Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Majú veľmi pekné produkty-hodnotím zatiaľ podľa obrázkov, keďže mi tovar po týždni ešte neodoslali.
    • Dlhá čakacia doba odoslania objednávky, po 6 dňoch mi prišlo, že ju len pripravujú- ešte ju ani neodoslali
  • Neodporúča obchod

    Moja objednávka nebola doručená a mala som ju na dobierku. Mám ohodnotiť to čo nebolo splnené...

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, v objednávke ste zadali spôsob platby prevodom a keďže nám žiadna platba nedošla, museli sme Vašu objednávku stornovať. Objednajte ešte raz a zadajte správny spôsob platby, teda dobierkou. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    davno uhradene tovar stale neprisiel a uz chcete hodnotenie

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, chápeme Vás, ale produkt ktorý ste si vybrali je na objednávku, takže trvá jeho doručenie. V piatok by sme ho mali prijímať na sklad a potom poputuje hneď smerom k Vám. A čo sa týka dotazníka pre hodnotenie, ďakujeme za podnet, posiela sa automaticky, ale skúsime to nejakým spôsobom vylepšiť.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    10 dní od objednávky tovar nedoručený, vraj ešte neprišiel od dodávateľa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie
    • Jeden chrobáčik prišiel zlomený.

    Tovar mi bol doručený ale jeden chrobáčik mal zlomené krídlo.Neodporucam tento obchod.

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa, že produkt neprišiel v ideálnom stave. Prosíme, kontaktujte naše zákaznícke centrum na tel. 0222 205 080 alebo e-mail [email protected], aby sme vám ho mohli vymeniť za nový, prípadne môžete do dvoch týždňov od prevzatie tovaru odstúpiť od nákupnej zmluvy a my vám vrátime peniaze. Za spôsobené komplikácie sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedorucenie tovaru.

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, na solárne svetlá vo Vašej objednávke je dlhšia čakacia lehota, ako píšeme vždy pri výrobkoch "na objednávku". Pokiaľ si neželáte ďalej čakať alebo máte akúkoľvek ďalšiu otázku prosím kontaktujte naše zákaznícke centrum na tel. 0222 205 080, kde s Vami situáciu vyriešime. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    Dodanie trvá nesmierne dlho

  • Neodporúča obchod

    • Asi si robite prdel tovar dva krat objednany a ani obraz ani zvuk dakujem velmi pekne nic mi viac neponukajte !!!!!
    • Len klamete asi ludi lebo ponukate a nic neposielate !!!!

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, figúrka vo Vašej objednávke bola "Na objednanie", to znamená, že je u tohto produktu dlhšia čakacia lehota. Dnes by nám mala doraziť na sklad a potom čo najskôr k Vám. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar čo som si objednal nedošiel ,nemám peniaze ani tover

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, zvolili ste platbu kartou a objednávka stále nie je zaplatená. Preto nemôžeme objednávku vyexpedovať. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľmi zlá komunikácia s pracovníčkou po telefóne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nik sa mi neozval, čo je s tovarom.

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, vaša objednávka sa vybavuje a chlebník je na ceste od dodávateľa. Pre bližšie informácie môžete využiť naše zákaznícke centrum na tel. 0222 205 080. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si dekoráciu na Veľkonočné sviatky a už je po nich a dekoráciu nemám.Rozhodne ju pošlem naspäť keď dorazí.

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, to nás mrzí, ale bohužiaľ Vaša objednávka nebola uhradená, je možné, že sa vyskytla chyba na platobnej bráne. Prosím, pokiaľ o to ešte stojíte, zavolajte na zákaznícke centrum na tel. 0222 205 080, kde s Vami situáciu vyriešime. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar stále nedorazil

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dlhá čakacia doba

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, väčšina produktov ktoré ste objednali sú "Na objednávku". To znamená, že produkt máme v externom sklade a jeho dodanie bude trvať dlhšie. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    • Tovar na predaj už nebol v predaji . Predajňa zrušila objednávku.

    Tovar na predaj už nebol v predaji . Predajňa zrušila objednávku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Rozbité všetky sklá na drobné časti! Zle zabalené, neodporúčam…

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa, že produkt neprišiel v ideálnom stave. Prosíme, kontaktujte naše zákaznícke centrum na tel. 0222 205 080 alebo e-mail [email protected], aby sme vám ho mohli vymeniť za nový, prípadne môžete do dvoch týždňov od prevzatie tovaru odstúpiť od nákupnej zmluvy a my vám vrátime peniaze. Za spôsobené komplikácie sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednavka mi bola zrušená , neviem p
    • Objednavka mi bola zrušená , neviem prečo !

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, je možné, že sa objednávka z dôvodu predvianočného zhonu v systéme zatúlala. Kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum, kde s Vami záležitosť čo najskôr vyrieši, na e-mail [email protected], alebo na tel. 0222 205 080. Za spôsobené komplikácie sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 3 dni

    objednala som si stromcek sparkle, ale jeden je v hroznom stave, koniec stromceku je krivý a farba uz na nej nie je

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna odozva nič.. balík neprišiel

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, to nás veľmi mrzí. Kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum, kde s Vami záležitosť čo najskôr vyrieši, na e-mail [email protected], alebo na tel. 0222 205 080. Za spôsobené komplikácie sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    • VEĽKÉ sklamanie, vysoká NEPROFESIONALITA – jedno rádio z dvoch bolo dodané bez sieťového kábla, ktorý je súčasťou, chrčí. Tovar som prevzala 25.10., doteraz mi neprišla faktúra, je 3.11., nemôžem si ani uplatniť reklamáciu. Nikdy viac nenakupujem v obchode Veľký košík.

    Nikdy viac nenakupujem v obchode Veľký košík - čítaj vyššie.

    Reakcia obchodu VelkýKošík

    Dobrý deň, to nás mrzí. Môžete kontaktovať naše zákaznícke centrum na e-mail [email protected], alebo na tel. 0222 205 080, kde Vám pomôžeme s vybavením reklamácie alebo s odstúpením od kúpnej zmluvy, na ktorú máte nárok do 14 dní od prevzatia tovaru . Za spôsobené komplikácie sa ospravedlňujeme.