Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Rozmer vaku nesedel o 14cm

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišla pokladnička o 5x menšia ako bolo napísané na stránke. Dokonca to prišlo v zbytočne veľkej krabici čo som čakala že príde veľkosť pokladničky ako bolo napísané na stránke. Neodporúčam a už nikdy neobjednám!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mala som objednaný tovar no obchod mi zrušil objednávku, vraj po preverení zásob zistili že už nie je skladom. Na tovar som sa tešila tak som zostala sklamaná. Samozrejme keď aj tovar naskladnia už samozrejme nebude za výpredajovú sumu...

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • pekné a jedinečné doplnky do domácnosti
    • chaos v objednávkach
    • zamenený tovar
    • bez ospravedlnenia či kompenzácie za komplikácie
    • dodaný tovar mierne poškodený
    • cez pracovný deň nedostupný chat na webe aj na Facebook fanpage obchodu.

    Nepríjemná skúsenosť so zameneným tovarom. Následné časové zdržanie. Objednaný stolík, ktorý po čakaní nakoniec dorazil je mierne poškodený - kovová obruč je stlačená. Čakal som v objednávke nejaké ospravedlnenie alebo malú pozornosť na Vianoce za zbytočné komplikácie… Veľká škoda, tohto sklamania hneď pri prvej objednávke, lebo Tuli.sk majú naozaj pekné a jedinečné kúsky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zásielka nebola kompletná

    V zásielke tuli vak + darčekové balenie chýbalo zaplatené darčekové balenie. V ďalšej zásielke, kde bolo len darčekové balenie opäť vyfakturovaný aj tuli vak. Nepríjemná komunikácia!

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Kurierska sluzba
  • Neodporúča obchod

    10 %

    od objednávky a zaplatení objednaného tovaru je veĺmi dlhý čas a ešte sme tento tovar nedostali

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednany vak ako taky je krasny; ale som velmi sklamana z darcekoveho balenia. Kedze je situacia aka je a my nemozeme cestovat do ineho kresu, chcela som vnnucke k 10. narodeninam spravit radost. Objednala som jej krasny vak s Gerdou v darcekovom baleni, ktore mimochodom nebolo vobec lacne, stalo 12€. Vak prisiel zabaleny iba v krabici a na dne krabice poskladane latkove vrece a prilozeny kus stuhy. Tak neviem, asi to darcekove balenie mala spravit postarka alebo obdarovany si moze zabalit sam. Nikdy viac

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednala som to pred vianocami v nádejí, že budem mat počas sviatkov na ňom vyložené nohy a bude to aj pekna dekorácia. Ale nemám ani peniaze a zatiaľ ani tovar. Ani neviem kedy to vôbec bude. Takze neodporúčam!

    • Dodanie 2 tyzdne bez toho, aby o tom bolo co I len slovo v order confirmation? Zle.
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • tovar bol nevhodne zabaleny a velmi poskodena krabica
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • do dnešného dňa 10.01.20 nemám tovar objednaný a zaplatený 13.12.19

    Otrasné, neustále mi hovoria ako tovar doručia, keď som objednávala tulivak 13.11 pri produkte bolo napísané skladom do 2 dní doručia, mal to byť darček na Vianoce a za tie nemalé peniaze by som čakala iné služby.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Napriek tomu, že obchod deklaroval tovar ako dostupný na sklade, ani po dvoch týždňoch a telefonickom urgovaní ho nemám doručený. Hoci zamestnanec obchodu sľúbil expedovanie objednávky v konkrétny deň, tovar stále nie je odoslaný a komunikácia obchodu je nulová.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pekne tulivaky ale neskusal som este na svojom sediet ktory som si objednal na ktory cakam budu to dva tyzdne o tri dni.

    Zavadzanie dorucovacej doby kurierom ci uz zo strany DHL ci zo strany Tuli stranky + ziadna kompenzacia. Dna 24.11 som si objednal Tuli Vak a to byvam v Slovenskom Grobe co je 10 minut od Vajnor ( Bratislava ). Dnes je 06.12.2019 a stale nemam doruceny Tuli Vak. Musel som Volat aj do Tuli aj do DHL aby sa to nejak urychlilo, snad do vianoc to pride inac to bude velky FAIL ( Sklamanie ) zo strany Tuli. Odporucam nasledovne riesenia aby som nebol typicky Slovak ktory sa len stazuje: 1. Vymenit kuriersku spolocnost popripade zrusit s DHL zmluvu a podpisat so schopnejsou alebo vratenie penazi za omeskanie pokial ste platili nieco za dovoz ( ja som to v objednavke tusim mal v cene co celkova cena nebola najlacnejsia ). 2 Nejake kompenzacia pre nespokojneho zakaznika by potesilo . 3. Pokial mate firemne auto, tak byt prevadzkovatelom idem po ten Tuli Vak sam a prinesiem ho zakaznikovi nakolko caka ( v pondelok 09.12.2019 to budu 2 tyzdne ) a vsade sa pise ci uz na Tuli stranke ci DHL max 1-2 dni dorucovacia doba. Dalsia nevyhoda, skor technicka chyba mozno ked som klikol v ramci stranky na Liska kolekcia tak uplne nieco ine sa mi otvorilo nejaka stranka Tuli ktora ponuka do officov tovar na sedenie etc.

  • - dlhá dodacia doba, áno obchod uvádza že dodanie tovaru po 15.1.19 ale objednával som ho pred novým rokom.. čakať na tovar tri týždne je podľa mna už príliš dlho

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný tovar na predajni nebol a ani o ňom nevedeli. Stav na stránke nesedel s realitou. Vak som objednával priamo u výrobcu ale sklamal som sa. Vzali sme z predajne to, čo bolo. Vianoce jednoducho nezvládli. Verím, že inokedy to je v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporucam. Aj ked vyrobok je zaujimavy, tuli pri predaji zlyhava.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    vraj tovar skladom, uhrada okamzite prevodom po vystaveni faktury, presli dva tyzdne a vak nikde.

    Reakcia obchodu Tuli.sk

    Dobrý deň. Ďakujeme za hodnotenie. Mrzí nás dlhšia doba dodania. Problém sme odstránili a momentálne je každá objednávka vybavovaná a expedovaná ihneď.Veríme, že to nebol posledný nákup a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.