Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nakoľko som si ani neobjednala tie čižmy ktoré sú tu na obrázku,objednala som si iné čižmy,do dnešného dňa mi ešte čižmy nedorazili nakoľko som ich na základe vašej tabuľky objednala veľkosť 40 a boli veľké
    Čakám na tovar už 15 deň a stále neprišiel takže by som bola rada aby ste ho už odoslsli .Ďakujem prajem pekný deň

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    dobrý deň,
    vaše hodnotenie nás veľmi mrzí, pretože vámi vrátená zásielka dorazila až 25/11 a v lehote 14 dní bola v poradku spracovaná a aby som vám vymena už odoslaná.

    ďakujeme za pochopenie.
    vas tým different

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Objednávala som si zo stránky pre moletky veľkosť XXL, prišlo zo sinsey 44.

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň,

    Vaše hodnotenie nás veľmi mrzí, pretože pri vašej objednávke nedošlo k žiadnej chybe. veľkosť XXL štandardne zodpovedá EU číslu 44. Prosíme tiež o pochopenie, že značku Sinsay ani nepredávame, bola Vám dodaná značka Orsay.

    Ďakujeme veľmi za pochopenie a prajeme pekný deň.
    Tím Different

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Váš obchod je ok, len by som zlepšila spoluprácu s doručovateľom Packeta. Bohužiaľ kuriér ma neupozornil sms, kedy mi dodávku doručí. Takže môj balík sa ku mne nedostal.

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme veľmi za Vašu spätnú väzbu, mrzí nás, že sa s Vami kuriér nespojil. Kedykoľvek nás neváhajte kontaktovať, radi Vám kedykoľvek premôžeme, aby balík dorazil v poriadku.

    Krásny a trochu differenta deň želá tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Nevýhody tohto obchodu sú nekvalitný tovar veľkosť nesedí a kvalita tovaru hrozná nepodarok ktorý sa nedá obliecť a nosiť už vôbec nie

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň,
    Vaše hodnotenie nás veľmi mrzí. Prosíme o pochopenie, že sme iba predajca tovaru, nie výrobca.

    Samozrejme chápeme, že nie každý produkt môže všetkým vyhovovať, vždy ale môžete tovar, s ktorým nie ste spokojná, v 14 dennej lehote vrátiť späť a vrátime Vám zaň peniaze.

    Ďakujeme a prajeme pekný deň.

    • Poslali čo mali po ruke

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za reakciu. Priznáme sa však, že ste nám touto recenziou toho veľa neprezradili. Pokiaľ máte nejaký problém s objednávkou alebo tovarom, ktorý Vám bol doručený, napíšte nám prosím na email. Vaša objednávka je doručená od minulého týždňa a zatiaľ ste nás nekontaktovali, takže nevieme, o čo sa jedná :)

    Krásny a trochu differenta deň želá tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Kvalita vyrobku mi pripada fajkova

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za reakciu. Veľmi nás mrzí Váš názor :(
    Sme na trhu už od roku 2008 a za kvalitou a pravosťou všetkých našich výrobkov si stojíme. Všetky produkty objednávame vždy priamo od výrobcu, nie od prepredajcov, akže máme 100 % istotu, že nám dodávajú originály.
    Pokiaľ s tovarom ale nie ste spokojný, nie je samozrejme žiadny problém ho vrátiť a vrátime Vám peniaze :)

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Oblečenie nezodpovedá danej veľkosti.

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň, Tatiana,

    ďakujeme za názor. Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť. V objednávke ste mali produkty od značky Camaieu a žiadni zákazníci sa na túto značku nesťažujú, že by im veľkostne nesedela. Ani my z našej skúsenosti sme sa s tým ešte nestretli, že by nám niečo nesadlo, avšak samozrejme sa to výnimočne stať môže. Vždy záleží na type postavy a strihu konkrétneho produktu.

    Výmena prostredníctvom Zásielkovne / Packety je zadarmo, takže nie je vôbec problém tovar vymeniť, keď Vám nesedí. Všetky informácie nájdete na našej stránke prípadne nás kontaktujte :)

    Veríme, že nabudúce budete spokojná.

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Siroky sortiment

    Obchodnekomunikuje,nereaguje na mail,neviem ci uz prijali vrateny tovar,kabelka vobec nevyzerala ako na obrazku

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň, Veronika,

    ďakujeme za reakciu. Na Váš email sme odpovedali dnes ráno (pondelok 8:35), keďže ste ho poslali v piatok o 22:53, tak žiaľ naň nemal kto skôr odpovedať, cez víkendy zákaznícky servis nefunguje :) Ospravedlňujeme sa a ďakujeme za pochopenie.

    Krásny deň želá tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dve objednávky zedané v jeden deň,v rozpätí 12 min mi prišli ako dva balíky(mailom som prosil o ich zlúčenie)...boli doručené naraz v jeden deň,platil som samozrejme dva krát po 4€...

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za názor, avšak tak, ako sme sa s Vami už riešili situáciu v telefónnom rozhovore, bohužiaľ nám žiadny email od Vás neprišiel, za čo sa ospravedlňujeme. Vytvorili ste si u nás 2 objednávky a veľmi radi by sme Vám boli vyhoveli a spojili ich, avšak skutočne žiadny email od Vás nevieme nájsť.

    Po telefóne sme sa však snažili byť voči Vám ústretoví a ako riešenie situácie sme Vám navrhli, aby ste dané 2 objednávky neprevzali a že Vám vytvoríme novú objednávku s obidvomi produktmi, v ktorom poštovné hradiť nebudete, pretože to bude dohromady nad 40 €, kde je doprava zadarmo. To bola z našej strany skutočne milá ponuka, pretože 2 x po tých 4 € za dva balíky, ktoré by ste neprevzali, by sme hradili my.
    Túto ponuku ste však od nás nevyužili, takže bohužiaľ nevieme, ako ešte lepšie vyriešiť situáciu k Vašej spokojnosti.

    Mrzí nás Vaše sklamanie a nespokojnosť a veríme tomu, že nabudúce to bude lepšie :)

    Krásny deň želá Tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • velmi dlha doba dorucenia ...packeta je velmi zly kurier

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň, Amir,

    ďakujeme Vám za názor. Podľa sledovania Vášho balíka však vidíme, že ste si objednávku vytvorili dňa 20.6., pričom v tento deň bola zásielka od nás aj odoslaná. Nasledujúci deň 21.6. už mal balík kuriér a doručoval ho, dňa 22.6. Vám bol balík vydaný. Mrzí nás, ak sú dva dni podľa Vás dlhá doba doručenia, ale domnievame sa, že zatiaľ oveľa rýchlejšie spôsoby prepravy balíkov neexistujú :)

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar som zatiaľ nedostala, ani žiadne vysvetlenie,čakám!!!

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň,

    Vašu objednávku evidujeme odo dňa 11.6. (takže už 9 dní) a stále ako nezaplatenú, pričom ste si zvolili spôsob úhrady "kartou online vopred". Po 3 dňoch od nezaplatenia posielame na mail upozornenie, že objednávka nie je uhradená s otázkou, či si zákazník želá objednávku ponechať, vystornovať alebo zmeniť typ úhrady napríklad na dobierku. Na žiadny email ste nám však nereagovali, takže objednávka stále čaká a následne bude automaticky zrušená :)

    Z našej strany teda nedošlo k žiadnej chybe a pokiaľ si želáte objednávku odoslať alebo v nej čokoľvek zmeniť, tak nás prosím kontaktujte. Ďakujeme za pochopenie :)

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk

    • Ine cislo ako objednane prislo

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za reakciu, avšak nemôžeme sa k nej nijako bližšie vyjadriť, pretože o tom, že by Vám prišlo neprávne číslo, nič nevieme. Nekontaktovali ste nás ani prostredníctvom mailu ani telefonátu a ani nevidím, že by ste si zadali vrátenie či výmenu tovaru. Pokiaľ máte nejaký problém s veľkosťou, ktorá Vám prišla a zdá sa Vám iná, než ste si objednali, radi s Vami tento problém vyriešime k Vašej spokojnosti, pokiaľ nás budete kontaktovať :)

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    omnoho vyššie ceny oproti druhým internetovým obchodom, už nikdy by som si tam neobjednala

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň, Miriam,

    ďakujeme za reakciu. V dnešnej dobe má zákazník na výber, konkurencia je veľká a na porovnávanie cien existujú stránky ako práve napríklad Heuréka, ktorá Vám ceny porovná :)

    Ja som si dala osobne tú námahu a produkty z Vašej objednávky som si vyhľadala s v iných e-shopoch. Značka Desigual, od ktorej ste si objednali 6 rôznych kusov tovaru, je na 85 % stránkach drahšia ako u nás :)

    Pokiaľ teda nie ste spokojná s našimi cenami, mrzí nás to, ale nemôžeme predávať produkty pod nákupnú cenu, pokiaľ predávame originály :)

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    23-50 som vytvoril objednávku, objednal som si tričko-cena 59.95 + 1e poštovné. Ráno o 7-15 dostal obchod môj e-mail o zmene objednávky, chcel som len aby k objednávke pridali ešte kraťase v hodnote 40e. O 8 cca mi dojde e-mail že odoslali objednávku ale iba tričko. 8-30 došla odpoveď na môj e-mail o zmene objednávky ževraj včera moju objednávku vyexpedovali. Akože mi chcú povedať že o pol noci čakal kuriér na moju objednávku? To je vtip? Potom mi v ďalšom e-maile povedali že objednávku nemusím prebrať, nech vytvorím novú objednávku aj s tými shortkami. Tak som chcel vytvoriť novú objednávku a čo nevidím, tričko už nestálo 59.95 ale 60.95 presne o euro viac koľko by som zaplatil navyše za poštovné ku kraťasom. Pripomínam že tie isté tričká len v inej farbe mali stále povodnu cenu 59.95. Takže oni povedia že nemusíte to prebrať a vytvorte si novú objednávku ale medzi tým zvýšia cenu produktu čiže aj tak zaplatite rovnaku cenu akoby ste si to objednali na dva krát. Chcel som im zavolať ale nefungovalo číslo, píšem so slnečnou že im nefunguje číslo a ani nevedela že mali na stránke programátorsku chybu, keď ste skopirovali ich číslo zo stránky t do adresára skopirovalo ich staré nefunkčné číslo. Slečna povedala že to bude musieť posunúť na IT oddelenie. Takže takto sa chovajú k zakaznikom ktorý im ešte aj IT chybu na stránke najdu. Objednávku som neprebral a ani nevytvoril novú, takýchto špekulantov netreba podporovať.

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň.

    ďakujeme za veľmi podrobnú reakciu :)

    Dovoľte mi situáciu opísať z nášho pohľadu.

    Objednali ste si tričko večer po jedenástej hodine. Naše sklady fungujú tak, že na nich máme valčekovú dráhu, ktorá ide nonstop a zbiera produkty do objednávok po sklade. Pokiaľ sa stane, že Vami vytvorená objednávka je len o 1 kuse produktu a máme ju priamo na našom sklade, tak je dráha veľmi rýchla a produkt ihneď nájde a privezie na expedíciu. Tu sa tovar vyexpeduje. Neznamená to, že tam o polnoci čaká nadšený kuriér na Váš balíček, ale znamená to, že táto objednávka bola vyexpedovaná z nášho skladu. Tovar nie je na sklade, na poličke, ale je zabalený v balíčku, je expedovaný. A ráno 6:00, keď prídu zamestnanci do skladu, tak balíčky triedia na rôzne krajiny, dopravcov atď. a až potom sú ODOSLANÉ. Týchto balíčkov sa počas noci nazbierajú stovky. Takže keď zákazník o siedmej ráno napíše, že by chcel zmeniť niečo v objednávke, ktorá sa nachádza medzi stovkami iných balíkov, tak sa na nás nehnevajte, ale skutočne nie je možné, aby tam niekto šiel a tri hodiny sa prehrabával v tej kope balíkov len preto, aby našiel jeden balíček s tričkom.

    Takže z tohto dôvodu sme Vám napísali, že to možné nie je a aby ste si vytvorili novú objednávku s tým, že sme Vám vyšli v ústrety - to, že Vy si nepreberiete nami odoslaný balíček NÁS STOJÍ 4 € a VÁS NIČ :)

    Ďalší problém - tričko bolo drahšie o 1 €? Vysvetlíme, nebojte :) Na sklade máme približne milión produktov - každý z týchto produktov má svoje ceny a tie ceny sa menia. Sme český eshop, ktorý má sklady v Čechách a nákupné i predajné ceny sú v českých korunách, ale každý deň sa prepočítavajú automaticky podľa kurzu do iných mien. Keď sa zmení kurz, zmení sa i cena tovaru. Na tričku za 59.95 € to môže byť to jedno euro, pretože ceny sa vždy zaokrúhľujú na 0.45 alebo 0.95. Verte nám alebo nie, ale nie je v našej firme nikto, kto by si ráno povedal, že tento pán chce toto konkrétne tričko z tých miliónov, tak my mu ho ideme o jedno euro zdražieť - TO SA FAKT NEDEJE. My ani nevidíme históriu toho, koľko stále včera a ani nemôžeme do toho zasahovať ručne :)

    A mimochodom - 1 € by ste neplatili za dopravu, ale za dobierku, táto platba ide dopravcovi za to, že nám musí previesť platbu. Za dopravu by ste platili 3 €, kebyže máte objednávku pod 40 €. Nad 40 € dopravcu NEPLATÍTE, to neznamená, že za ňu neplatí nik - opäť - platíme to dopravcovi my.

    A telefónne číslo - za to sa ospravedlňujeme. Na email aj na chat sme Vám reagovali OKAMŽITE. V čísle bol problém len na telefóne a len v konkrétnom prehliadači. Mrzí nás to, bohužiaľ niekedy sa stane, že niektoré IT veci nefungujú na 100 %, musia sa testovať na rôznych zariadeniach atď. a myslím, že náš IT tím odvádza skvelú prácu. Túto chybičku sme do 1 minúty od toho, čo ste nám to napísali, VYRIEŠILI :)

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar sa nezhodoval s obrázkom, poštovné za vrátenie si hradí zákazník sám.

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za reakciu.
    Môžeme Vás však poprosiť, aby ste nám do mailu konkretizovali, v čom presne sa obrázok nezhoduje s tovarom? Tento produkt sme totiž predali v desiatkach kusov a zatiaľ sa nám žiadny zákazník nesťažoval, že by niečo nesedelo. Pokiaľ by tak bolo, väčšinou sa ozve prvý zákazník, ktorému produkt príde a my popis či fotografiu upravíme.

    Mohlo sa však stať, že Vám prišlo niečo iné, v takomto prípade sa jedná o našu chybu a poštovné preplácame. Je však potrebné kontaktovať nás do mailu, kde môžete zaslať aj fotografiu a nie na heuréku :)

    Poštovné si teda zákazník hradí sám len v prípade, že produkt nechce a takisto výmena cez Zásielkovňu je zadarmo :)

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Síce rýchlo dodané, ale nesprávna veľkosť.

    Objednala som si nadrozmerné voľnočasové nohavice pre mužov 7XL a obdržala som: č. EU48, čo je presná polovica objednaného obvodu pásu.

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za názor. Možno by však bolo niekedy lepšie najprv sa informovať o tom, či tvrdím pravdu alebo nie :)
    Každá značka má svoje číslovanie, takže vôbec nevieme, kde ste sa dozvedeli informáciu, že Vám prišlo nesprávne číslo. Mali ste objednané pánske tepláky značky Celio, ktorých číslovanie Vám sem preposielam:

    XXL - 38 (obvod pásu 102-104)
    3XL - 40 (obvod pásu 108-110)
    4XL - 42 (obvod pásu 113-115)
    5XL - 44 (obvod pásu 119-121)
    6XL - 46 (obvod pásu 124-126)
    7XL - 48 (obvod pásu (130-132)

    Tu môžete vidieť, že Vám prišlo presne to, čo ste si objednali, teda číslo 48 alebo 7XL. Obávame sa, že tepláky s obvodom pásu 2 x väčším (aký ste očakávali), čiže 260 cm, ani nepredávame a bežne sa určite nevyrába :)

    Pokiaľ Vám produkt ale nesedí, samozrejme nie je problém nás kontaktovať do mailu či na telefón a tovar vrátiť. A nabudúce objednávať tovar podľa veľkostnej tabuľky konkrétnej značky. Ďakujeme :)

    Veríme tomu, že nabudúce budete spokojnejšia.

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prišli mi topánky nesprávnej veľkosti

    Objednávala som prvý a aj posledný krát

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za reakciu. Za situáciu sa veľmi ospravedlňujeme tak, ako sme to už prebrali aj v emailovej komunikácii. Z expedície však poslali len to, čo prišlo od dodávateľa. Mrzí nás, že to bolo nesprávne zabalené. Objednávku ste však bezplatne vrátili a situáciu sme vyriešili dúfame k čo najväčšej spokojnosti. Mrzí nás, že to bolo takto skomplikované.

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedobry kurieri

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za reakciu.

    My sme však E-SHOP S MÓDOU a nie kuriérska služba :)

    Pokiaľ bol nejaký problém s doručením, je potrebné sa obrátiť priamo na tú spoločnosť. Prípadne nás môžete prosím kontaktovať a poskytnúť nám bližšie informácie o probléme (čo presne sa stalo a z akého konkrétneho dôvodu ste neboli spokojní atď.) a my môžeme tú kuriérsku spoločnosť kontaktovať za Vás :) Ďakujeme.

    Krásny a trochu differenta deň želá tím Differenta.sk

    • poslali ste mi tričko, ktoré som si neobjednala.,!!!!!!! ˇuplne ine tričko, nie Ste schopný ,aspoň upozorniť zákaznika... že je buď vypredane, tak neposielajte iny vzor trička... nie každemu sa páči ponuka ktorú si vyberiete Vy... skončila som s firmou Differenta S pozdravom nespokojný zákaznik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    100% nespokojnosť!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň, milá pani,

    ďakujeme za reakciu. Situáciu by sme veľmi radi vyriešili k Vašej spokojnosti, ale to je žiaľ možné len cez slušnú komunikáciu prostredníctvom emailu, aby sme vedeli, aký konkrétny problém nastal.

    Určite by sme si NIKDY NEDOVOLILI schválne poslať iný produkt, než má zákazník dostať. Že sa niečo pomýlilo, to je žiaľ taká ľudská nedokonalosť sprevádzajúca ľudstvo celé tisícročia. Ani my nie sme neomylní a veľmi sa Vám za to ospravedlňujeme.

    - mohlo sa stať teda buď to, že nejaký človek na sklade zabalil NECHTIAC iný produkt
    - alebo sa mohlo stať, že boli vedľa seba dva balíčky a nalepili opačne štítky, teda štítok s Vaším menom na iný balíček a na Váš balíček štítok s menom toho druhého zákazníka
    - alebo - a to sa stáva najčastejšie - sa mohlo udiať to, že značka má pri produkte nesprávnu fotografiu a produkt je v skutočnosti iný, ako na fotografii

    Tým pádom, keby ste nás o tom boli informovali, určite by sme zistili, kde nastala chyba a problém by sme vyriešili. Produkt môžete samozrejme ZADARMO vrátiť, ale nevidím, že by ste si u nás vyplnili Vratkový formulár. Takže ste síce na 100 % nespokojná, ale produkt ste si aj tak nechali.

    Okrem iného je toto len Vaše tvrdenie, ktoré ste nám ničím nepodložili, takže ani nevieme, či je skutočne pravda to, čo tu píšete. Môžete nám teda do emailu zaslať fotografie toho produktu, môžete ho vrátiť a môžeme Vám vrátiť peniaze. Len to musíte chcieť :)

    EDIT: Poprosili sme zamestnanca na sklade, aby sa na daný produkt pozrel a tričko vyzerá v skutočnosti úplne rovnako ako na fotografii. Pokiaľ teda máte pocit, že ste dostali niečo iné, poprosíme Vás o zaslanie fotografie do mailu. A samozrejme môžete produkt úplne vrátiť. Radi to celé vyriešime, ale je to možné len s Vašou spoluprácou. Inak si žiadnej chyby vedomí nie sme, keď nás nikto nijako inak nekontaktoval len takto prostredníctvom recenzie.

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som zaplatila cez účet , samozrejme tovar mi nedoručili a ani má nedvihaju ,neodpisujú na emaili…čiže zatiaľ nemám ani tovar ani peniaze…neodporúčam je to problém s nimi.

    Reakcia obchodu Differenta.sk

    Dobrý deň,

    už sme sa Vám v emaili niekoľkokrát ospravedlnili za vzniknutú situáciu, skutočne nás to mrzí. Tak, ako sme Vám vysvetlili, je to žiaľ nejaká chyba v dátach u prepravcu, že nám balík vrátil bez pokusu ho doručiť, sami sme o tom nevedeli do dnešného rána, keď sa balík vrátil na sklad. Nová objednávka je však už expedovaná a na ceste k Vám, takže veríme, že tentokrát bude všetko v poriadku :)

    Vzhľadom k tomu, že ste nás kontaktovali cez víkend, prišla odozva od nás až v pondelok ráno :) Ďakujeme ešte raz za pochopenie.

    Krásny a trochu differenta deň praje tím Differenta.sk