Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Chcú platbu vopred, bez možnosti reklamovania a ešte aj poškodený tovar pride, nie nikdy viac už, a na spätný e-mail, žiadna odpoveď. Taže toľko k tomuto obchodu...
Reakcia obchodu VIPdiely.sk
Zákazník vo svojej reakcii zavádza a podáva nepravdivé informácie. Platba vopred bola požadovaná z dôvodu, že tovar je NEVRATNÝ, čo sme s ním telefonicky prekonzultovali a previedli sme kontrolu podľa VIN čísla, čím sme eliminovali to, že by tovar nepasoval. Platba vopred nie je požadovaná, ale je výnimkou pri zákazníkoch, ktorí sú na BLACK liste, čo znamená, že už raz neprevzali zásielku alebo pri tovare, ktorý je dodávateľom označený ako NEVRATNÝ -ako v tomto prípade, avšak vždy prebehne telefonická komunikácia so zákazníkom. Ak má tovar poškodenie má to nahlásiť okamžite po prebratí nie po 4 dňoch od dodania tovaru písať mail v ktorom nič nežiada, len nám ironicky oznamuje, že máme neserióznych dodávateľov, ktorí dodávajú poškodený tovar. K poškodeniu pravdepodobne došlo pri preprave čo už po 4 dňoch nie je možné reklamovať. Mail napísal mimo pracovnej doby a okrem toho nie na oficiálnu adresu info@... , ale na adresu generovanú e-shopom o vyexpedovaní objednávky , takže v prvom momente sme mail ani vidieť nemohli, neznamená to však, že by sme sa zatajovali alebo nemali záujem veci riešiť. Namiesto napísania mailu, mal riešiť problém telefonicky, ale zjavne je to pisateľ a radšej bude poškodzovať dobré meno e-shopu unáhlenými negatívnymi recenziami.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- ceny
- zle zabalene
Tovar bol zle zabalený a plechovky čo som mal s kotúčmi objednane to prežili len tak tak neriešil som to lebo na šťastie netiekli ale takéto sa my ešte nestalo a to objednávam už dlho no stadeto to bola moja prvá a asi už aj posledná objednávka.
Reakcia obchodu VIPdiely.sk
Zákazník popisuje, v akom stave mu bol doručený tovar, obchod neodporúča kvôli zlému baleniu tovaru. Pritom mu tovar bol doručený včas a v nepoškodenom stave. Pokiaľ tovar prišiel s porušeným obalom, mal právo podať reklamáciu zásielkovej službe, ktorá tovar doručila a zodpovedá za nepoškodené dodanie tovaru. Treba si uvedomiť, že kovové brzdové kotúče vážiace 15 kg a platničky vážiace 1,5 kg nie je možné nejako špeciálne zabaliť . Je pre mňa ako majiteľa e-shopu zarážajúce, ako vedia ľudia škodiť - môžete sa snažiť a aj tak sa nájde niekto, kto napíše negatívnu recenziu i napriek tomu , že mu príde tovar včas, v požadovanej kvalite, ako sám píše - v dobrej cene. Navyše sa vôbec nezmienil o tom, že dostal k brzdám aj 500 ml čistič bŕzd ZADARMO a že sme mu zavolali a skontrolovali správnosť výberu podľa VIN čísla ...
Zákazníkova recenzia obsahuje protichodné informácie, ktoré sa snažia vrhnúť negatívne svetlo na náš e-shop avšak pravopisné chyby a štýl písania vypovedá o kvalite recenzenta a nie o kvalite nášho e-shopu .... Tovar sa snažíme vždy baliť čo najlepšie, avšak všetci dobre vieme, že tovar sa minimálne 2 až 3-krát prekladá, pokiaľ dôjde ku konečnému spotrebiteľovi.
Kuriérske firmy s tovarom nezaobchádzajú najšetrnejšie - to je vec , ktorú my ako e-shop nedokážeme ovplyvniť. Pokiaľ tovar prišiel a javil známky poškodenia, mal to zákazník riešiť pri preberaní s kuriérskou firmou, resp. mal nás kontaktovať a my by sme to vyriešili k jeho spokojnosti . Zvolil však inú cestu napísaním negatívnej recenzie, neodporučením obchodu, i keď dostal tovar v dobrej cene, včas, s darčekom.
Nech si každý urobí mienku o tom, či je recenzia adekvátna, alebo ide o nevďačného zákazníka ... -
Neodporúča obchod
- Dobré ceny
- Dobré ceny akurát tak na eshope - v realite mi zavolali, že cena je vyššia a či chcem teda zachovať alebo zrušiť objednávku
Tzv. "Podnikanie na Slováka", bežný trend slovenských e-shop-ov, mať internetový obchod bez nutných aktualizácii produktov a robiť popri tom (pravdepodobne) 10 ďalších "biznisov", tiež na úrovni bodu mrazu...
Jediné plus, že zamestnanec/majiteľ obchodu ma rýchlo kontaktoval o tom nepríjemnom fakte, mohol som teda rýchlo objednať inde - za komunikáciu teda malý palec hore.Reakcia obchodu VIPdiely.sk
Zákazník si tovar objednal 10.9.2024 o 21.14, čiže mimo pracovného času. Objednal si tovar v množstve 8 ks, u dodávateľa sa však tovar medzitým vypredal a stav skladu sa zaktualizoval až po polnoci, z toho dôvodu sme ho telefonicky na druhý deň kontaktovali a vysvetlili sme mu situáciu, že vieme jeho objednávku zrealizovať, ale zvyšné 3 ks by sme mu predali o 2 €/ks drahšie - čiže celkovo o 6 € drahšie. Zákazník so sumou nesúhlasil, ospravedlnili sme sa mu preto za vzniknutú situáciu, čo s pochopením prijal a dohodli sme sa na zrušení objednávky. Následne o pár dní prišla vyššie uvedená reakcia, ktorá nás nemilo zaskočila, nakoľko nie je adekvátna a nevhodným spôsobom poškodila meno nášho e-shopu. Popisovať tzv. "Podnikanie na Slováka" je nevhodné a skôr poukazuje na frustráciu a osobné problémy zákazníka, pretože napísať takúto reakciu kvôli 6 €, nám nepríde adekvátne.
Situácia so zmenou ceny oproti stanovenej cene je ojedinelá a môže nastať vtedy, ak je u dodávateľa posledný kus, ktorý sa vypredá a je to v čase, keď neprebehla aktualizácia stavu skladov a cenníkov, ktorá prebieha na dennej báze .
Nech si však každý sám urobí mienku o tom, či ide o neseriózny e-shop, alebo neseriózneho recenzenta. -
Neodporúča obchod
Prešiel už týždeň a moja objednávka ešte neprišla.
Reakcia obchodu VIPdiely.sk
Vážený zákazník
tovar ste si objednali 21.3.2024 o 23:40 čo je štvrtok . Tovar sme pre Vás v piatok objednali o čom sme Vás telefonicky informovali , prešli sme si s Vami správnosť výberu podľa VIN ako s každým zákazníkom tovar sme odoslali v pondelok čo bol najbližší pracovný deň čo je 25.3.2024 o 11:39 o čom ste boli informovaný mailom , že zásielka bola odovzdaná kuriérovi . Bohužiaľ Vy sám ste si zvolili kuriéra SDS , ktorý negarantuje doručenie do 24 hodín, mohli ste si vybrať z našej ponuky kuriéra SPS, čo by Vám zaručilo dodanie do 24 hodín . Mrzí nás, že tovar Vám nebol doručený , vzhľadom k tomu, že sú Veľkonočné sviatky nevieme preveriť u kuriérskej spoločnosti v čom je problém, prečo zásielka nie je stále doručená . Momentálny stav zásielky je "zásielka uložená na DEPE Ličartovce 28.3.2024 o 11:21.
Celá situácia nás mrzí nevznikla však našou príčinou , pretože my sme spravili všetko pre čo najskoršie doručenie Vašej zásielky.
Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu .
Budeme Vás telefonicky kontaktovať po skončení Veľkonočných sviatkov .