Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Neodporúčam obchod!!! Veľa treba čakať kým objednávku odoslaju!

    Reakcia obchodu www.zdravmed.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Váš názor. Objednávku ste Vytvorili 6.3.2024 večer. Hneď na druhý deň sme sa Vás pokúšali 2 krát kontaktovať, že v tomto prípade nebude okamžité doručenie ale treba pár dní počkať. Bihužiaľ nepodarilo sa nám dovolať. Akonáhle sme znovu naskladnnili tovar sme Vám ho zaslali, čo bolo 11.3.2024, dnes 13.3.2024 bude tovar doručovaný. Ospravedlňujeme sa ak sa Vám doba dodania zdala dlhá, ale vhzľadom na to, že do dodania vbehol aj víkend, 5 praconých dní nie je až tak dlhá doba dodania, samozrejme budeme sa snažiť v budúcnosti dobu dodania skrátiť.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Zaplatil som dobierku domov,tovar sa " našiel" na pošte ,až ,keď mi telefonicky oznámil nejaký pán,že som ho nevybral..,v poštovej schránke takmer necitatelny foto,papier ,bez pečiatky a podpisu ,niečo o tovare.. tovar,zubné kefky ,nemá Slovensku návod,dodany bez napájacieho kábla. Obaja máme osedemdesiat a museli sme ísť na poštu pešo takmer 2 km pešo. Má tovare nebola firemná značka dodávateľa ,ale meno akejsi súkromnej osoby. Oznámil aha zásielka ,známkami ako súkromná posta za 5 eur !!!!

    Nikdy už tovar pod hlavičkou firmy zdravie.sk nekúpim!

    Reakcia obchodu www.zdravmed.sk

    Ďakujeme za recenziu. Z našej strany sme spravili maximum a postupovali sme presne podľa Vami zadanej objednávky. Objednávku ste vytvorili 19.11.2023 v nedelu, zásielku sme Vám vyexpedovali hneď na druhý deň 20.11.2023 v pondelok. Poslali sme Vám ho spôsobom dopravy: Slovenská pošta, ktorý ste si Vy v procese objednávky vybrali. Máte to samozrejme aj v rekapitulácii objednávky.

    V popise je výslovne napísané: Slovenská pošta: "Doručenie poštovým doručovateľom, v prípade vačších zásielok (môže sa jednať aj o zásielky vačších ako 500g) Vám poštový doručovateľ zanechá informáciu o uložení zásielky". Taktiež je podrobne popísaný každý spôsob dopravy a platby v kolenke "možnosti dopravy a platby", prikladame printscreen z nášho eshopu:

    "Spôsoby dopravy:

    Duručenie kurierskou službou DPD: Doručenie v rámci Slovenska- najrýchlejší spôsob dopravy, kedy Vám kurier prinesie zásielku na Vami zadanú adresu

    Doručenie poštou : Doručenie v rámci Slovenska-zásielku Vám prinesie poštový doručovateľ na Vami zadanú adresu. V prípade ak Vás poštový doručovateľ nezastihne alebo je zásielka definovaná ako "zásielka vačších rozmerov", záleží od danej pobočky, nechá Vám doručenku a Vašu zásielku budete mať uloženú po dobu 18tich dní na miestnej Pošte

    Zásielkovňa: Doručenie v rámci Slovenska - najlacnejší spôsob dopravy. V objednávkovom procese si môžete vybrať odberné miesto kde bude Vaša zásielka uložená po dobu 7 dní. Tiež veľmi rýchly spôsob doručenia zásielky"

    Pokiaľ ste si priali doručit zásielku kurierom, môhli ste si zvoliť aj takýto spôsob dopravy. Nemôhli sme konať inak len tak ako ste zadefinovali objednávku. Pán, ktorý Vám zavolal Vám zavolal vo všetkej počestnosti aby sa Vám Vás slušne opýtal, či je všetko v poriadku zo zásielkou, lebo ju vidíme ako neprebratú a chcel Vám pomôcť, že zistí situáciu a poskytne Vám podacie číslo zasielky, zdôrazňujeme Pomôcť, na čo ste na neho začali bezdôvodne kričať, posielať ho nechceme vypisovať, že kam a nazývať ho, tiež nechceme pisať, že čím.Bohužiaľ, to že Vám doručovateľ zanechal nečitateľný papierik, my ovplyvniť nevieme. V balení máte napájacie káble, zrejme ste ste mysli nabíjačky, ale bohužial na základe európskej smernice k elektornickým zariadeniam s koncovkou micro a mini USB sa nesmú dodávať nabíjačky, samozrejme kefky viete nabiť po pripojení k akejkoľvek nabíjačke od mobilu, viete ich nabíjať cez notebook, samozrejme tieto skutočnosti sú uvedené v podrobnom popise produktov, kde sa píše o tom akým spôsobom sa dajú zubné kefky nabíjať a tiež je zvernený obsah balenia. prikladam printscreen z podrobného popisu

    "Balenie obsahuje:

    Sonická zubná kefka E11 2x
    Náhradné hlavice: 10 kusov"
    Nabíjací kábel USB"

    Čo sa týka slovenského návodu, viete si ho stiahnuť v našom eshope alebo oň požiadať či telefonicky alebo mailom a veľmi radi Vám ho zašleme mailom. Stačí len slešne komunikovať Na zasielke je nie je uvedená súkromná osoba ale Konateľka spoločnosti. Verím, že sme Vám podrobne zodpovedali všetky okolnosti Vašej objednávky a veríme, že pri ďalšej objednávke budete obozretnejší a vyberiete si správny spôsob dopravy, a samozrejme máme k dispozícii zákaznícku linku, kde veľmi radi poradíme akémukoľvek zákazníkovi. Mrzí nás Vaša skúsenosť ale naďalej sa držíme toho, že sme v ničom nepochybili splnili sme a konali sme presne podľa Vami zadanej objednávky a spravili sme maximum pre čo najrýchlejšie a najlepšie vybavenie Vašej objednávky a spravili sme aj nadrámec, že sme Vás sami od seba kontaktovali, či je všetko v poriadku s objednávkou, keďže sme ju videli ako nedoručenú. Vždy sa snažíme vyriešiť každú objednávku na 100% a v čo najkratšom čase a presne tak sme konali aj vo vašom prípade.