Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stranke je pisane, ze je tovar skladom, a bude poslany za 1-2 dni, na dalsi den mi dosiel mail, ze tovar je na externom sklade a jeho dodanie bude trvat 2-3 dni na ich sklad a potom poslany mne. No a na treti den mi uz dosiel mail, ze tovar vobec neni... v celej europe

    Reakcia obchodu Techhouse

    Dobrý deň,
    zakladáme si vždy na úprímnej a rýchlej komunikácii dodacej lehoty.
    V tomto prípade bol tovar uvedený skladom u dodávateľa ktorý nám dal túto chybnú informáciu.
    Okamžite sme Vás o danej skutočnosti informovali. Áno výrobca mal zastavenú výrobu niekoľko týždňov a tovar bohužial cestuje pomaly a v obmedzenom počte.
    Pokúšali sme sa ho pre Vás zohnať aj zo zahraničnej distribúcie, ale neúspešne.
    Vaša nespokojnosť nás mrzí.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Slušný sortiment tovaru za priaznivé ceny.
    • Tovar, ktorý ponúkajú, nie sú schopní zabezpečiť v dohľadnej dobe.
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • výber
    • Bez komunikácie. Ak tovar nevedia dodať v termíne ako písali (2-4 pracovné dni), tak sa mohli aspoň ozvať že to bude trvať. Prešlo už 10 dní.

    Absentuje aktívna komunikácia obchodu.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Široký sortiment
    • Zlé info o dodaní tovaru

    Preverte si termín dodania!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Celkom rýchla odpoveď na mail
    • Som naozaj nespokojný s neskorším dovozom, čakám cez 2 týždne
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dlhá čakacia doba

    Reakcia obchodu Techhouse

    Dobrý deň,
    tovar Vám bol expedovaný do 3 dní od vytvorenia objednávky, mali sme ho na predajni v Brne, čo bolo aj uvedené pri výrobku.

  • Neviem odkiaľ sa tovar posiela,pretože ubehli už asi 2 týždne a doma nemám stále nič.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    neviem ani v akom stave je objednávka, či vôbec bude doručená

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po 10 dňoch od objednania a zaplatenia tovar stále nedorazil a obchod nekomunikuje - nemám žiadnu informáciu kedy a či vôbec tovar príde. Nehovoriac o tom, že nikto nemá žiadnu snahu ospravedlniť sa a vysvetliť prečo to tak je...

    Reakcia obchodu Techhouse

    Dobrý deň,
    kolega na ktorého ste priamo komunikoval mal bohužial voľno, lepšie je vždy napríklad zavolať, alebo využiť náš email [email protected]
    V prípade vašej objednávky je problém na strane dodávateľa, ktorý nám nebol napriek našej objednávke schopný tovar dodať, takže vzhľadom aj na Vašu sťažnosť dotknutú značku vyraďujeme z ponuky, lebo si nemôžeme dovoliť taktúto nespokojnosť zákazníkov.
    Opäť sa ospravedlňujeme.

  • Dlha čakacia doba na tovar

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sľúbia aj raketoplán, keď po ňom zatúžite...
    • V talóne majú veľkú zásobu výhovoriek, keď Vám nedodajú sľúbený tovar...že prečo sa to nedá...
    • S prehľadom, keď nedodržia termín dodania Vám na drzovku zrušia objednávku
    • Obrovské sklamanie z prístupu personálu

    OTRAS !!!

    Reakcia obchodu Techhouse

    Dobrý deň Ján,
    Ďakujeme za Vašu recenziu, presne ako píšete tovar sme Vám nevedeli dodať. Nejednalo sa síce o raketoplán ale menší doplnok ktorý nám povodne výrobca sľúbil dodať v termíne o ktorom sme Vás informovali. Po čase ale prišla opäť priamo od výrobcu informácia, že výrobok nám nevedia dosť, nakoľko bola ukončená výroba.
    Táto informácia Vám bola oznámená hneď ako sme sa ju dozvedeli. Pri snahe o ponúknutie alternatívy ste nemal záujem ďalej komunikovať čomu samozrejme rozumieme. Máme v ponuke tisícky produktov a tie občas výrobcovia alebo distribúcie aktualizujú bez upozornenia. Máme stovky spokojných zákazníkov a práve na dobrej komunikácii si zakladáme. Preto veríme, že nabudúce vybavíme vašu objednávku k spoločnej spokojnosti.
    Team Techhouse

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • nemám k dispozícii preklad návodu, respektíve návod v slovenčine, prečo?
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka pri ktorej mi bolo povedané ze dodanie bude trvať 10 dni po 12tich dňoch ani nevedeli či to vôbec pride. A ani len ma otom neskúsili informovať. Vyhovárali sa ze výrobca nekomunikuje a pritom konkurenčný obchod mi bol schopný tento tovar dodať od toho istého výrobcu za 5 dni. Taktiež to nemali na sklade.

    Reakcia obchodu Techhouse

    Dobrý deň Jakub,
    už sme sa Vám ospravedlňovali pri telefonickej komunikácii. Čas dodania je vždy informačný a vzhľadom nato, že tovar sa objednáva v zahraničí u výrobcu, môže sa vplyvom viacerých faktorov predľžiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodnes nevybavená relamácia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod neodporúčam, pomiešali tovar, poslali uplne iný, čo nakoniec sa vybavilo, ale ja som musel obvolávať, a nikto sa ani neospravedlnil, s tovarom som spokojný ale obchod potrebuje profesionálnejších zamestnancov, ktorých ale momentálne nemá!!! takže pozor ked budete objednávať!!!

    Reakcia obchodu Techhouse

    Dobrý deň,
    pri Vašej objednávke došlo ku zámene balíkov čo určite nieje problém profesionality našich zamestnancov. Problém sa z našej strany okamžite riešil. Obratom ako to bolo možné sme Vám správny tovar ihneď poslali.
    Za komplikácie sme sa ospravedlnili a rovnako tak robíme aj teraz.
    Denne spracujeme desiatky objednávok bez problémov, takže sa zákaznici určite nemusia ničoho obávať. Prípadnú chybu vieme okamžite vyriešiť bez ďalších nákladov zákaznika.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar pisany skladom, dodavka tyzden, ziadna komunikacia.

    Reakcia obchodu Techhouse

    Dobrý deň,
    pokiaľ náhodou tovar vypadne u dodávateľa vždy kontaktujeme zákaznika telefonicky.
    Tovar ste mali nachystaný na vyzdvihnutie do 5 dní.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar po 10 dňoch stále nedorazil a keby tam nezavolám tak sa o objednávke nič nedozviem. Žiadna iniciatíva zo strany obchodu a ani kompenzácia. Takže prvý a posledný krát u vás. Verím že ak ten tovar dorazí bude funkčný v opačnom prípade to bude už vrchol. Ďakujem

    Reakcia obchodu Techhouse

    Dobrý deň,
    pri tovare sme mali uvedené, že je na objednávku, to znamená, že ho nemal skladom ani dodávateľ. Hneď na začiatku ste bol infomovaný telefonicky, že výrobok nieje skladom a že budete čakať. Sám ste sa aj priebežne informoval či nenastala nejaké zmena a kolega Vám ponúkal alternatívny produkt ktorý ste nechcel (náš záujem bol aby ste tolko nemusel čakať)
    Tovar Vám už bol dodaný a my veríme, že Vám bude aj dobre fungovať.