Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rýchle dodanie
    • Boli mi dodané malé nohavice PROFIFOREST, zle označené číslovanie

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Dobrý deň,
    nechápem vaše hodnotenie a reakciu. Objednal ste si nohavice veľkosť XL a aj veľkosť XL ste dostal.
    Prečo hodnotíte náš obchod negatívne. Tomu naozaj nerozumiem.
    Číslovanie robí výrobca a nie my.
    Pri kontrole vrátenia tovaru, bola na vysačke veľkosť XL.
    Vašu reakciu a hodnotenie beriem ako za neopodstatnené a zavádzajúce.

    Sales manager Chrome.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Neskoré reagovanie na mail

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Dobrý deň,
    prepáčte ale nerozumiem vášmu hodnoteniu a odpovedi. Tovar ste objednal v utorok a bol vám doručený v piatok.
    Nie je niečo v poriadku?
    Aký e-mail máte na mysli? Viete to bližšie vysvetliť?

    S pozdravom
    sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Čakať na svoj uhradený tovar 10 dní !!!!
    Snažil som sa dovolať a na piaty pokus začal so mnou niekto komunikovať.
    Bolo mi oznámené že čerpajú celozávodnú dovolenku a objednávke sa budú venovať po 04.09 čo je nonses.
    Nikdy viac.

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený zákazník,
    žiaľ je mi ľúto vzniknutej situácie. Áno je pravda, v tomto období sme čerpali celofiremnú dovolenku.
    O uzatvorení e-shopu sme avizovali na webovej stránke.

    S pozdravom
    sales manager CHROME.SK

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neviem sa dovolat ani do e-shopu ani na predajnu objednavka bola 10.5. obchod sa mi zatial neozval

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený pán,
    10. mája ste si objednal viacero náhradných dielov.
    Na niektorých bola skladovosť ihneď a na jednom diely dodanie 5 dní.
    To znamená že predmetný diel nie je na sklade a je ho potrebné objednať a potom dodať.
    10. mája bol utorok. Objednávka sa spracovala 11. mája v stredu.
    Vaša objednávka je stále v rozsahu dodania. Víkend sa do počtu dní neráta, nakoľko cez víkend nepracujeme.
    Včera 18. mája bola vaša objednávka odoslaná !
    ----------------------------------------------------------------
    Čo sa týka komunikácie, sme nonstop na online.
    Je ťažké napísať e-mail a informovať sa týmto spôsobom? Neurobil ste tak.
    Prečo voláte na predajňu?
    Predajňa nie je e-shop a predávajúci by ani nevedel čo od neho vôbec požadujete.
    Z toho dôvodu beriem vašu reakciu a ohodnotenie ako neopodstatnené.

    Z pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Objednávka po dlouhém čekání a urgování v pořádku dorazila
    • Obchod se tváří, že má vše skladem, ale zboží naskladňuje až po vašem objednání, takže čekáte týdny.
    • Komunikace minimální. Když už chtějí zaplatit předem, tak chci vědět jak dlouho budu čekat…

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený zákazník,
    posielam informácie pre upresnenie pre ďalších zákazníkov.
    Nie je pravda to, že sa tvárime že všetko máme na sklade. Pri produktoch ktoré sú udávané skladom - tovar je.
    Potom máme dostupnosť 3-5 dní a 7-10 dní.
    V tomto prípade je predmetný tovar na objednanie alebo je s tovarom je t.č. problém.
    Konkrétne ale aby sme prišli k vašej konkrétnej objednávke, vyskladnenie kompletnej objednávky blokovala batéria.
    Ale o tom ste bol informovaný.

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar označený na sklade a po dovolaní sa do e shopu že čakajú dodavku zo Švedska !!

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený zákazník,
    doslovne som vám vysvetlil ako náš skladový systém pracuje a rátal som s tým že ste to pochopil.
    Ale každopádne nie a potrebujete to takto osobne zverejňovať a zbytočne zavádzať.

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Dlhé dodanie tovaru

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený zákazník,
    áno vieme o tejto skutočnosti. Ale pokiaľ má zákazník záujem o originálne diely, tak si musí trochu v dnešnej dobe počkať. Žiaľ stále pretrváva situácia s výpadkami dodávky niektorých dielov za čo naša spoločnosť Chrome nemôže, nakoľko sme priamo naviazaní na centrálny sklad HUSQVARNA. A pokiaľ to nie je dlhodobo tam, tak to nevieme pochopiteľne expresne dodať.

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol na sklade a po týždni prišiel email že tovar bude doručený oveľa neskôr

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený zákazník,
    áno sme si tohto vášho prípadu vedomí. Nakoľko sa jednalo o náhradný diel a tento konkrétny diel máme na sklade v obmedzenom množstve a diel sa vypredal, tak bolo potrebné ho opätovne naskladniť zo Švédska.
    V tomto prípade na diel treba počkať dlhšie ako týždeň.
    Ale objednávku ste z tohto dôvodu zrušil a na diel ste nechcel počkať.

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    4.12. 2022 som objednal štartér na pílu síce bola nedeľa tak objednávka bola spracovaná až nasledujúci deň. Keď som chcel vedieť ako je na tom moja objednávka dostal som odpoveď že štartér ide zo švédska priamo kumne a môže meškať aj 10 dní no zajtra bude mesiac od spracovania objednávky a štartér ešte nedorazil myslím že aj vikingovia na koni by ho skôr doručili ďakujem nikdy viac

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený pán Jožo,
    ako prepáčte, čo tu vy popisujete je absolútne neslýchané a zavádzajúce.
    Je veľmi jednoduché takto vypisovať nezmysli na internete, že?
    Najhoršie je na tom to, že na portály HEUREKA nevie predajca v komentári pridávať dôkazy a nezmysloch ktoré zákazníci niekedy popisujú.
    A toto je veľmi negatívna vec na HEUREKA kde sa nevie predajca brániť priamymi dôkazmi.

    Alebo poďme k veci: tu posielam aspoň aký taký záznam o vytvorení vašej objednávky:

    ID objednávky: 81766
    Vytvorenie objednávky
    Nedeľa, 11. december v 17:31.

    Takže čo tu píšete? Objednávku ste vytvoril 11. december 2022 a nie 4. december.

    Následne ste písal tento e-mail:

    Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať ako to vyzerá s mojou objednávkou pod číslom 2022021289 ďakujem s pozdravom JK.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Dostal ste od nás túto odpoveď:

    Dobrý deň,
    objednávku ste robil v nedeľu.
    V nedeľu nepracujeme a objednávka sa spracovala v pondelok.
    Na diely máme napísané - dodanie 3-5 dní.
    Tento diel nie je v tomto prípade u nás na sklade a je ho potrebného objednať priamo zo Švédska.
    Tento diel vám pôjde na priamo zo skladu vo Švédsku.
    Tam môže byť t.č. zdržanie dodania aj 10 prac. dní.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Nakoľko Husqvarna v roku 2022 uzatvorila centrálne sklad EU 19. decembra a otvára sklad 9. januára 2023 a o tomto sme aj informovali na našej webovej stránke - tak nebolo možné z týchto dôvodov vám dodať tovar, ktorý sme ani nemali na sklade a musel sa objednávať na základe vašej objednávky.

    Osobne si myslím, že v tomto prípade nie je potrebné nič iné vysvetľovať.

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Tovar, ktorý mal byť dodaný do 3 - 5 dní ešte nemám. Už prešlo 30 dní a nemám o tovare žiadne informácie. Takže hodnotím mínus !

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený zákazník,
    áno tovar ste si objednal 6.novembra.
    Jednalo sa o náhradný diel kde sme mali dodanie 3-5 pracovných dní, nakoľko tento diel nemáme na sklade a treba ho špeciálne objednať zo Švédska.
    V tomto prípade dochádza zdržaniu dodávky.

    Avšak nie je pravda čo popisujete pri vašej recenzií.
    Dňa 9. novembra sme vám napísali:
    -------------------------------------------------------------------
    Dobrý deň,
    chceli by sme vás informovať ohľadom vašej objednávky.
    Objednaný diel by mal byť dostupný okolo 20 novembra.
    Z tohto dôvodu vás chceme o tomto stave informovať a zároveň sa spýtať či s
    termínom dodania súhlasíte alebo či z tohto dôvodu objednávku rušíte.

    Ďakujeme vám za informáciu.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Na toto konkrétne ste nám, neodpovedal.

    Druhý pokus o kontaktovanie bolo telefonicky, zdvihla to asi vaša manželka, nie vy.
    Pani nevedela v akej veci ju kontaktujeme a čo jej vôbec voláme.
    Po vysvetlení a podaním informácie, povedala, že vám odkáže.
    Ale asi sa tak nestalo.
    Z našej strany sme nemali spätnú väzbu z vašej strany a o vašej nespokojnosti sa dozvedáme týmto HEUREKA spôsobom.
    Na stránke máme telefonický a online formulár o podaní informácie o stave objednávky.
    Neurobil ste ani jedno ani druhé.

    PS: je veľmi veľká chyba na HEUREKA, že predajca nevie podať podklady ku komunikácií so zákazníkom a len takto napísať, čomu vlastne niekto môže veriť a nemusí a takto nám negatívne vplýva na náš obchod.

    Ďakujem

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neni sú ochotní ani mail napísať kedy asi pošlú objednávku

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený zákazník,
    tovar ste si objednal 21.novembra. V objednávke bolo viacero špeciálnych položiek nakoľko sa jednalo o náhradné diely. Pri dvoch dieloch bola skladovosť ihneď a na jednom diely dodanie 3-5 pracovných dní.
    Do dnešného dňa čakáte na jednu položku 8 pracovných dní ktorá ide priamo zo skladu vo Švédsku.
    Objednávku sme vedeli pustiť aj bez tejto položky.

    PS: 2 x pani nepríjemne volala, že kedy ráčime zaslať diely.
    Všetko jej bolo vysvetlené.
    Pri otázke či si pri objednávke všimla dostupnosť daného tovaru, tak pani povedala že netuší a ani to nepozerala a na tovar počká.

    Ale evidentne to nie je postačujúce a hodnotenie poslala pani a nie relevantný zákazník, nakoľko on vôbec o tomto stave nekomunikoval.

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si lištu control cut za40€ a prišla mi lišta versa cut za 30€ takže ako fasa....

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený zákazník,
    o tomto probléme sa dozvedáme až týmto spôsobom.
    V prípade ak ste obdržal iný tovar ako ste si objednal, máte možnosť to reklamovať.
    Toto ste neurobil a píšte tu iba o tomto probléme na HEUREKA.
    Prečo ste nekontaktoval e-shop?
    Určite by sa po preverení vzniknutého omylu ktorý popisujete, urobila náprava.

    sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nereaguju na telefonaty, neviem dostat informaciu o mojej zaplatenej objednavke

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený pán,
    minulý týždeň sme mali celofiremú dovolenku kvôli dvom štátnym sviatkom a o ktorej sme riadne informovali aj na webovej stránke a na Google.
    Objednávky vytvorené od 26 augusta ( piatok ) do 2 septembra ( piatok ) sa budú spracovávať 5 septembra v pondelok.
    Za pochopenie ďakujeme.
    Takto sme informovali našich zákazníkov.
    ----------------------------------------------------------------------
    Objednal ste si tovar 27. augusta 20:50 hod - sobota.
    Pondelok a štvrtok bol štátny sviatok a víkend e-shop nepracuje.
    Tovar sme vám zaslali v utorok 5. septembra ( pondelok ).
    Toto je pre vás neskoro aj napriek informáciam ktoré boli zverejnené na webe a evidentne sme vás sklamali.
    Ale ďakujeme za recenziu.

    PS: na komunikáciu s e-shopom máme online formulár na webe.

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar neprišiel, žiadna spätná väzba

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážená pani,
    minulý týždeň sme mali celofiremú dovolenku kvôli dvom štátnym sviatkom a o ktorej sme riadne informovali aj na webovej stránke a na Google.
    Objednávky vytvorené od 29 augusta do 2 septembra sa budú spracovávať 5 septembra v pondelok.
    Za pochopenie ďakujeme.
    Takto sme informovali našich zákazníkov.
    ----------------------------------------------------------------------
    Objednala ste si tovar - náhradný diel - 30. augusta 23:18 hod - utorok.
    Štvrtok bol štátny sviatok, víkend e-shop nepracuje.
    Tovar sme vám zaslali v utorok 6. septembra.
    Toto je pre vás neskoro aj keď sa jedná o náhradný diel a nie o bežný tovar - evidentne sme vás sklamali.
    Ale ďakujeme za recenziu.

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Od objednania žiadne info o stave objednávky.

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený zákazník,
    objednal ste si viacero náhradných dielov. Nakoľko z dôvodu výpadku niektorých dielov priamo vo výrobe Husqvarna, bola kompletizácia objednávky uskutočnená s oneskorením 14 dní a objednávka vám bola zaslaná.

    S pozdravom sales manager CHROME

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    objednal som husqvarnu 110il ktora bola pokazena,, 3 dni som cakal na kuriera kym prisiel , , a potom mi poslali husqvarnu ale iny typ čo som chcel.....cele zle...0 bodov .

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený pán zákazník,

    to čo popisujete je pravda. Chyba nastala v sklade pri odoslaní - ľudský faktor.
    A to vám poslali oveľa drahší stroj. Žiaľ aj to sa môže stať.

    Ale čo je podstatné, čo ďalej nepíšete je to že, ste si tento drahší stroj NECHAL a ODMIETOL ho vrátiť a vymeniť za pôvodný.
    V tomto prípade ste našej spoločnosti spôsobil vašim úkonom výraznú finančnú stratu.
    A to že ste odmietol komunikovať ,to tiež nepíšete.
    Ale písať nezmysluplne recenzie na to ste a zavádzate a robíte našej spoločnosti negatívnu reklamu.
    Celú vec postupujeme firemnému právnikovi.
    -------------------------------------------------------------

    Reklamoval ste accu vyžínač.

    1) nič ste nemusel osobne posielať, čo vlastne pre bežné uplatnenie reklamácie je potrebné
    2) poslali sme si pre to kuriéra
    3) vám nevznikli žiadne náklady
    4) to čo popisujete že kuriér nevie prísť do 24 hod nie je naša chyba. Na prebratie má kuriérska spoločnosť 3 dni.
    5) nechal ste si drahší stroj a odmietol ste komunikovať

    V tomto prípade berieme vaše vyjadrenie k obchodu ako neopodstatnené.

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Dlhé vybavenie

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený zákazník,
    tovar ste si objednal v sobotu. Cez víkend nepracujeme a objednávky spracovávame v pondelok. Objednal ste si viac náhradných dielov ktoré musíme v objednávke kompletizovať. Do dnešného dňa čakáte na tovar 5 dní. Ak toto je v dnešnej dobe dlhá doba na dodanie a dielov ktoré sa museli objednávať zo SWE, tak potom neviem....
    Ale evidentne to nie je postačujúce a hodnotil ste to tak ako ste napísal.

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    50 %

    všetko skladom a tovar nikde :(

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Žiaľ v terajšej dobe nedodávok tovaru a dielov , nie je možné vybaviť niektoré objednávky za expresnú dobu a obzvlášť keď sa jedná ešte o tovar uvedený ako náhradné diely. V tomto prípade zákazník čakal 4 pracovné dni. To je veľa? Ale evidentne to nie je postačujúce a hodnotil to tak ako hodnotil.

    S pozdravom sales manager CHROME.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna odpoveď kedy tovar bude doručený
    • viac ako týždeň a tovar nikde.

    ak nájdete iný obchod, objednajte tovar z iného obchodu.

    Reakcia obchodu CHROME.SK

    Vážený zákazník,
    objednal ste si u nás dva tovary od dvoch rôznych značiek. Z dôvodu oneskoreného naskladnenia od značky OREGON, nebola vaša objednávka odoslaná a bola zadržaná kvôli nekompletizácií tovaru.
    Tovar bol už naskladnený a bol zaslaný.
    Za vzniknuté oneskorenie sa ospravedlňujeme.

    Sales manager CHROME.SK