Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Tovar bol podla predajcu na sklade ale nebol
Reakcia obchodu xTrek.sk
Bohužiaľ sme skutočne mali chybu v skladovom systéme - objednanú čelovku Fenix HM50RV2.0 sme mali mať skladom, ale omylom bola fyzicky zamenená za veľmi podobný model HM51RV2.0. Zákazníkovi sme ešte v ten istý deň volali s ospravedlnením a vysvetlením a ponúkli možnosť okamžitého dodania podobnej čelovky HM51RV2.0 alebo objednanie HM50RV2.0 s dodaním do cca týždňa.
Chyba nás samozrejme mrzí a spravíme všetko, aby sa v budúcnosti neopakovala. -
Neodporúča obchod
- Ponúkajú tovar ktorý nemajú , zavádzajú zákazníka.
Reakcia obchodu xTrek.sk
Bohužiaľ, detský turistický nosič, ktorý si náš zákazník objednal sme skutočne v uvádzanej dodacej lehote nevedeli zabezpečiť - nosič sa počas predchádzajúcich dní vypredal aj u nášho dodávateľa, skôr, ako sme stihli upraviť dodaciu dobu na našich stránkach. Zákazníkovi sme ponúkli možnosť dodania, akonáhle bude nosič opäť dostupný, s predpokladaným termínom cca 6 až 8 týždňov. Vzniknutá situácia nás samozrejme mrzí a za dočasnú nedostupnosť tovaru sme sa ospravedlnili aj zákazníkovi.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- prehľadný web,
- detailne informácie o produktoch
- -mizerná komunikácia zo zákaznikom,
- -nedoržanie dodacích podmienok
- -nemožnosť výberu pri platobných podmienkach
-obchod síce ponuka atraktívne produkty,
tie sú však často na externych skladoch a nedostupné
-zlá komunikácia zo zákaznikom
-neposkytnutie zliav
-nedodržanie termínov dodania tovaru
-nemožnosť výberu pri platobných podmienkachReakcia obchodu xTrek.sk
- Zakaznikovi sme v priebehu 5 dni 2x pisali email, 2x sms a 3x telefonovali (preto nech si urobi kazdy sam vlastny nazor na "mizernu komunikaciu so zakaznikom"
- namiesto 4 pracovnych dni sme tovar dodali do 5 v dosledku neskorsieho odoslania tovaru dodavatelom
- na zmluvne vyrobky s dodavatelmi neposkytujeme zlavy -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora.