Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poslala som na reklamáciu difuzér s tým, že nefunguje, poslali mi ho naspäť, že si ho mám vyčistiť a používať 100% esenciálne oleje. Difuzér bol vyčistený a požívam oleje do difuzéra, ktoré používajú bežne aj moji známy. A tým difuzéry fungujú. Podotýkam, že difuzér som používala necelý mesiac. Takže difuzér môže ísť do koša.

    Reakcia obchodu ZDRAVKO ESHOP

    Dobrý deň. Difuzér ste poslali v stave, akoby ste ho vytiahli z chemickej čiastiarne, fľaky zvonka, zvnútra celý vyžratý, zanesený, esenciálne oleje nevidel ani z diaľky. Dávali ste tam buď aviváž alebo nejaký silný parfém, môžte sa hanbiť. Predávame difúzery viac ako 7 rokov, ale toto bol ozaj šok. Mimichodom bola to naša prvá neuznaná reklamácia. Áno možte ho zahodiť, spôsobila ste si škodu sama…

  • Odporúča obchod

    100 %

    Milý a ústretový personál, rýchle vybavenie objednávok

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Rýchle dodanie

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Rýchlosť dodania
  • Odporúča obchod

    100 %

    mon oblubeny obchodik na vonne oleje , vzdy spokojnost , rychlost , komunikacia , dorucenie, som spokojny

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rychle dodanie. Komunikacia s obchodom ustretova.
    Vyrobky nadherne vonaju este dlhu dobu po vyprani.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Objednávka bola vybavená v krátkom čase.Spokojnosť.

    Plánujem aj v budúcnosti osloviť obchod .

  • Odporúča obchod

    100 %

    Super komunikácia so zákazníkom a rýchle vybavenie objednávky

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchlo,bezproblémovo

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Promptne vybavenie, prehlad vyrobkov.
  • Odporúča obchod

    100 %

    Super rýchle dodanie a maximálna spokojnosť.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Super rýchle vybavenie objednávky maximálna spokojnosť
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Tovar mi bol bez vysvetlenia a upozornenia doručený do boxu na inú adresu, než som si objednala a zaplatila.

    Reakcia obchodu ZDRAVKO ESHOP

    Dobrý deň.
    Zásielku sme expedovali na vybraté odberné miesto podľa Vašej objednávky, avšak z dôvodu plného alzaboxu bola zásielka podľa obchodných podmienok DPD doručená do najbližšieho výdajného boxu, čo bol Box Slovenskej pošty, vzdialený len 170 m od pôvodného boxu. Zásielku ste si vybrala do pol hodiny od vloženia do boxu, teda ste bola sms upozornená. Boxy sú vzdialené od seba cca 170m. Záverom by sme chceli povedať, že sme si splnili našu povinnosť vyplývajúcu z kúpnej zmluvy uzatvorenej na diaľku na 100%. To, že neodporúčate náš obchod nás mrzí, ale je to Vaša voľba. Ak aj v budúcnosti budete vyberať dodanie do boxov cez akúkoľvek dopravnú spoločnosť a akýkoľvek eshop, majte na mysli, že dopravca má plné právo zmeniť miesto boxu, v prípade ak je plný. S pozdravom TÍM ZDRAVKO.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar bol doručený včas.
  • Odporúča obchod

    90 %

    Rýchle dodanie, kvalitne zabalené

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Veľmi som spokojná - ZDRAVKO mi dodá včas a v plnej kvalite všetko to,čo som doteraz objednávala, veľmi dôležité pre mňa sú najmä rehabilitačné sandále, ktoré v bežnej obchodnej sieti nie sú. Verím, že i naďalej ZDRAVKO bude tento artikel mať v ponuike.
    Ďakujem a prajem veľa úspechov.

  • Odporúča obchod

    100 %

    rýchlo dorucene, maximalna spokojnost, dakujem

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Je to super a dakujem vam
  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    rýchle vybavenie

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle vybavenie a doručenie