Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • neochotny personal komunikacia neodborna (možno len moc vytažena)
  • Neodporúča obchod

    30 %

    ÚDAJE NIE VŽDY SPRÁVNE

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • pri vyplnani elektronickej objednavky nebudu zobrazene poplatky za balne a postovne, vysledna suma pri dobierke bude vyssia aj o 12€ oproti tomu co ste si videli po uplnom vyplneni a ukonceni objednavky

    Reakcia obchodu CKD market.sk

    Vazeny p.J.....k,dakujem za recenziu aj ked je pre mna sklamanim.Teraz fakty.Objednavka elek.potvrdena s uvedenim ceny tovaru+ balne 6 eur,pri hmotnosti zasielky 47kg. uctovane 3 eur postovne,vysledna konecna cena s dobierkou 9,eur.Ja vas chapem,Vy to chcete zdarma ,ale nam to GLS zdarma nevozi a tak to zdarma neposielame a aj po tel upovedomeni,chcete to poslat,lebo inde to maju drahsie.... Neviam kde ste naratali 12eur,ale ak sa nachadzaju na Vasej fa.tak Vam poslem rovno120EUR.Dufam ze to ocenite ,to je verejny prislub,verte ze nekecam.Pre vsetkych ostatnych ,osobny odber a doprava do 20km zdarma,do 40 km 2eura ,pre ostatnu cas SR do 15kg 3eur ....do 300kg 60eur atd obchodne podmienky.V nedavnej minulosti sme uuctovali aj pri osobnom odbere poplatok,ale na zaklade pripomienok,recenzi ,sme ho zrusili,tak dufam ze zrusime aj postovne,dopravu a vsetko budeme posielat virtualne zdarma .Dakujem,dufam ze si to niekto aj precita a p.J.....vi budem moct poslat 120eur,ale to skor budeme tovar posielat virtualne.Ano priznavam ,nie sme dokonaly,pri zadani objednavky vam system nevyhodi okamzite cenu s dopravou,urcujeme ju na zaklade druhu pozadovanej dopravy,osobneho odberu,apod,ale bez suhlasu oboch stran,obchod nerealizujeme.Dakujem za pochopenie .ckdmarket.sk Danis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar zapraseny nepripraveny pre zakaznika, zdlhava platba pri osobnom prevzati ak bol tovar kupeny cez internet, zamerne skryta (paskou) esteticka zavada

    neodporucam - minimalna starostlivost o zakaznika

    Reakcia obchodu CKD market.sk

    Ospravedlnujeme sa Vam za to, ze tovar sme mali okamzite k odberu. Objednavku ste zrealizoval 26.09.2012. Na zaklade tel. dohovoru sme sa dohodli, ze si tovar vyzdvihnete 27.9., kedy bol zmontovany bicykel pre Vas pripraveny k odberu. Prisiel ste o den neskor 28.9.2012 a od momentu vstupu do predajne po jej opustenie preslo presne 14 minut. Ospravedlnujeme sa za to, ze nakup u nas prostrednictvom internetu trval tak dlho. Ospravedlnujeme sa za to, ze pri predaji s osobnym odberom prostrednictvom internetu musime v centralnom systeme zmenit cenu, co ma v kompetencii len veduca prevadzky. Ta cely den tiez len necaka pri PC, kedy pride zakaznik z internetu. Ospravedlnujeme sa za to, ze zakaznikom realne blokujeme tovar, z ktoreho predaja odvadzame DPH a vystavuejem im riadny doklad o kupe. Ospravedlnujeme sa vsetkym doktorom a lekarom a bankovym uradnikom, za to, ze pri navsteve nemocnice, banky a inych instutucii ste vsetci ihned vybaveny bez cakania a u nas musel zakaznik mimoriadne cakat 14 neuveritelne dlhych minut. Je nam to velmi luto a budeme sa snazit to vylepsit.
    Zakaznikovi sme ponukli moznost vymeny bicykla za novy, /kedze mal "zamerne zakrytu zavadu paskou"/, alebo bezplatne odstranenie zavady na pockanie, alebo cenovu zlavu za neumyselne sposobenu esteticku zavadu. Ani jednu z moznosti poskodeny zakaznik nevyuzil. Nas obchod prevadzkujeme uz 21 rokov. Rocne obsluzime niekolko 100 tisic zakaznikov. Keby bolo nasim umyslom zavady prekryvat paskami, asi by sme tu uz neboli. Ti co nas realne poznaju vedia z vlastnej skusenosti, ze v drvivej vacsine pripadov na nase naklady odstranujeme opravnene reklamacne poziadavky zakaznikov a to aj v pripadoch, kedy nam reklamaciu dodavatel zamietol.
    Uz nevieme, co mame este urobit pre Vasu spokojnost. Ospravedlnujeme sa Vam este raz, prosim prepacte, prepacte, prepacte.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Žiadne
    • Dlhá doba dodania tovaru
    • Slabá komunikácia e-mailom

    Reakcia obchodu CKD market.sk

    Vazeny pan zakaznik. Tovar ste si objednal 18.9.2012 o 21:25 hod. Objednavku sme s Vami telefonicky komunikovali na druhy den rano 19.09.2012, pricom doruceny Vam bol 20.-alebo 21.09.2012. Ak je DLHA doba dodania realne 2-3 dni a telefonicka komunikacia s Vami nestaci - chceli ste este aj mailom, prepacte. Skor sa domnievame, ze Vami objednavany tovar - cerpadlo ste potreboval mozno okamzite /uz pri objednani/ a v takom pripade /napr. zaplavenej pivnice/ su naozaj 2 dni vemi dlha doba. Ak naozaj islo o takuto situaciu, osobne by som radsej volil navstevu kamennej predajne a v havarijnom stave nesetril par EUR prostrednictvom nakupu cez internet.
    Vase ohodnotenie nakupu u nas na 30%, ktory ste si objednal, obdrzal v deklarovanej cene a v dohodnutom case povazujeme za ucelovo poskodzujuce, alebo emocionalne neracionalne. Prajeme spokojnejsie nakupy v buducnosti. S pozdravom CKD market.