Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poslala som na reklamáciu difuzér s tým, že nefunguje, poslali mi ho naspäť, že si ho mám vyčistiť a používať 100% esenciálne oleje. Difuzér bol vyčistený a požívam oleje do difuzéra, ktoré používajú bežne aj moji známy. A tým difuzéry fungujú. Podotýkam, že difuzér som používala necelý mesiac. Takže difuzér môže ísť do koša.

    Reakcia obchodu ZDRAVKO ESHOP

    Dobrý deň. Difuzér ste poslali v stave, akoby ste ho vytiahli z chemickej čiastiarne, fľaky zvonka, zvnútra celý vyžratý, zanesený, esenciálne oleje nevidel ani z diaľky. Dávali ste tam buď aviváž alebo nejaký silný parfém, môžte sa hanbiť. Predávame difúzery viac ako 7 rokov, ale toto bol ozaj šok. Mimichodom bola to naša prvá neuznaná reklamácia. Áno možte ho zahodiť, spôsobila ste si škodu sama…

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Tovar mi bol bez vysvetlenia a upozornenia doručený do boxu na inú adresu, než som si objednala a zaplatila.

    Reakcia obchodu ZDRAVKO ESHOP

    Dobrý deň.
    Zásielku sme expedovali na vybraté odberné miesto podľa Vašej objednávky, avšak z dôvodu plného alzaboxu bola zásielka podľa obchodných podmienok DPD doručená do najbližšieho výdajného boxu, čo bol Box Slovenskej pošty, vzdialený len 170 m od pôvodného boxu. Zásielku ste si vybrala do pol hodiny od vloženia do boxu, teda ste bola sms upozornená. Boxy sú vzdialené od seba cca 170m. Záverom by sme chceli povedať, že sme si splnili našu povinnosť vyplývajúcu z kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku na 100%. To, že neodporúčate náš obchod nás mrzí, ale je to Vaša voľba. Ak aj v budúcnosti budete vyberať dodanie do boxov cez akúkoľvek dopravnú spoločnosť a akýkoľvek eshop, majte na mysli, že dopravca má plné právo zmeniť miesto boxu, v prípade ak je plný. S pozdravom TÍM ZDRAVKO.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednaný tovar je v ponuke, ale v skutočnosti nebol.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar v e-shope skladom, ale reálne ho nemajú. Žiadna komunikácia, len mailom oznam dva dni po objednávke, že tovar nemajú skladom a budú má informovať o naskladneni… žiadny termín…
    Objednávku som platil kartou vopred. Objednávka zrušená pred 5 dňami, zatiaľ mi stále nevrátili peniaze.

    Reakcia obchodu ZDRAVKO ESHOP

    Dobrý deň. O tovar, ktorý ste si objednali je veľký záujem, žiaľ v čase Vašej objednávky sme nemali uvedený správny stav na sklade. Tovar bol však objednávaný v predstihu, mali sme ho na ceste, o čom ste boli informovaný emailom (2 dni po vytvorení objednávky). Na základe tohto oznámenia ste sám objednávku stornoval. V ten istý deň sme už boli naskladnení. Máme ho aj v čiernej farbe, ktorá bola od Vianoc vypadnutá. Čo sa týka vrátenia platby, tá išla od nás obratom na Vašu kartu, prevod však trvá dlhšie 2-3 dni. Skúste si pozrieť kredity na karte, o nich banka nezvykne informovať v notifikáciách. S pozdravom TÍM ZDRAVKO.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zdvihli cenu tovaru po objednaní tovaru
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Neprišiel mi v bielej farbe ako som chcela

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Z obcodom na 1

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Tovar bol poškodený.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Rýchlo a milo odpovedajú na otázky.
    • Tovar nevyzerá tak, ako na obrázku.

    Rýchlo a milo odpovedajú na otázky, ale tovar nevyzerá tak, ako na obrázku. Chcela som to, čo som tam videla, a dostala som nekvalitný náramok s iným výzdobom. Nabudúce kupujem inde.

    • Tovar nebol dodaný s patričným návodom na obsluhu - diaľkový ovládač nefunguje ! Výrobok nie je možné spustiť !
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Jos uvijek cekam povrat novca koji ste mi uzeli

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na základe dotazu, termín dodania tovaru bolo mi stručne povedané, že dodacia doba je ako majú uvedené na stránke , takže 10 dní. Inde 14-20 dní. Na základe dodacej doby som tovar objednal. Tovar do dnešného dna nebol doručení, mal to byt darček pre ZSS.

    Reakcia obchodu ZDRAVKO ESHOP

    Dobrý deň. Na stránke máme uvedený termín dodania 10 pracovných dní, čo sú 2 týždne. Tento termín je len orientačný, čo sme Vám napísali aj v notifikačnom emaile. Mrzí nás to, ale tovar, ktorý ste si objednali je vysoko dopytovaný a v momentálnej situácii sú všetky komerčné zákazky, teda aj tá Vaša odsunutá, nakoľko sú uprednostnené objednávky vo verejnom záujme pre Ministerstvo obrany a Ministerstvo vnútra SR. S pozdravom TÍM ZDRAVKO

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar prišiel poškodený. Zaslal som ho naspäť na reklamáciu a doteraz sa mi nik neozval ako a či bude moja reklamácia vybavená.

    Reakcia obchodu ZDRAVKO ESHOP

    Dobrý deň.
    Na riešenie reklamácie je zákonom stanovená lehota 30 dní od doručenia vráteného tovaru. V tejto lehote dostanete vyjadrenie a vrátené peniaze reesp. zaslané peniaze na Váš účet. S pozdravom TÍM ZDRAVKO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neochota pomôcť pri vrátený výrobnej vady tovaru
    • reakcia obchodu

    Reakcia obchodu ZDRAVKO ESHOP

    Dobrý večer. Dovoľte nám reagovať na negatívnu recenziu. Je nám veľmi ľúto, že nie ste spokojná pri riešení reklamácie. Uisťujeme Vás, že postup riešenia každej reklamácie prebieha podľa platných právnych predpisov.
    Po dnešnom telefonickom oznámení Vašej reklamácie sme Vám navrhli zaslať tovar naspäť s vyplneným reklamačným lístkom. Keďže tovar bol zakúpený 2.2.2020, teda po 14 dňovej zákonnej lehote na odstúpenie od zmluvy, je možné Váš prípad riešiť ako reklamáciu u výrobcu v lehote 30 dní. V tejto lehote sa Vám tovar vymení, alebo vrátia peniaze.
    S pozdravom TÍM ZDRAVKO

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Sedačka mala iné rozmery ako boli uvedené ,jedna nôzka bola kriva bola vyššie asi o 3 cm

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obvod oboch sandaliek nie je rovnaký. Navyše tá časť sandalok , kde sú šité , je veľmi drsná. Tovar posielam žiaľ späť.

    • Tovar mi bol doručený rýchle žiaden problém
    • Bohužiaľ test ktorý mi prišiel a bol urobený podľa pokynov bol nefunkčný takze vyhodené peniaze 17,20€ dakujem

    Zakúpený test nefunkčný zbytočne vyhodené peniaze

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si niečo ine ako mi bolo poslane

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nemaju tovar ktoru som objednal.Ani nevedeli kedy bude.Objednal som od ineho dodavatela ktory tovar dodal.Od miestneho dodacatela.Mohol som to urobit hned a nie objednavat z druheho konca republiky.Obchod ZDRAVKO ma sklamal a isto uz nikdy odtial.nebudem nakupovat a ani ju nikomu neodporucam

    Nemaju tovar ktoru som objednal.Ani nevedeli kedy bude.Objednal som od ineho dodavatela ktory tovar dodal.Od miestneho dodacatela.Mohol som to urobit hned a nie objednavat z druheho konca republiky.Obchod ZDRAVKO ma sklamal a isto uz nikdy odtial.nebudem nakupovat a ani ju nikomu neodporucam

    Reakcia obchodu ZDRAVKO ESHOP

    Dobry den. Mrzi nas, ze ste nespokojny s nasim obchodom. Objednali ste si tovar, ktory sme skladom nemali, o com ste boli informovany telefonicky, ako aj o dodacej dobe. Odmietli ste cakat a nechceli ste ani nahradny podobny tovar, ktory sme Vam odporucili. Dakujeme aj za takuto reakciu. S pozdravom Tim Zdravko.