Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Zle nastavene ceny

    Po doruceni tovaru, sme boli na nakupe v Kauflande a tam bol ten isty tovar lacnejsi.

  • Neodporúča obchod

    Veľmi dlhá dodacia lehota, moj prvý a posledný nákup.
    Žiadna komunikácia

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pre šiestimi dňami som si objednala sirup morusovi. Platba predbehla. Ale som svoj balík ešte nedostala

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka nešla dokončiť. Vyskakovať nejaký eror

  • Neodporúča obchod

    50 %

    V ponuke na internete neu adzate, že je to v igelit.

    Reakcia obchodu ZAMIO.sk

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie, mrzí nás, že ste neboli spokojná, ale v popise produktu mame jasne napisaný popis balenia a skladovania. 100% šťavu a to 3l balenie neuvádzame že sa skladá z viacerých fliaš.

    Skladovanie a balenie šťavy
    Stopercentnú šťavu z arónie balíme do špeciálneho Bag-in-Box balenia, ktorý vďaka špeciálnemu vákuovému vrecku a kohútiku nevpustí žiaden vzduch dnu. Šťava je tak ideálne uložená a vydrží dlhú dobu. Bag-in-Box balenie je výborné ako do domácností, tak aj do fresh barov.

    Šťavu po kúpe skladujte v tme a suchu pri teplote do 25 °C. Po tom, ako ju otvoríte, ju uchovávajte v chladničke pri teplote 6 °C. Spotrebujte do 2 mesiacov a chráňte pred svetlom a mrazom.

    Cold press – proces lisovania
    Všetky naše ovocné šťavy si zachovávajú 100 % obsah vitamínov, minerálov a ďalších stopových prvkov. Je to vďaka metóde s názvom cold press, čiže lisovanie za studena. Tento typ lisovania v spojitosti so šetrnou pasterizáciou zabraňuje strate dôležitých látok, ku ktorej dochádza z dôvodu zvýšených teplôt alebo neodborného spracovania.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    aroniova stava je nechutna, trpka, takze bud niekolko krat lisovane supky alebo zla odroda alevo neviem...kazdopadne od konkurencie chuti stava ako delikatesa ktoru si uzivate a vychutnavate, tato aronia je ako trnky, skutocne sa neoplati usetrit lebo je to hnus

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Poprosila som obchod o nejaký popis k nastaveniu hodiniek, pretože ani mne a ani neveste-ktorá je v technike zbehlejšia ako ja, nedali sa nastaviť skoro žiadne funkcie.Takže budem volať do predajne osobne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodaju tovar na adresu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Za šesť dní tovar nedoruceny
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Velmi zdrazeli
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Doprava drahšia ako čaj samotný. Niekedy si objednáte jedno balenie niečoho ja vyskúšanie a tam vás doprava prekvapí.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Kvalitné produkty
    • Neekologicky zabalená zásielka,.
    • Príliš veľa plastovej výplne v krabici-tento odpad neviem vytriediť a hodnotím ho ako zbytočný

    Páči sa mi, že predávate produkty v Bio kvalite, ale na druhej strane ich balíte do neekologicky, teda tvoríte zbytočný odpad, ktorý sa ani nedá triediť, takže skončí na skládke odpadov.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Dobrý obchod

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar, ktorý som dostala nezodpovedal mojím predstavám.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • predavate svoje výrobky cez Kaufland za nižšie ceny ako cez internet

    Už nebudem nakupovať vaše výrobky cez email - cez Kaufland si to kúpim lacnejšie a to je HAMBA !!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala zaplatila, bol na sklade a nič...Peniaze vrátili, že tovar nie je na sklade a v ponuke bol..Syn objednal ten istý tovar, na sklade bol a to isté, peniaze vrátili a tovar nie je na sklade. V ponuke je stále..To kde sme? Ďakujem

    Reakcia obchodu ZAMIO.sk

    Tovar máme vždy skladom. Objednávka Vám bol doručená na dobierku o 2 dni. Pravdepodobne ste si pri písaní recenzie zmýlila eshop.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna výhoda, Kaufland predávajú ten istý výrobok lacnejšie.
    • Treba platiť ešte aj dopravu a tým sa predraží ešte viac. Hanba.
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Nakup bol 2x drahsi ako tie iste polozky napr. V yeme v bratislave

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dlhá čakacia doba

    Reakcia obchodu ZAMIO.sk

    Vážená pani,
    vzhľadom na GDPR Vás nebudeme oslovovať menom, no nedá nám nereagovať na Vašu negatívnu recenziu, nakoľko sa v našom eshope snažíme podľa možností expresne a kvalitne vybavovať všetky objednávky.

    Vaša objednávka bola urobená cez náš eshop www.zamio.sk v piatok 10.05.2019 o 9:30 hod. V ten istý deň, t.j. 10.05.2019, bola zásielka pre Vás pripravená a odovzdaná kuriérskej spoločnosti.
    Doručená Vám bola nasledujúci pracovný deň t.j. v pondelok 13.05.2019 o 10:15 hod., kedy ste zásielku prevzala a vyplatila dobierkovú sumu.

    Veríme, že vzhľadom na to, že Vaša recenzia na náš eshop bola písaná 3 týždne po doručení zásielky, pravdepodobne došlo z Vašej strany len k zámene eshopov a určite ste nechcela úmyselne poškodiť naše meno.

    Prajeme krásny a príjemný deň :-)

    kolektív eshopu www.zamio.sk