Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Na stránke napisane skladom doručenie do 48hodin balík prišiel po 8 dňoch … ťažké pokial tu vec potrebujete tak asi zvoliť ini eshop …
Reakcia obchodu ZOOLAND
Dobrý deň,
ďakujeme za vaše hodnotenie.
Vašu zásielku sme skutočne expedovali neskôr z dôvodu technickej chyby na našej strane, čo nás samozrejme veľmi mrzí. Už sme u nás podnikli kroky k eliminácii takejto udalosti.
S pozdravom
Tím ZOOLAND -
Neodporúča obchod
neaktualne skladove zasoby
-
Neodporúča obchod
Vrateny zla velkost
-
Neodporúča obchod
- Odpoveď na reklamáciu"nikto sa doteraz nesťažoval.Čim Vám môžem ešte pomôcť" mi nevraví o serióznosti
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Uplne nevyhovujúca komunikácia s PSP,nedodanie úplnosti údajov. Bol som krivo obvinený-napriek tomu,že som žiadal o ospravedlnenie. Nejaká čudná pracovníčka z PSP,dosstal som mail,že som si zásielku neprevzal,že mi nemohla byť doručená.Ale žiaľ žiadnu informáciu som o doručovaní nedostal. Ja byť majiteľom ZO...zruším okamžite s PSP zmluvu.
Reakcia obchodu ZOOLAND
Dobrý deň,
samotný priebeh doručenia žiaľ nevieme ovplyvniť. Mrzí nás, že Vaša skúsenosť s doručením sa skomplikovala, Vaša objednávka však bola informácií od prepravcu doručená a my veríme, že budete s objednaným tovarom spokojný. Samozrejme nám záleží na kvalite našich služieb a aj služieb našich spolupracujúcich partnerov, preto Vašu spätnú väzbu s doručením posunieme spoločnosti SPS.
S pozdravom,
tím ZOOLAND -
Neodporúča obchod
- Napriek telefonickej a následne emailovej komunikácii, kde sme sa dohodli na konkrétnej farbe výrobku (vtáčia klietka), my prišla úplne iná farebná kombinácia, ako sme sa dohodli:-(.
Reakcia obchodu ZOOLAND
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí, ak doručený produkt nespĺňa Vaše predstavy. Snažíme sa vždy k spokojnosti zákazníka odkomunikovať a doručiť podľa aktuálnych skladových možností vybraný tovar. Ak bola doručená úplne iná farebná kombinácia, ako bolo komunikované, mohlo dôsjť k omylou pri balení, za čo sa ospravedlňujeme.
Tovar nám samozrejme môžete vrátiť alebo reklamovať podľa informácií na našej stránke https://www.zooland.sk/vratenie-tovaru/. Budeme radi ak nás budete kontaktovať aj priamo na [email protected] alebo telefonicky 0905 035 035.
S pozdravom,
tím ZOOLAND -
Neodporúča obchod
Tovar mi prisiel poodierany
Reakcia obchodu ZOOLAND
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí, že tovar nebol doručený v poriadku. Pri balení objednávok sa snažíme dbať na to, aby zvládli prepravu. Tovar nám môžete vrátiť v rámci doby na dostúpenie od zmluvy alebo reklamovať, bližšie informácie nájdete na našej stránke https://www.zooland.sk/vratenie-tovaru/ alebo kontaktujte našu zákaznícku podporu - 0905 035 035 / [email protected], ktorá Vám bude nápomocná pri riešení tejto situácie.
Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosť a radi s Vami nájdeme riešenie.
S pozdravom,
tím ZOOLAND -
Neodporúča obchod
Som nespokojni
Reakcia obchodu ZOOLAND
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí, že ste neboli spokojný a budeme radi, ak nám upresníte či Vaše očakávania nesplnil tovar alebo skúsenosť s nákupom? V prípade, že nie ste spokojný s tovarom, môžete nám ho vrátiť - bližšie informácie k vráteniu tovaru nájdete tu: https://www.zooland.sk/vratenie-tovaru/
Budeme vďační za Vašu spätnú väzbu, na základe ktorej sa môžeme stále zlepšovať. Kontaktovať nás môžete aj priamo na zákazníckej linke 0905 035 035 alebo e-mailom [email protected]
S pozdravom,
tím ZOOLAND