Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Keď som sa opýtal, kde je môj tovar, opoveď znela " do 19.6.2020 máme dovolenku" tak len tak.

    Reakcia obchodu Darnia

    Dobrý deň, áno, presne, čo je jasne napísané na vstupnej stránke obchodu, čiže ste boli informovaný ešte pred objednaním, že tovar z dôvodu dovolenky posielame až po 19.6...

  • chodia meili ze je to na ceste a nič nedoslo

    Reakcia obchodu Darnia

    Problematika vyriešená, tovar bol pripravený na prevzatie v depe. Išlo o nedorozumenie.

    Anita Bőd Albert

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nedostal som žiadne avízo o zaslaní tovaru, tovar nebol doručený ani po 10 dňoch, v mieste dodania (Tesco Ružomberok) tovar nebol. Tovar som si musel zakúpiť u iného predajcu. Objednávku považujem za zrušenú, tento internetový obchod nefunguje.

    Reakcia obchodu Darnia

    Dobrý deň, ďakujem za recenziu, mrzí ma Vaša skúsenosť. Musím ale dodať, že Vám bola odoslaná informácia 21.6., že tovar nie je skladom - je dlhodobo vypredaný, takže objednávku nevieme vybaviť Takže internetový obchod funguje!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Deklarovali ste dodaciu lehotu 7dni. Myslel som si , ze si davate velku rezervu. No ani tuto lehotu ste nedodrzali a pretiahli ste ju. Keby ste drziak uterakov poslalipesi, urcite by tu bol skor. Tovar ani nekoresponduje s obrazkom na webe

    Reakcia obchodu Darnia

    Ďakujem za recenziu. Ak podľa Vás tovar nekorešponduje s obrázkom na webe môžete tovar vrátiť, máte na to právo. Doposiaľ s týmto tovarom nebol takýto problém!
    Čo sa týka dodacej lehoty - tovar ste objednali v nedeľu, 5.5., v správe som Vám napísala, že tovar "štandardne posielame do 3 až 5 PRACOVNÝCH dní" (7 dní som nedeklarovala nikde). Medzičasom bol aj sviatok aj víkend. 13.5.-pondelok- som Vám tovar odoslala, čo bol 5. pracovný deň! Takže prosím Vás nezavádzajte!
    Hoci zverejnená nie nie je, ale mali ste výhrady aj voči dopravcovi, že ste boli blokovaný celý deň, lebo ráno ste dostali sms správu o doručovaní, ale presný čas tam nebol... (balík Vám bol doručení ešte pred obedom!). Jednak na túto problematiku dosah nemám, ale zvyčajne to funguje tak u kuriérskych spoločnostiach, po druhé Vám nabudúce, ak objednáte niečo odporúčam využiť parcelshopy, alebo doručenie na poštu, budete mať pohodlie vybrať čas prevzatia podľa vlastného uváženia!

    Anita Bőd Albert

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Sieťka proti hmyzu magnetická - jedna sieťka bola zabalená, ale použitá a zamazaná od blata.

    Reakcia obchodu Darnia

    Dobrý deň! Tovar bol priamo zo skladu, určite použitá nebola. Ak ste mali pochybnosti ohľadom tovaru mali by ste reklamovať priamo a to hneď po doručení balíka ( 7.5.2019) a nie po uplynutí týždňa! Neevidujem od Vás ani e-mail, ani hovor, takže ďakujem za recenziu, ale bohužiaľ jeho opodstatnenosť nie je potvrdená a Vaše tvrdenia striktne odmietam!

    Anita Bőd Albert

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar aj po 10 dňoch neprišiel a nebola som ani kontaktovaná čo sa deje s toverom

    Reakcia obchodu Darnia

    Vážená zákazníčka,
    o meskaní dodávky z dôvodu vypredania objednaného tovaru ste bola informovaná e-mailom dňa 16.5., t.j. 2 dni po vytvorení objednávku.

    Prajem pekný deň,
    Anita Albertová-DARNIA

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne
    • Objednany tovar neposiela na mail neodpoveda

    Neobjednavajte

    Reakcia obchodu Darnia

    Vážená p. Tímea, nerozumiem Vášmu negatívnemu hodnoteniu, nakoľko ste boli informovaná o všetkých zmenách stavu objednávky na zadanú mailú adresu:
    dňa 04/05/2016 - 07:39:50 - Potvrdenie objednávky - logované v našom systéme
    dňa 08/05/2016 - 19:47:58 - Oznámenie o meškaní dodania - logované v našom systéme
    dňa 10/05/2016 - 08:44:12 - Odpoveď na Váš mail
    dňa 12/05/2016 - 16:45:19 - Oznámenie o odoslaní zásielky - logované v našom systéme

    Oznámila som Vám aj to, že ako ospravedlnenie za meškanie Vám nebudem rátať dopravné náklady.

    Ďalej, všetky zmeny môžete sledovať po prihlásení na stránku, nakoľko ste registrovaná.

    Akceptujem všetky reakcie a kritiky, ale toto považujem za neopodstatnený. Prosím skontrolujte si svoju mailovú adresu, ktorú ste zadali pri objednávke, aj spamy!

    Albertová - DARNIA

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • nákup v pohodlí domova
    • najväčšou slabinou je dodacia lehota
    • ak je niečom skladom, prečo od objednávky po dodanie prešlo 13 dní???

    obchod neodporúčam
    dodacia lehota na tovar skladom bola 13 dní
    na môj mail o stave dodávky nikto nereagoval
    poháre kt. boli nazvané ako "whiskey" poháre, sú v skutočnosti oveľa väčšie - hodia sa skôr na vodu

    Reakcia obchodu Darnia

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu reakciu.
    Mala by som ale zopár slov k tomu.
    1. Ako ste si asi nevšimli, stav skladu bolo pri tovare "Skladom u dodávateľa", nie "Skladom", v obchodných podmienkach máme jasne rozpísané, čo tieto dva pojmi znamenajú!
    2. V potvrdzujúcom maily ste dostali informáciu, že tovar bude odoslaný do 3 až 5 pracovných dní. Objednali ste 10.12.2015, o 23:34, t.j. ja som Vám to potvrdila 11.12.2015. 5 pracovných dní uplynulo 17.12.2015, kedy Vám bola zásielka odoslaná, o čom ste bola aj informovaná. Rýchlosť pošty bohužiaľ nemáme v moci riadiť, hlavne v predvianočnom období.
    3. Objednávky sme v roku 2015 prijímali do 11.12.2015, o čom sme zákazníkov informovali na viacerých fóroch a viackrát. Po tomto termíne sme vybavili všetky aktívne objednávky, a "vypli sme". Preto sa Vám ospravedlňujem, že som Vám nereagovala na Váš mail zo dňa 21.12, ktorú ste mi poslali o 22.36 hod.
    A čo sa týka kritiky na tovar: v názve je napísané, že "Pohár 320ml...", v popise taktiež "objem 320ml", takže ste vedeli o akú veľkosť ide!
    Ďakujem a prajem všetko najlepšie do nového roku!

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Široký sortiment ktorý inde nemajú.
    • Pomerne slušné ceny.
    • Prapodivné praktiky tohto obchodu:
    • 1. Cena za doručenie do balíkomatu je drahšia ako kuriérom. Ale to nedáva zmysel, to by predsa potom žiaden balíkomat nemusel existovať...
    • 2. Pri platbe vopred na účet Vám po zadaní objednávky obratom príde do mailu zálohová faktúra. Logicky sa najprv očakáva informácia, že objednaný tovar je k dispozícii a následne sa odošle zálohová faktúra. Čo ak tovar nebude k dispozícii ? Zákazník zaplatí a potom mu peniaze budete vracať ? Neštandardné.
    • 3. Na zálohovej faktúre vo variabilnom symbole sa nachádzajú písmená. Internetbanking to samozrejme nezoberie. Po mojom upozornení, som dostal informáciu, že mám do VS písať len čísla. Oveľa rozumnejšie by bolo uvádzať VS zálohových faktúr len číselný - tak ako to majú všetky ostatné obchody.
    • 4. Po uskutočnení bankového prevodu vopred - som nedostal žiadnu informáciu zo strany obchodu, aj keď bolo zrejmé, že peniaze im určite nabehli nasledujúci pracovný deň. Toto bolo veľmi zlé. myslel som si, že som prišiel o peniaze... Okamžite po nabehnutí úhrady musí ísť zo strany obchodu informácia, že úhrada bola prijatá a objednávka sa spracováva !
    • 6. Čerešnička nakoniec: V balíku s tovarom nebola priložená faktúra. Do mailu som dostal divnú informáciu, že faktúra mi bude odoslaná poštou po prevzatí balíku. Nechápem. Myslím si, že toto je dokonca v rozpore so zákonmi. Prečo 99,99% obchodov k tovaru pribalí faktúru a tento obchod nie ? Čo 99,99% obchodov robí zle a tento to vychytal ? To mám ísť ešte raz do šóry na poštu pre faktúru ? Toto je podľa mňa absolútny nonsens...

    Obchod má ešte čo zlepšovať aby sa dostal na štandardnú úroveň vo vybavovaní objednávok a komunikácii so zákazníkom...

    Reakcia obchodu Darnia

    Ďakujem za Vašu rozsiahlu reakciu.
    Mala by som ale zopár pripomienok :)
    1. Cena za Balíkomat je hoci vyššia, ako doprava kuriérom, ale ponúka viac výhod, čo niečo stojí.
    2. My to berieme samozrejmosťou, že keď na danú objednávku vystavíme zálohovú faktúru tovar je k dispozícií. V opačnom prípade informujeme zákazníka. Zdá sa mi nelogické a zbytočne byrokratické odoslať informáciu o dostupnosti a následne zaslať zálohovú faktúru.
    3. Náš systém na generovanie faktúr automaticky kopíruje číslo faktúry aj do kolónky variabilného symbolu. Zálohové faktúry musíme označovať zvlášť, aj pre potreby účtovníctva. V budúcnosti ale budeme manuálne upravovať, aby vo variabilnom symbole písmená neboli. Len na margo - písomné odlišovanie zálohových faktúr používajú aj moji dodávatelia, je to celkom bežné.
    4. Informácia o obdržaní finančných prostriedkov Vám bola odoslaná z nášho systému dňa 25.8.2015. Je to logované, na vyžiadanie Vám viem poslať aj print-screen.
    5. ?
    6. V zmysle našich obchodných podmienok faktúry posielame zákazníkom po prevzatí zásielky na MAILOVÚ adresu, čiže na poštu nemusíte chodiť ešte raz! Je to celkom bežné a v zmysle zákonov - elektronická faktúra je rovnocenná s papierovou!