Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dostala som poukazky do BabyTrend v hodnote 25,25,100€ . Poukazky sa nedaju kombinovat a teda postovne som musela zaplatit 3x snazila som sa to telefonicky vybavit no nevysli mi nijak v ustrety. Minula som 25 a 100. Produkty vyzerali kvalitne to bolo v maji 2023. Teraz v Dec 23 sm chcela minut poslendy 25 a ponuka produktov na webe bola dost obmedzena aj mi napadlo ci sa nebude rusit tento biznis. Vybrala som horko tazko nejake veci a som osobne po tovar, v “showroome” ktory treba vediet aj najst nikto nie je musite si zavolat a po zavolani a pockani na niekoho nakoniec prisla pani predavacka z Topankova ktora ma navigovala kde mam ist. Hovori mi prezrite si tovar, ten tovar rozumej kaucukove kusatko pre babatko za 11,20€ bolo cele spinave pretoze obal ho nechrani, pytala som vymenu alebo zlavu no nedalo sa lebo to uz je vyfakturovane, takze smola odisla som nespokojna a pani mi ukazovala aj ostatne kusatka v showroome ktore vyzerali rovnako hrozne, vraj uz tuto predajnu zrusial
    • Poskodeny tovar
    • Vouchre sa nedaju kombinovat
    • Zaplatite si za osobne vyzdvihnutie v showroome v ktorom nik nie je a treba volat a cakat

    Reakcia obchodu Babytrend.sk

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že ste nemali pri nákupe v Babytrend pozitívnu skúsenosť a nákup Vám neurobil radosť.
    Žiaľ, momentálne sa u nás technicky nedajú na jeden nakúp uplatniť viaceré zľavové kupóny, avšak budeme sa snažiť urobiť na našom webe zmeny, aby v budúcnosti táto možnosť bola.
    Predajňu v BA na akutálnej adrese rušíme, no naďalej sme nechali zákazníkom možnosť vyzdvihnúť si tovar osobne, nakoľko táto možnosť (aj keď na zavolanie) je pre niektorých zákazníkov prijatelnejšia vzhľadom na lacnejšiu možnosť prevzatia tovaru a pre niektorých aj pohodlnejšia , keďže sa nemusia viazať na príchod kuriéra v konkrétnom čase. Okrem toho, že táto možnosť je lacnejšia, zákazník si môže tovar pozrieť a až následne sa rozhodnúť, či mu vyhovuje a objednávku zaplatí. Možnosť vyzdvihnutia osobne v showroome sme sa snažili nechať prístupnú čo najdlhšiu dobu, práve pre to, aby sa zákazník mohol rozhodnúť, čo mu vyhovuje viac.
    Čo sa týka samotného nákupu, objednali ste si kaučukové hryzátko, kde materiál hryzátka určuje aj jeho vzhľad. Nejednalo sa o produkt, kt. by bol špinavý alebo znehodnotený, ide o typ produktu, ktorý už od výroby pôsobí vyšúchaným dojmom. Kolegyňa na predajni Vám ukazovala aj iné hryzátka tohto typu a značky a všetky vyzerali rovnako, a rovnako budú vyzerať aj na akejkoľvek inej predajni.
    Radi by sme upozornili, že vyzdvihnutie objednávky z e-shopu nie je to isté ako nákup na predajni. Pri vyzdvihnutí vystavenej objednávky ide naozaj len o úhradu a preberatie tovaru a výmena položky je možná, ako Vám kolegyňa navrhla , avšak je potrebné upraviť pôvodnú faktúru a na iný produkt vystaviť novú objednávku, v ktorej by sa opäť uplatnil zľavový kupón a táto by sa vyfakturovala. Táto možnosť Vám bola spomenutá, nakoľko ste však v showroome nechceli čakať na tieto administratívne úkony, túto ste odmietli. Mrzí nás to, no nemôžeme Vám odovzdať faktúru od iného produktu ako by Vám bol fyzicky odovzdaný, nakoľko správna faktúra slúži aj pre Vás ako zákazníka ako doklad o kúpe v prípade budúcej reklamácie.
    Ďakujeme za Vašu recenziu, na zľavových kupónoch sa budeme snažiť popracovať a zároveň ďakujeme za pochopenie, že nie je možné bez predchádzajúcej administratívy na predajni len tak odovzdať iný produkt, než je objednaný na e-shope.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    S tymto e-shopom som bola v minulosti spokojna, preto som teraz automaticky spravila novu objednavku, avsak az potom som si vsimla, ze na hlavnej stránke maju oznam, ze neprijimaju nove objednavky z dovodu zmien v spolocnosti. Mrzi ma to, no momentalne obchod odporucit nemozem. V kazdom pripade je fajn, ze teraz nemaju na e-shope povoleny ziadny typ platby vopred, cize necakam na žiadnu refundaciu, len som tovar objednala inde.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zrušily mi objednávku po týždni?

    Neodporúčam,najprv objednávka přijata,tovar na skladě a pozom zrušena.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod má zrejme nejaké personálne zmeny avšak nevypol e-shop takže objednávať sa dá, iba vám nič nepríde....

    Reakcia obchodu Babytrend.sk

    Dobrý deň.

    V deň keď ste objednávku vytvorili sme Vám zaslali e-mail s ospravedlnením, že momentálne u nás prebiehajú zmeny kvôli ktorým máme dočasne pozastavené vybavovanie objednávok do odvolania.
    Túto informáciu máme uvedenú aj na úvodnej stránke nášho e-shopu.


    Tím Babytrend.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pácili sa mi ceny
    • Po zadaní objednávky ma nikto nekontaktoval
    • Musela som si volať čo je s objednávkou.
    • A následne mi bola zrusena objednávka, so ziadnou moznosťou.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Celé zle od základu
    • Komunikácia,prístup,všetko

    Reakcia obchodu Babytrend.sk

    Dobrý deň.

    Dovoľujem si reagovať na Vašu recenziu.

    Vaša objednávka bola vytvorená 8.6 18:52 kedy náš obchod bol už zatvorený. Na druhý deň po otvorení obchodu sme Vám zaslali mail o zrušení objednávky s ospravedlnením, že Vám momentálne žiaľ objednávku dodať nevieme nakoľko u nás prebiehajú interné zmeny, kedy sme dopredávali už len tovar z predajne a nový sme žiaľ dodať nevedeli.
    Preto celkom nerozumiem Vášmu hodnoteniu našej komunikácie , pretože sa vždy snažíme obratom zákazníkovi podať informácie o stave objednávky.

    Tím Babytrend.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neaktuálna stránka, produkt objednaný, no nedoručený.

    Reakcia obchodu Babytrend.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť, no vzhľadom na to že u nás momentálne prebiehajú interné zmeny žiaľ môže sa stať, že niektorý tovar momentálne dodať nevieme alebo sa rýchlo vypredá vzhľadom na výpredaje. O dostupnosti informujeme každého zákazníka tak ako sme informovali aj Vás aby sme predišli nedorozumeniu, respektíve ponúkneme zákazníkovi dostupnú variantu produktu.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme, že sme Vám tovar nevedeli dodať a ďakujeme za pochopenie.

    Tím Babytrend.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Chcu hodnotenie skusenosti s nakupom, ale kedze tovar este nebol dodany tak nie je co hodnotit. Chcelo by to ziadat hodnotenie nakupu az po dodani. :-!

    Reakcia obchodu Babytrend.sk

    Dobrý deň,

    hodnotenie je zasielané Heurekou kde žiaľ nevedia, či Vám už tovar bol dodaný. Informovali sme Vás o tom, že autosedačku máme a čakáme na dodanie ochranného poťahu z Vašej objednávky.
    Objednávka Vám bude doručená v najbližších dňoch a verím, že s tovarom budete spokojný :)

    Tím Babytrend.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Ústretová a milá komunikacia

    Neupozornia vopred na to, že daný produkt fakt nesedí.
    Na zakúpený tovar (fľašu na kašu) nesedí, teda nejde vôbec cumeľ. Neupozornili má na to, a teda pekná fľaša, ale na nič produkt tým pádom, keďže som chcela, aby moje 4-mesacne bábo mohlo byť kŕmené z fľašky fakt určenej na kŕmenie.
    Do budúcna odporúčam, možno aj skúsiť či daný produkt fakt pasuje ako má a nie klamať.

    Reakcia obchodu Babytrend.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu skúsenosť, ale celkom nerozumieme v čom sme urobili chybu. Objednala ste si tovar a ten sme Vám poslali. Neposlali sme Vám iný produkt.
    Ak máte na mysli, že produkt nespĺňa vaše požiadavky, tak za to my ako predajca nemôžeme. Fotografie a popisy nám poskytuje výrobca a tie teda aj používame. Sme Vám k dispozícii kedykoľvek mailom, telefónom alebo prostredníctvom online chatu a vieme Vám pred kúpou poradiť.
    Ale to čo ste si objednala, to sme Vám dodali.
    Ďakujeme za podnet, ktorý budeme riešiť s výrobcom.
    Tím Babytrend.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá doba dodania, prešlo už 11 dní a tovar stále nebol doručený
    • Od potvrdenia objednávky mi ani na 5 deň neboli doručené podklady k zaplateniu .. Ďalšie potvrdenie objednávky mi prišlo až po mnou písanej výzve...
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Slaba komunikacia-neodpovedaju na maili,neinformuju o stave objednavky
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar zatial nedorazil a nikto ma nekontaktoval ohľadom termínu dodania
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Nulová komunikácia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Slaba komunikacia, na mail ani neodpovedali, telefon zdvihli a slubili zavolat spat 2x, no nestalo sa. Velke sklamanie.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodanie 3_5 prac.dni dnes 10.5. objednávka z 27 .4. tovar nedodany

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednala pred týždňom zaplatený bol pred 5 dňami a ešte mi nič neprišlo.
    Obchod sa ani neozval že prečo alebo ani nenapísal že tovar bude meškať proste nič.
    Pokiaľ by som to vedela neobjednala by som už v obchode nič!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nakoľko mi tovar nevedeli dodať v lehote ako bolo písané, objednávku som dala zrušiť. Už sú to dva týždne a peniaze stále nemám. A to ešte aby som im vypisovala a naháňala nech mi pošlú moje peniaze. Nikdy viac! Absolútne neodporúčam tento obchod!!!
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som objednavala s tym ze jednu vec nrmaju skladom ale vedia zabezpecit na objednavku. Nasledne mi prisiel email ze tovaťr nevedia dorucit lebo ani och dodavatel nevie kedy bude skladom a moze to trvat velmi dlho. Nakoniec som poziadala o zrusenie objednavky s tym ze mi vratia peniaze, co sa vsak nestalo ani po dvoch tyzdnoch az po mojom spatnom dotazovani kedy mi vratia prniaze odpisali vraj ze zabudli a poziadaju majitela aby ich poslal. Stale cakam, uvidime ...

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Aj napriek objednávke položiek "skladom" tovar ani po 10 dňoch nedorazil...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala a zaplatila,až po pár dňoch som dostala email,že lehatko nemajú. Zbytočne stratených pár dni

    Reakcia obchodu Babytrend.sk

    Dobrý deň, tovar ste si objednala štvrtok večer pred Veľkým piatkom (už mimo pracovnej doby). Najbližší pracovný deň bol utorok po sviatkoch, kedy sme Vás obratom informovali o dostupnosti. "Stratené dni" boli dni počas pracovného voľna, kedy sme Vás nemali možnosť kontaktovať. Počas bežných pracovných dní vybavujeme objednávky a reagujeme na dotazy obratom.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Tim Babytrend.sk