Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na web stránke u produktoch uvádzajú - "na sklade", ale keď objednáte Vám dajú info, že ich musia objednať od dodávateľa a čakáte 5 dní min.

    Reakcia obchodu bestbody.sk

    Vazeny zakaznik, Vasu objednavku sme vybavili riadne v lehote (do 5 pracovnych dni) s ktorou ste suhlasili pri odoslani objednavky. 3 produkty zo styroch boli oznacene s dostupnostou 1-5 dni a jeden produkt bol skladom. Hovori o tom aj automaticky mail s potvrdenim objednavky, kde pod produktom je text "vratene 1" co znamena, ze nas sklad uz neobsahoval tento produkt a automaticky bol produkt oznaceny na eshope "dostupnost 1-5 dni". Vasu objednavku sme teda vybavili raidne podla dohody a v dohodnutom case. Chapem vas, ze ste si mozno myslel, ze obdrzite produkty ihned alebo ste si nemusel vsimnut toto oznacenie dostupnosti.
    Avsak, Vase tvrdenie a recenzia je neobjektivna a zavadzajuca pre inych zakaznikov, nakolko z nasej strany eshopu bolo dodrzane vsetko podla oznacenia a elektronickej komunikacie s Vami hned po odoslani objednavky.
    Samozrejme respektujeme Vase rozhodnutie aj napriek nesuhlasu.
    S pozdravom
    Matus Kobulnicky

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neskutočne dlhá dodacia lehota oproti konkurencii

    Reakcia obchodu bestbody.sk

    Vazeny zakaznik. Nerozumieme Vasej negativnej recenzii. Vasu objednavku sme vybavili riadne v lehote s ktorou ste suhlasili pri odoslani objednavky. Tento produkt na eshope ste si objednali s informaciou o dostupnosti 1-5 dni o tom vam prisiel aj automaticky mail. Piaty pracovny den vam tovar bol odoslany. Produkty, ktore mame oznacene na eshope skladom, posielame ihned v pracovne dni, tak ako uvadzame v obchodnych podmienkach. Vasa recenzia je teda neopodstatnena. Mrzi nas, vas pocit dlhsieho cakania na objednavku, ale nepravom sirit negativnu recenziu je neobjektivne pre ostatnych zakaznikov.
    S pozdravom
    Matus Kobulnicky

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som doposial nedostal cize nemam ani peniaze a ani tovar. Niektory tovar co som si objednal bolo tam sice upozornenie ze do 3-5 dni ale od 25.03. uz ubehlo tych dni podstatne viacej. Poslal som im aj email ze ako to vyzera s mojou objednavkou, ale bohuzial ani na ten som nedostal odpoved

    Reakcia obchodu bestbody.sk

    Dobry den,
    mrzi nas Vasa negativna recenzia. Aj napriek mailovej komunikacii, zhrniem situaciu. V prvom rade sa ospravedlnujeme, ze sme vam balik poslali neskor, ako bolo dohodnute. V tejto dobe je v doprave velky chaos, meskaju vyrobcovia, distibutori, dopravcovia a aj nasi stabilny dodavatelia maju problemy nacas dorucit tovar. Nechceme sa obhajovat, ale iba informovat. Na mail, ktory ste nam napisal v piatok 21:51 sme odpisali hned v pondelok, kedze cez vikend nepracujeme. Este raz nas to mrzi a tesime sa, ze ste prijali nasu kompenzaciu a zlavy.
    S pozdravom
    Matus Kobulnicky

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • dĺha doba čakania
    • nevrátené peniaze za stornovaný tovar
    • veľa produktov nemajú na sklade

    Reakcia obchodu bestbody.sk

    Vazena zakanicka, mrzi nas, ze ste cakali dlhsie, ale objednavku ste si vykonala 27.12. s tym, ze na eshope sme mali oznam o tom, ze eshop medzi sviatkami neexpeduje zasielky az do 2.1.2020. Z toho dovodu, ze ani nasi dodavatelia nepracovali cez sviatky a kurierska spolocnost tiez neodoberala baliky kazdy den. Vase produkty boli oznacene s dostupnostou 1-5 dni. Vydavok z objednavky sme vam poslali na ucet 17.1., kedze tento ukon robia nasi uctovnici 2-3 krat do mesiaca v stanovenych terminoch. Ospravedlnujeme sa, ak ste sa citila nespokojna. S pozdravom Matus Kobulnicky.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Jediné čo bolo, že zavolali či nechcem zrušiť objednávku.

    Žiadne upozornenie , že tovar nepríde v termíne,bude dostupný o mesiac.

    Reakcia obchodu bestbody.sk

    Vazeny zakaznik, velmi nas mrzi, ze mate pocit, ze sme Vam iba zrusili objednavku, ale pri lakrosovych loptickach sme Vasu objednavku nevedeli vybavit, pretoze uz niesu dostupne a nebudeme moct predavat tuto znacku lakrosovych lopticiek. Nebol dovod Vam slubovat dostupnost. Ospravedlnujeme sa, ze sme Vam nevedeli vyhoviet s objednavkou.
    S pozdravom
    Matus Kobulnicky

  • Tovar, ktory som siobjednal 7.novembra stale nemam...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pomaly dva týždne a tovar som stále nedostal takže asi toľko

    Reakcia obchodu bestbody.sk

    Vazeny zakaznik, velmi nas mrzi vasa recenzia. Objednali ste si tovar s dostupnostou 1-5 prac.dni. Vas objednany produkt bol uz minuly tyzden odovzdany spolocnosti Zasielkovna, prezistili sme situaciu a vasa zasielka je u nich oznacena ako "na ceste" - riesili sme to a slubili nam, ze dnes bude tovar na vami zvolenom odbernom mieste. Ospravedlnujeme sa vam.
    S pozdravom
    Matus Kobulnicky

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Fajn akcie, ceny
    • Nutnost platit poplatok za platbu kartou pri osobnom vyzdvihnuti. Cakal som tyzden na tovar, kym som si mohol pon prist. Z ineho shopu by som to mal hned na druhy den.

    Reakcia obchodu bestbody.sk

    Vazeny zakaznik, neviem ci to nieje omyl. Vasa objednavka 405652 bola pripravena na osobnom odbere hned na druhy den, kedy ste od nas dostali aj mailovu a sms notifikaciu.
    O poplatku za platbu kartou ste vedeli pri objednani tovaru a suhlasili ste, kedze ste podpisali obchodne podmienky a mali to vo vyuctovani v kosiku este pred objednanim. Mohli ste zvolit bankovy prevod zadarmo alebo vobec neobjednat tovar. Pre nas to je lepsie riesenie ako dostat negativnu recenziu za nieco o com viete este pred objednanim. Aj my platime provizie banke za kazdu prijatu platbu cez terminal a nesirime negativne odporucania banky, kedze sme s tym v zmluve suhlasili. Vasa negativna recenzia, ze neodporucate nas obchod nas velmi mrzi a myslim, ze je neopravnena.
    S pozdravom
    Matus Kobulnicky