípade väčšieho znečistenia odporúčame nechať čistiacu tabletu pôsobiť počas celej noci, alebo proces čistenia opakovať viackrát, aby sa dosiahol lepší výsledok.

    Snažíme sa neustále zlepšovať našu ponuku produktov a radi by sme Vám pomohli nájsť vhodnú alternatívu, ktorá by vyhovovala Vašim potrebám. Ak máte akékoľvek otázky alebo potrebujete ďalšiu asistenciu, neváhajte nás kontaktovať.

    S pozdravom,
    Tím drezy-blanco.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po objednani mi kazdy tyzdrn spubuju ze tovar im dorazi ale uz treti krat nedorazil.... naozaj velmi zvlastne ze obchod netusi co objednava z nemecka, potom sa im nahodou stracaju dodacie listy takze ani netusia co im vlastne prislo v kamione a na otazku kedy bude tovar doruceny odpovedat nevedia. Nevedia ci im pridr o tyzden, o dva, o pol roka... podotykam ze na stranke nemaju uvedene, ze tovar nie je skladom!

    Reakcia obchodu BLANCO

    Vážená pani Lucia,

    ďakujeme, že ste si našli čas na zdieľanie Vašej spätnej väzby s nami. Ľutujeme akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste zažili v súvislosti s Vašou objednávkou a chceme Vás ubezpečiť, že berieme Vaše pripomienky veľmi vážne.

    Chceli by sme zdôrazniť, že ste boli informovaná o nedostupnosti tovaru hneď v deň vytvorenia Vašej objednávky dňa 30.10.2023, pričom predpokladaná doba naskladnenia bola stanovená na 1-2 týždne. Bohužiaľ, v niektorých prípadoch môže dôjsť k nečakanému predĺženiu dodacej lehoty zo strany našich dodávateľov, čo je situácia mimo nášho priameho vplyvu.

    Na našej internetovej stránke je pri danom produkte jasne uvedené, že nie je momentálne na sklade a sú tam zverejnené aj predpokladané termíny dodania.

    Z dôvodu technických problémov na strane nášho dodávateľa nám boli dodacie listy doručené neskôr ako zvyčajne, čo spôsobilo ďaľšie zdržanie.

    Tak ako sme Vás informovali v poslednej komunikácii dňa 14.11., Vaša objednávka bola naskladnená a dnes, 15.11. aj expedovaná na Vašu adresu.

    Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste mohli v dôsledku tejto situácie zažiť. V našej spoločnosti sme odhodlaní neustále pracovať na zlepšovaní našich služieb a procesov, aby sme Vám mohli ponúknuť tie najlepšie možné zážitky pri nákupe.

    V prípade, že máte akékoľvek ďalšie otázky, obavy, alebo potrebujete ďalšiu asistenciu, prosím, neváhajte nás kontaktovať. Vaša spokojnosť je pre nás mimoriadne dôležitá a sme tu, aby sme Vám vždy poskytli potrebnú podporu.

    S pozdravom,
    Tím drezy-blanco.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Chcela som objednat chemiu na udrzbu drezov blanco - dlhodobo nemaju . Pytala som sa na odporucenie , cim mam drezy umyvat - mame ich 4 ks - ziadna odpoved . Poprosila som vymenit dosku na krajanie - odpoved - nahodte si novu objednavku - velke sklamaie

    Reakcia obchodu BLANCO

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za spätnú väzbu, ktorú si nesmierne vážime. Je nám skutočne ľúto, že Vaša skúsenosť s nákupom v našom e-shope nebola podľa Vašich predstáv. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou a berieme Vaše pripomienky vážne.

    Bohužiaľ, čistiaci prostriedok Blanco Daily Clean, ktorý ste si objednali je v súčasnosti nedostupný kvôli problémom na strane výrobcu priamo v Nemecku . Ak by ste boli ochotní zvážiť alternatívu, radi Vám poradíme.

    Vzhľadom na nekompatibilitu dosky s Vaším drezom, bolo nutné vytvoriť novú objednávku s kompatibilným produktom. Naša súčasná systémová infraštruktúra nám, žiaľ, neumožňuje upraviť už existujúcu objednávku.

    Je nám ľúto vzniknutej situácie a srdečne sa Vám ospravedlňujeme a veríme, že budúce interakcie s naším e-shopom budú pre Vás pozitívne.

    Ďakujeme a prajeme pekný deň

    Tím drezy-blanco.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar mi neprišiel a ani správa o tom kde trčí.........

    Reakcia obchodu BLANCO

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie.
    Mrzí nás vzniknutá situácia, ktorý vznikla pri vybavovaní Vašej objednávky. Pri spracovaní objednávky ste si zvolili drez, ktorým sme v momente spracovania nedisponovali (informácia o približnom vybavení bola uvedená na našej stránke). Z tohto dôvodu sme Vás informovali opätovne o lehote pre doručenie položky 1 - 2 týždne, čo ste si podľa systému overovali telefonicky s naším zamestnancom.

    Veríme, že dodanie položky pre vybavenie Vašej objednávky prebehne k Vašej spokojnosti.

    Prajeme Vám pekný deň a opätovne sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu

    DREZY-Blanco.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Značkový obchod Bianco
    • Komunikácia

    Vzhľadom na to, že ide o značkový a kamenný obchod, ktorý zastupuje jednu značku, je komunikácia zo strany obchodu nulová.
    Ak by som nezavolal, tak mi sami nezavolajú, že kedy bude tovar skladom a pod.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Veľmi dlhý čas dodania tovaru !

    Dlhý čas dodania !

    Reakcia obchodu BLANCO

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Na základe Vašej emailovej žiadosti bola Vaša objednávka stornovaná z dôvodu nevyhovujúceho rozmeru . Veľmi nás mrzí ak v tejto situácií prišlo k nedorozumeniu. .

    Opätovne sa však ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZY-blanco.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • pýtajú odo mňa neustále informácie ktoré neviem doložiť, nechcú mi predmetné sitko doručiť

    Reakcia obchodu BLANCO

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme. Chceli by sme Vás však touto cestou opätovne informovať, že "Blanco sitko" je na našej stránke uvedené iba ako ilustračná fotografia. Tak ako Vás informujeme pri produkte a spracovaní objednávky " Pri objednaní prosíme uviesť do poznámky presný typ drezu". Táto informácia je potrebná pre identifikovanie správneho sitka k Vami požadovanému drezu ( firma Blanco má momentálne v ponuke vyše 50 typov). V prípade ak táto informácia nie je doručená, žiaľ, z našej strany nie je možné následne spracovanie objednávky.
    Opätovne sa však ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu.
    Prajeme Vám pekný deň

    DREZY-blanco.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nespoľahlivý e-shop,tovar som dodnes neobdržal!!!

    Reakcia obchodu BLANCO

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Tovar z Vašej objednávky bol doručený, v o neskorenom dátume, za čo sa veľmi ospravedlňujeme. Na základe nášho telefonického rozhovoru, došlo k vyriešeniu situáciu k Vašej spokojnosti.
    Budeme radi, keď sa na nás obrátite aj v budúcnosti.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZY-blanco.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ceny tovaru

    Po 17 dnoch od objednania tovar nepripraveny na prevzatie (aj ked vsetok tovar je skladom) a ziadna info od "sales managera". Po mailovych urgenciach odpoved: Objednavku preverujeme.

    Reakcia obchodu BLANCO

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Na základe telefonického rozhovoru bola Vaša objednávka zmenená na nový produkt a následne bola objednávka do 2 pracovných dní. Firmu Gorenje sme kontaktovali ohľadom vzniknutej situácie.

    V mene celej firmy sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu. Veríme, že došlo k vybaveniu objednávky k Vašej spokojnosti.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZY-blanco.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Keď som si tovar objednával, bol skladom - doručenie do troch dní. Akonáhle som dokončil objednávku, bolo mi oznámené, že tovar naskladnia za 14 dní, tak som to zrušil.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Dodacia doba
    • Nedodali mi k drezu blanco excentricke ovladanie. Zial zistil som to az pri montazi a to bolo cca o 4 tyzdne od dorucenia a reklamaciu mi neuznali. Takze tiahlo si vraj musim kupit druhe.

    Dodanie v poriadku, ale neustretovost pri reklamacii.

    • ak by som vedela, ze je to taka dlha doba, neobjednala by som to