Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nezáujem o zákazníka

    Reakcia obchodu VITANELLA

    Dobrý deň prajeme,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nezáujem o zákazníka určite nehrozí, práve naopak. Skôr sa jedná teda o technickú záležitosť/chybu v systéme a práve preto by sme Vás chceli požiadať, či nám môžete napísať na [email protected] - potrebujeme pár detailov, aby sme to mohli riešiť ďalej.

    Vašu objednávku vôbec neevidujeme v našom systéme, a nemáme ani možnosť dohľadať kontaktné údaje, preto žiadame teda Vás aby ste nám napísali. Doriešime určite všetko k Vašej spokojnosti.

    Ďakujeme za porozumenie a želáme pekný zvyšok dňa.
    VITANELLA Trenčín

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    Objednala som vazenu ryzu - prisla a obaly boli roztrhane - takze basmati sa mi zmiesala s jazminovou....

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • V zásielke chýbalo jedno balenie jačmenných krúp a hrach zelený

    Dám tomuto obchodu ešte šancu v ďalšej objednávke, ale ak sa to bude opakovať, tak si v ňom už nič neobjednám. To je dôvod, prečo ho zatiaľ neoporúčam.

  • Neodporúča obchod

    • Tovar mi prišiel rozbitý, vyliaty, zle zabalený. Čakám na reklamáciu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • prisiel mi neuplny balik,z 8 ibjednanych oblatiek chybaju 2balenia
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Výrobky boli chutne
    • Záruka bola krátka a nebolo na to ani upozornenie na to že to boli konzervy to bolo od predajcov dosť nefer
  • Neodporúča obchod

    V objednávke chýbala 1 položka - múka. Tovar som si v obchode pri preberaní neskontrolovala, človek sa učí na vlastných chybách.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na doručenie čakám už druhý tyzden
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pri objednávke mi zrušilo stránku keď som chcela platiť. Potvrdzujúci email o objednávke došiel, no tovar doteraz nie.Skušala som denne aj trikrát a viac volať na uvedené tel. číslo, no žiadna odpoveď.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    po 10 dnoch mi stale tovar nebol doruceny

  • Neodporúča obchod

    13 dni čakám na tovar tak to som ešte nezažila!

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Múku som si neobjednala prvý x u nich.Davala som im šancu že pri preprave sa mohla krabica porušiť prevrátit napr.No dnes mi boli doručené ďalšie kusy a už nízku dobu kváskujem .Múka vysypana v krabici .Samotné 1kg balenia boli otvorené. 5KG vrecia boli v poriadku. No hladka na kvaskovanie to bola katastrofa.z Hygienických dôvodov som ju vyhodila .Otvorenu konzumovať nebudem

    Reakcia obchodu VITANELLA

    Dobrý deň prajeme,

    za poškodený tovar sa Vám ospravedlňujeme a veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Múky otvorené určite neposielame a ani by sme si to za žiadných okolností nedovolili. Na niektorých múkach zrejme môže byť na uzávere menej lepu, a teda pri neadekvátnom zaobchádzaní s balíkom sa mohli poškodiť, čomu bohužiaľ nevieme zabrániť, keďže ich nedoručujeme osobne.

    Samozrejme Vám za poškodené múky vrátime peniaze a pošleme zľavový kód pre ďalší nákup.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme, berieme Vašu reakciu na vedomie a budeme robiť všetko preto aby sa to už neopakovalo.

    Ďakujeme za pochopenie a želáme všetko dobré :-)
    S pozdravom VITANELLA.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar neprisiel, ani sa neozvali

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zatiaľ najhorší eShop s akým som sa stretla, neinformovanosť a zavádzanie zákazníka

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ani viac ako po týždni mi tovar nedorazil a zo strany obchodu žiadna komunikácia.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • zložité nakupovanie pri nákupe viacerých položiek.
    • dovolí objednať aj tovar ktorý nie je na sklade
    • zaplatil som síce cez platobnú bránu, ale poslali mi tovar na dobierku a napokon bol odo mňa požadovaný doplatok.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Sposob balenia absolutne neekologický, vzhľadom k obsahu. Nadrozmerný množstvo nerozložiteľného odpadu.

    Reakcia obchodu VITANELLA

    Dobrý deň prajeme,

    v prvom rade nás mrzí Vaša negatívna reakcia na objednávku. Ale čo sa týka balenia našich objednávok, tak využívame na 90% z nich materiály na výplň a krabice už použité od našich dodávateľov a nepotrebujeme si kupovať vlastné kartóny.

    Žiaľ máme skúsenosť, pri takých luxusných sviečkach ako ste si objednali Vy, že prišla k zákazníkovi poškodená alebo až úplne rozbitá, a teda nechceli sme riskovať, aby sa to stalo aj u Vás a mali ste zbytočné problémy s reklamovaním/vrátením objednaného tovaru. Spomínaný spôsob balenia nebol určite bezpredmetný.

    Dúfame, že táto skúsenosť Vás neodradila od ďalšej návštevy nášho e-shopu.
    Prajeme pekný deň,
    VITANELLA.

  • Neodporúča obchod

    • Majú na eshope veci ktoré nevedia dodať

    O nicom