Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
- Eshop mi nedal vedieť, že objednávka bola odoslaná. Vôbec som nevedela, že tovar je už týždeň na pošte, keby som sa neinformovala mailom. Objednala som sushi set na konci októbra a set má expiráciu 4/20. Bolo to kupované ako darček, ale neviem či obdarovaný stihne využiť tak rýchlo celý set. Nespokojnosť.
Reakcia obchodu VitaLifeShop
Dobrý deň. Je nám nesmierne ľúto, že sme neplnili Vaše očakávania. Ale dovoľte mi, aby som dal veci na správnu mieru. Objednávka bola prijatá 29.10., hneď na druhý deň bola odoslaná a 31.10. bola doručená na poštu a pripravená na vyzdvihnutie. Z nášho servera odišiel mail s informáciou o vybavení (odoslaní) balíka aj s číslom zásielky 30.10.. Bohužiaľ nieje možné zabezpečiť z našej strany, aby bol mail doručený korektne. Je to bežné, že niektoré maily končia označené ako SPAM. Zároveň tiež pošta informuje formou SMS a aj tiež mailom o uložení zásielky a možnosti jej vyzdvihnutia....Naše renomé sa zrejme vo Vašich očiach nezlepší, ale dúfam, že prijmete aspoň ospravedlnenie z našej strany...