Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Bodnár František: Áno vyriešili, ale akým štýlom ? Takým, že mi od Vás prišiel ten istý telefón, len ste ho dali opraviť. Schválne som sa pozrela na priečinok ,kde sa vkladá Sim karta. Sťažovala som sa, že je to ohnuté a aké mi to prišlo po reklamácií?? Presne také isté, žiadna zmena ! Následne som si dala tú námahu, že som vošla do kamennej predajne, vypýtala som si môj tip telefónu a skontrolovala aký ma priečinok, kde sa vkladá sim karta. No aký ? Krásny rovný ! Zamestnanec mi povedal, že je to ohnuté buď zlým zaobchádzaním, ( čo v mojom prípade nehrozilo), keďže to už bolo od prvého dňa ako som telefón prebrala, alebo od výroby. Nový telefón a už opravený.. Jedine čo ste opravili bolo to, aby mi načítalo sim kartu čo bol môj problém, a tým bola pre Vás reklamácia vybavená, hlavne že funguje a nech si to vyzerá ako chce... Nechápem ale, na čo si potom uvádzate v podmienkach reklamácie, že osoba, ktorá žiada reklamáciu ma uviesť, akým spôsobom ma reklamácia prebehnúť. Či ma prebehnúť tak, že si osoba žiada v prípade ak sa to dá, opraviť telefón, ktorý mu prišiel, alebo ho chce vymeniť za nový, pretože ma na to právo do 30 dní. A ak sa nevyjadrí, budete postupovať podľa seba. Ale ja som žiadala o NOVÝ TELEFÓN, nie o OPRAVU toho ktorého mi prišiel. Ku telefónu som Vám pribalila aj písomný dokument, kde ste to mali napísané, no aj tak ste sa riadili podľa seba, čomu ja osobne rozumiem, pretože pokiaľ sa dal opraviť, tak ste ho dali opraviť, ako by ste mali byť stratový. Svojím správaním, ale patríte ku tým ľuďom, ktorí konajú nečestne. Ale nie všetci ľudia sú s prepáčením padnutí na hlavu, že na to neprídu ! To, že ten telefón bol opravený svedčí aj o tom, že telefón BOL ROZBALENÝ, plomba bola poškodená, a fólia od výroby nikde, jedine čo ste dali nové boli nové zabalené slúchatka, nabíjačka, a na moje počudovanie som sa dočkala aj spomínaného darčeku, ktorý až po upozornení, že mi neprišiel ste poslali ! V prípade NOVÉHO telefónu sa za žiadnych okolností nemôže stať, že plomba NESMIE BYŤ pretrhnutá tak, aby sa krabica dala otvoriť, ale táto sa dala ! Ale stalo sa .... Keby som mala čas a síl to riešiť, ten telefón Vám pošlem obratom naspäť a viac sa s Vami nebavím, no telefón funguje a potrebujem ho, a moja vada nie je vôbec vážna, žeby to ohrozovalo chod telefónu. Poukazujem len na princíp ako konáte ... Objednávam z internetu veľa vecí, vždy som bola spokojná, no sám musíte uznať, že nie som jediná, ktorá ma s Vami negatívne skúsenosti. Dokonca čítam negatívne skúsenosti tie isté ako moje, nový telefón nebol zreklamovaný, ale opravovaný, tovar otvorený atď... Mali by ste zapracovať na svojom obchode a prístupe k ľuďom, pretože takýmto štýlom, nikdy nebudete predajňa, s ktorou budú ľudia spokojní na 100%. No napriek všetkému človek sa učí na svojich chybách, preto verím, že si zoberiete z toho ako taký príklad a zmeníte všetko v prospech spokojného zákazníka. Prajem Vám veľa úspechov.

  • Timea: Milá Timea, odoslali ste mail na zlú adresu preto ste dostali takú odpoveď. Po telefonickom kontakte sme Váš problém hneď vyriešili

  • BANDA PODVODNÍKOV !!!! Nič odtiaľto neobjednávajte ! Poslali mi poškodený tovar žiadam o vrátenie peňazí poslali mi email, že žiadné mobily nepredávajú !!!! Podávam trestné oznámenie !