Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Nedosla mi objednavka
Reakcia obchodu Zuzalo
Dobrý deň p. Simona, veľmi nás mrzí, že vám objednávka neprišla. Ako sme vám vysvetľovali aj emailom, balík s vašou objednávkou stratil dopravca počas prepravy na výdajný bod. Ponúkli sme vám, že objednávku odošleme ešte raz, ale túto možnosť ste nevyužili. S pozdravom Lucia
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Dlhá dodacia lehota na dnešnú dobu. Objednávku som objednal a zaplatil piatok ráno, obchod ju odoslal až pondelok.
Reakcia obchodu Zuzalo
Dobrý deň, ďakujeme za recenziu. Mrzí nás, že rýchlosť odoslania vašej objednávky nebola podľa vašich predstáv.
Sme malý tím, a pokiaľ niekto v daný deň vypadne, môže sa stať, že objednávku na podacie miesto Packety nedonesieme do 12 hodín, ale až do 24 hodín (berúc do úvahy pracovné dni - cez víkendy balíky neodosielame). Ako vám už kolegyňa vysvetľovala v emaily, rýchlosť pohybu zásielky v prepravnej sieti Packeta nevieme ovplyvniť. Odporúčame si do budúcnosti zvoliť kuriéra DPD, ktorý by vašu zásielku vyzdvihol v piatok a v pondelok by ste ju už mali doma :)
S pozdravom,
Lucia -
Neodporúča obchod
- Nepromtný, zásielka nedorazila. Narozdiel od konkurencie, ktorá dodáva do 2 dní.
Reakcia obchodu Zuzalo
Dobry den p. Juraj
ospravelňujeme sa a mrzí nás Vaša skúsenosť s dodaním ktoré trvalo dhľšie ako 2 dni u konkurencie.
Objednali ste si veľmi pekný peliešok a veríme, že sa vášmu psíkovy tiež veľmi páči.
Verim, že nám dáte ešte šancu a uisťujem vás, že sa to už nebude opakovať.
S pozdravom
Filip zo Zuzalo.sk -
Neodporúča obchod
Dlhá čakacia doba
Reakcia obchodu Zuzalo
Dobrý deň pani Iveta, pri produkte, ktorý ste si objednali, bolo uvedené, že ho odosielame do 4 až 7 dní. Ako sme vám písali v emaily, objednávka s novým tovarom sa zasekla v podacom mieste, kde ho obsluha odovzdala kuriérovi až po niekoľkých dňoch. To spôsobilo, že vaša objednávka bolo vyexpedovaná o jeden deň neskôr, ako sme vám sľúbili :( Za toto omeškanie sa vám ešte raz ospravedlňujeme. Vieme, že rýchle doručenie tovaru nič nenahradí, ale pevne dúfame, že kupónom na zľavu, ktorý sme vám minulý týždeň odoslali a takisto darčekom pre vášho psíka, ktorý bol k vašej objednávke pribalený, sme vám aspoň trošku ukázali, že nám na vás ako na našom zákazníkovi úprimne záleží.
-
Neodporúča obchod
- Objednaný tovar mi po 10 dňoch od objednania nedorazil aj napriek tomu, že som tovar vyplatený.
Reakcia obchodu Zuzalo
Dobrý deň
veľmi sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu. Ako s vami kolegyňa komunikovala, objednávka vam neprišla v predpokladanom čase kvôli administratívnej chybe. Objednávka vám bola následne odoslaná.
Verim, že nám dáte ešte šancu a uisťujem vás, že sa to už nebude opakovať.
Pekný deň
Filip zo Zuzalo. -
Neodporúča obchod
- Za 7dní ani ťuk
Reakcia obchodu Zuzalo
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa, že doba doručenia nesplnila vaše očakávania. Pri tovare, ktorý ste si objednali, je uvedené, že ho odosielame za 5 až 7 dní. Vaša zásielka bola odoslaná na 8. deň, za čo sa vám vrúcne ospravedlňujeme. Sme radi, že ste s prebraním neváhali a urobili psíkovi radosť už na ďalší deň. Pokiaľ by ste nám ešte dali šancu na opravu reputácie, napíšte nám email a radi vám dáme zľavu na váš ďalší nákup. Sľubujeme, že na rýchlosti vybavenia si dáme extra záležať :) -
Neodporúča obchod
Katastrofálne zabalenie
Reakcia obchodu Zuzalo
Dobrý deň Táňa,
ako sme Vám už písali, máte úplnú pravdu, že objednávka bola zle zabalená. Keď sme to videli, chytali sme sa za hlavu! Nebudeme Vás obťažovať príbehom prečo sa to stalo. Išlo o chybu na strane skladu, ktorú sme vďaka Vášmu upozorneniu odstránili. Sme radi, že objednávka Vám prišla napriek zlému baleniu nepoškodená. Ďakujeme za spätnú väzbu, aj vďaka Vám môžeme neustále vylepšovať naše služby. Pekný deň.