Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • Lacný , Fake a ešte aj poškodený tovar / šmejd
    • Nekomunikuje eShop , nereaguje na maily
    • Nemajú uvedené t.č / pravdepodobne zámere
    • Pri zasielke nie je zabalený certifikát o originalite a ani záručný list !

    P O Z O R
    Podvodníci, nič si neobjednávajte!

    Už sme ich stihli aj nahlásiť :-) .
    PS. Recenzia je zámerne anonymná ;-)

  • 10 %

    • Tovar je nefunkčný, nekvalitný
    • Neuznávajú reklamácie
    • Nekomunikujú , nedá sa im dovolať

    Z predmetného eshopu sme si objednali tovar, ktorý neplní svoj účel, po vyskúšaní, odmietli vrátenie, možná len reklamácia, tu samozrejme zamietli, tovar poslali ten istý, vyzerá že ho ani nerozbalili... Dovolať sa im nedá, na maily reagujú sporadicky.. absolútne neodporúčam...

  • 10 %

    • vyborna cena
    • šmejdy

    Objednany tovar vôbec nezodpoveda kvalitou a ani prvedenim
    Skratka jedna sa o lacné Čínske šmejdy s 500% maržou.

  • 10 %

    • Dodanie aj komunikácia na úrovni.
    • Tovar nekvalitný a dokonca reklamáciu zamietli,odpadnuté pozinkované časti nazvali fľakmi.Hrnce Blaumann skončili v koši.Bez urážky,ale s takými vadami som sa u nových hrncov ešte nestretol.Servisný technik sa určite vyzná.Som veľmi nespokojný.

    Poškodenie bolo až zdraviu škodlivé,nakoľko som nevedel či odpadol zinok v hrnci počas varenia.Varím na indukčnej varnej doske a používam umývačku riadu.Odporúčam byť opatrný.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Som veľmi spokojná.Odporúčam aj druhým zákaznikom.Rýchle konanie aj dodanie.

  • 10 %

    • ziadna
    • nekvalitne hrnce

    Velmi nekvalitne hrnce, ktore po tyzdni pouzivania zmenili farbu (pozor, maju to osetrene v obchodnych podmienkach - velmi prezierave), takze s tym nepochodite. Velmi chaba komunikacia v ramci reklamacie, ktoru nam samozrejme neuznali. Po podani reklamacie sme nedostali ziadne vyjadrenie na email, ako bola reklamacia vybavena, len nam zaslali naspat hrnce, ktore sme reklamovali.
    Neodporucam nakupovat cez tento eshop.

  • Odporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Rýchle dodanie
    • Najvýhodnejšia cena
    • Kvalita
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na tovar čakám viac ako 2 týždne

    Reakcia obchodu Topgazdinka

    Zákazník si objednal tovar s dostupnosťou 7 - 14 pracovných dní. Včera ubehlo 14 dní a dnes tovar posielame. V maily upozorňujme každého zákazníka, že z dôvodu aktuálnej situácie vo svete sa dostupnosť môže predĺžiť. Nakoľko tovar v mnohých prípadoch ide zo zahraničia. Niekto si bohužiaľ mýli pracovné dni s kalendárnymi. Nečíta dôkladne popis uvedený pri tovare a potom je rozhorčení, čo nás veľmi mrzí.

  • Odporúča obchod

    80 %

    Spokojnost s vybavenim,dorucenim

    • Dobrá komunikácia
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Komunikácia
    • Rýchlosť dodania
    • Prístup
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Dorucenie do 2 dni
    • Vynikajuca kvalita objednaneho tovaru
    • Najvyhodnejsia cena sady hrncov na slovensku
    • Okamzita reakcia na moju objednavku,

    Zatial pde moju rodinu najlepsi internetovy obchod na slovensku,okamzite dodanie,super tovar a vynikajuca cena,mozem iba odporucit,nabuduce veci do kuchyne kupim urcite tu.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Paráda všetko Tip Top.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Maximálna spokojnosť presné dodanie v bezchybnom stave

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Po telefonickom hovore mi bol tovar odoslaný ešte v daný deň. Nasledujúci deň som ho mal doma.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • +

    Obchod prebehol tak, ako bolo naznačené v info o tovare.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Výborná komunikácia s obchodom, rýchle dodanie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Poslali tovar ktorý bol poškodený, ktorý nebol originál zabalený.
    • Neposlali mi meno prepravcu, ktorým bude zásielka prepravená, ani číslo zásielky. Až na moje telefonické požiadanie mi ho oznámili, avšak bolo to zlé číslo zásielky, ako i meno prepravcu. To sa mi podarilo zistiť až po viacnásobnom obvolávaní prepravcov a touto neschopnou spoločnosťou. Na tretí krát mi emailom poslali správne informácie. Niečo strašné!

    To, čo sa mi tentokrát stalo, to sa mi nestalo ešte nikdy, hoci internetový predaj už bežne roky používam snáď od jeho existencie. Krabica v ktorej bola hala - bala uložená panvica bola poškodená, najviac na rohoch potrhaná, bolo viditeľné, že nebola nová, ktovie ako dlho ju mali a koľkokrát bol tento tovar poslaný a vrátený od zákazníka. Krabica nebola ani prelepená, uzatvorená ako to v iných prípadoch býva, panvica doslova hodená do krabice, sa čudujem, že nebola rozbitá. Panvica bola švajčiarskej výroby a ako poznám švajčiarov s ich dôslednosťou a precíznosťou istotne takto tovar nezabalili. Po prevzatí ako som tovar rozbaľovala, robila som si fotografie, ktoré pošlem na kompetentné úrady. Po otvorení krabice som zistila, že tovar je poškodený, na spodnej časti prevalený, otlčený, preto som ho vrátila. Spoločnosť tvrdí, že je to chyba dopravy, avšak to, že tovar nebol originál zabalený, to je chyba spoločnosti a dovolím si tvrdiť, že mi bol poslaný s úmyslom, že si to nevšimnem, alebo, že mi to bude ľahostajné. Ak nechcete zažiť šok, aký som zažila ja, odporúčam spoluobčanom aby sa nákupu u tejto spoločnosti ďaleko, ďaleko vyhli. Nehovoriac o poštovnom, ktoré musí znášať zákazník len preto, že Vás chce niekto dobehnúť. Zhrnuté jedným slovom, primitívne a úbohé!

    Reakcia obchodu Topgazdinka

    Dovoľte nám reagovať v mene spoločnosti na Vašu negatívnu odozvu. Každý má právo na vlastný názor a vieme, že nie každý musí byť spokojný s kúpou alebo s doručeným tovarom z akéhokoľvek internetového obchodu, ale vždy sa snažíme zákazníkovi vyjsť v ústrety a čo najskôr vyriešiť jeho reklamáciu. Preto si myslíme, že zhrnúť našu spoločnosť jedným slovo ako primitívne a úbohé je neadekvátne!! Pani Oľga si objednala tovar u nás cez víkend v nočných hodinách. V pondelok, prvý pracovný deň sa jej poslalo avízo, že sa jej objednávka spracováva, na čo nám následne poslala výhražný e-mail, kde skopírovala časť našich obchodných podmienok a tvrdila ešte pred tým ako sme jej vôbec stihli v ten istý deň tovar odoslať, že ak jej tovar nedoručíme do 24 hod tak bude pokladať naše obchodné podmienky za zavádzajúce. Podotýkame, že objednaný tovar mala pani odoslaný hneď prvý pracovný deň (v pondelok) po jej víkendovej objednávke. Ďalší deň v utorok nás telefonicky kontaktovala, že jej balík ešte nedorazil, a keď jej ho bude kuriérska spoločnosť doručovať až o ďalší deň t.j v stredu nebude doma, tak si želá doručenie tovaru až na štvrtok. Tovar odoslaný 27.01. v pondelok a tovar prevzatý 30.01. sú 4 prac.dni. Pani uvádza, že jej tovar dorazil za 5 dní. Po doručení tovaru sme dostali od zákazníčky e-mail, že sme jej zámerne poslali tovar, ktorý bol poškodený, a ktorý nebol originál zabalený. Tovar sme jej poslali v originálnom balení! Samozrejme môže sa stať, že sa pri preprave tovaru znehodnotí a zničí krabica, nakoľko sa stáva, že sa na daný balík položí ťažší a tým sa krabica deformuje a ničí. Kuriérska spoločnosť nevie čo sa nachádza v krabici. Tovar bol označený aj štítkom krehký. V tomto prípade sa zdeformovala aj krabica a tak isto aj tovar. To, že sa tovar zničil, tak to nás veľmi mrzí, ale zámerne sme Vám určite neposlali poškodený tovar a nemáme za potreby niekoho „dobehnúť“ ako ste to napísali!!! Poškodený tovar riešime a reklamujeme u kuriérskej spoločnosti. Tovar ste nám vrátili späť aj spolu s protokolom o odstúpení od zmluvy. Tovar sme prijali a peniaze Vám budú vrátené späť na Váš bankový účet. Každý má právo v prípade nespokojnosti odstúpiť od zmluvy do 14 dní podľa zákona bez udania dôvodu. Chápeme, že vy ste spokojná neboli, ale zavádzať ostatných zákazníkov nepravdivými informáciami nie je z Vašej strany korektné. Sme len ľudia a v praxi sa bežne stáva, že sa niečo niekde nedostane na čas, alebo sa to zničí , ale vy asi žijete v dokonalom svete, kde je všetko vždy nepokrčené, nepoškodené, neroztrhané a originálne!! Samozrejme poškodenia sa stávajú, ale vždy sa ich snažíme v prospech zákazníka vybaviť. Naša spoločnosť neporušila žiadny zákon, tak nechápeme na aké kompetentné úrady idete posielať fotografie poškodeného tovaru. Ale samozrejme je to na Vás a na vašom posúdení! Bohužiaľ existujú ľudia, ktorý sa ráno len preto prebudia, aby mohli ostatným ľudom strpčovať život. A zároveň ubezpečujeme všetkých zákazníkov, že nezažijú žiadny šok ak u nás nakúpia, na čo poukazujú aj pozitívne hodnotenia.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Celková spokojenost, dobrá komunikace o stavu objednávky. Dodání bez závad.

    Není co napsat. Prostě to vše funguje.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Objednaval som prvy krat,zatial spokojnost.