Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    Poslali tovar skôr ako bolo uvedené na stránke. Nakoľko mi ten termín vyhovoval, lebo pracujem v zahraničí odmietli mi predĺžiť dobu uloženia zásielky v predajni. Sú absolútne arogantní a nedá sa tam nič zrušiť ani vybaviť. Zákazníka si absolútne nevážia. Na prvom mieste sú oni.

  • 10 %

    • Zaslanie použitého tovaru

    Objednala som si zaťažoval prikrývku, ktorá mi prišla špinavá od chlpov a vlasov - ani som ju nerozbalila. Už to nie je to čo bývalo…

  • 10 %

    • Neobjednávať nič z eshopu TCHIBO!!!! Majú tam väčší bordel ako u nás v parlamente (SR).

    Dňa 8.10. 2024 objednaný tovar s vyzdvihnutím na predajni v KE
    - 8.10. objednávka prijatá a spracovaná
    - 15.10. prišiel mail o pripravení tovaru s vyzdvihnutím na predajni
    - 17.10. príchod do predajne, s požiadavkou na vyplatenie a vyzdvihnutie obj. tovaru
    - 17.10. predavačka na mňa pozerá ako na mimozemšťana,,, čo od nej chcem, NIČ nevie:(
    - 17.10. volám na zákaznícku linku a pani na opačnom konci nič nevie a vyhovára sa zlyhaním systému (povedal som slušne čo si o tom myslím)
    - 17.10. objednávam znovu ten istý tovar, nakoľko ho potrebujem (možno dalšia chyba z mojej strany:))
    Dúfam že do konca roku 2024 sa mi to podarí a tovar dorazí....:)
    ... a perlička na záver: ,,poslali mi dotazník spokojnosti s nákupom na eshope- Tchibo (skoro som sa posr..l od smiechu...:)

  • 10 %

    • Chaos- doručený iný tovar ako bol objednaný

    Absolútne neodporúčam. Zamenili obsah mojej objednávky- poslali mi iný tovar ako som si objednala. Išla som ho teda vrátiť do kamenného obchodu kde som ho prevzala. Avšak kód tovaru a pokladničný blok sa samozrejme nezhodovali. Čo absolútne nie je môj problém, no pracovníčky to aktuálne nevedia vyriešiť. Mám sa zastaviť ďalší deň...V prípade, že mi nebudú vrátene peniaze, budem to riešiť na vyšších miestach.

  • 10 %

    Škoda že si recenzie neprečítame pred kúpou. Vidím že rovnaké skúsenosti s týmto obchodom má väčšina ľudí tu. Nebudem písať detaily,ale varujem Vás...

  • 10 %

    • Tovar prisiel nefunkcny a spinavy

    Objednal som tovar online: el. napenovac mlieka. Rozhodol som sa pre vyzdvinhutie na predajni, dodanie malo by do tyzdna. Ked po tamer 4 tyzdnoch tovar stale nebol pripraveny, zacal som komunikovat so zakaznickym centrom online. Ospravedlnili sa za oneskorenie a dohodli sme sa ze mi tovar poslu na adresu zadarmo. Priblizne do 2 tyzdnov tovar prisiel. Horsie bolo ze ked som ho rozbalil boli tam evidentne znamky pouzivania - napenovac bol spinavy od zaschnuteho mlieka a aby toho nebolo malo nefungoval vobec. Rozhodol som sa ho teda vratit osobne na predajni v Eurovei. S pracovnickou sme spisali reklamaciu a bolo mi povedane zo do 30 dni ma kontaktuju a budem sa musiet opat dostavit osobne na predajnu!
    To mi pride naozaj ako z minuleho storocia..
    Takze online obchod Tchibo urcite neodporucam.. toto bol moj prvy a posledny nakup.

  • 10 %

    Ja mám len takú otázku lebo stymto som mal sa ešte nestretol tak len preto raz už bol kávovar na reklamácii do 30 dní bol ok chýba odstránená po 2 mesiacoch používania bum ďalšia chyba nejaká iná. pri odovzdávaní na reklamáciu bolo ponúknuté že keď to nepôjde odstrániť že či chcem vrátiť peniaze alebo nový kávovar samozrejme ten istý tip tak som zvolil tú druhú možnosť .Závada sa nedal odstrániť tak som si išiel pre nový kávovar lenže mi pri preberaní bolo povedané že ale oni už majú inú cenu že zdraželi a ten rozdiel si musím doplatiť čo robilo nejakých 40 e tak sa len chcem opýtať či je tento postup správny naozaj ja to neviem posúdiť zažil som to prvý krát.. ďakujem

  • 20 %

    • Doprava zdarma
    • Vysoke ceny, slaby sortiment

    Bohuzial, Tchibo uz nie je to, co volakedy. Problemy sa riesili hned, vsetko bolo v poriadku.Ale uz nie je.
    Najprv mi poslu objednavku dvojmo. Samozrejme, ze dvakrat stiahnute peniaze.
    Pri vrateni objednavky peniaze maju byt vratene do 14 dni. V mojom pripade ani za 4 tyzdne vratene nie su. Dopisujem sa s pracovnikou uz tyzden, stale musim nieco posielat - najprv odfoteny podaci listok, screenshot sledovania zasielky, kde je vidiet datum prebratia. O den neskorsie mam poslat zaznam vrateneho tovaru, potom znovu sa nic nedeje, ale mi oznamia ze poslu peniaze, len nech im napisem cislo uctu, ale nespravnu sumu, samozrejme nie v moj prospech. A nekonecny pribeh pokracuje, peniaze stale nemam. Dnes sa uz ani neozvali. To je navod "Ako stratit dlhorocneho zakaznika"

  • 100 %

    • Prehľadná predajňa
    • Rôznorodý tovar
    • Outletové zľavy
    • Možnosť objednania tovaru na predajňu
    • Možnosť vrátenia tovaru do 4 týždňov
    • Výber rôznych druhov káv
    • Káva so sebou za lacno
    • Návrat Tchiba po 30tich rokoch do MT
    • Outlet je koncipovaný bez kaviarne

    Tchibo Outlet Martin (OC Tulip) – Konečne v roku 2020 prišlo Tchibo do Martina s bonusom Outletu. Radi s mojou rodinou a priateľmi navštevujeme túto predajňu. Často tu trávime aj dlhší čas kedy si skúšame XY vecí a obsluhujúci personál nám vždy trpezlivo vychádza v ústrety. Stali sme sa pravidelnými návštevníkmi a vždy sme informovaní o novom tovare. V predajni vládne priateľská atmosféra, personál je milý. Vždy ochotný pomôcť pri výbere.

  • 10 %

    Objednala som tovar, hneď nato mi prišiel email, že to treba cim skôr zaplatiť, lebo je o to veľký záujem, tak som zaplatila, asi o dva dni mi prišiel email, že to nie je na sklade a peniaze mi vrátia automaticky už je to skoro dva týždne peniaze nemám na email neodpovedajú.

  • 60 %

    • vyrobok je pekny, avsak zakaznicky servis ma uplne odradil od dasieho nakupu
    • zbieranie citlivych informacii na tchibo stranke (udaje o karte, aj ked sa nou zaplatit nedalo nakoniec)
    • Komunikacia s dorucovacou spolocnostou zlyhava, pri dodani treba ratat s omeskanim
    • Sledovanie stavu dorucenia vyrobku je nemozne, info o prichadzajucom kurierovi som dostala hodinu vopred

    Doruceny tovar je pekny a funkcny, avsak po pataliach s dorucenim si nabuduce rozmyslim, ci odtial objednam

  • 10 %

    • nedodanie kompletného tovaru a klamanie zákaznika

    Ak sa chcete nasrať a prísť o peniaze, tak si tam niečo objednajte.
    - Skrinku mi posielali tak, že prišla 1polovica(bolo ju nutné hneď zaplatiť) a druhú polovicu skrinky stratili.
    - Po telefonáte ma klamali , že to príde.
    - Po 3. telefonáte o týždeň povedali že je to stratené.
    - Ako riešenie ponúkli, aby som objednal kuriéra, zabalil pol skrinky čo mi prišla poslal im späť.
    - oni mi pošlú peniaze späť do 14dní a mám spraviť objednávku znovu.
    - To čo stratili a nedodali sa nedá len tak doobjednať, treba robiť objednávku celú nanovo.

    Výsledok, nič tam nekupovať !!!

  • 10 %

    • rýchlosť doručenia
    • hrôza pri vrátení

    doteraz som objednala snaď 20 krát z tchibo.sk.problem nastal , keď som vratila tovar vďaka korona vírusu poštou na adresu skladu do Zvolena.Pýtala som sa kedy mi vratia poštovné a sumu za tovar,kabelku.Napísali mi že peniaze za poštovne sa z technickych príčin nepodarilo poslať a peniaze za tovar pošlu po 14 dnoch keď tovar dorazí do Nemecka.Takže výhody a nevýhody obchodu sa prejavia až po problémoch.Tímto ale stratili zákazníka.

  • 20 %

    Prišiel mi poškodený tovar v sume 3,74€ a Vy nie ste schopný vrátiť mi zaň peniaze na dobropis resp. na zákaznícky účet tchibo, ale chcete aby som ho poslal naspäť s tým, že najprv ja zaplatím za dopravu a potom po 14 dňoch mi vrátite peniaze za dopravu+tovar???? Je to podľa Vás normálny postup? Ešte som sa s takým prístupom fakt nestretol. Pri takýchto sumách iné eshopy bežne vrátia peniaze na základe foto ktorú som Vám aj ja poslal. Navyše sa tovar nedá vrátiť ani na pobočku. Výsledkom je poškodený tovar za čo ja nemôžem a ešte mám aj absolvovať túto procedúru. Ak Vám chýba 3.74€ pokojne si ich nechajte na pivko, kávičku a pod....ja si nechám poškodený tovar. Ďakujem.

  • 10 %

    • ziadna

    S objednavkou som bola velmi nespokojna. 29. Aug'18 objednavka vytvorena, podla vypisu z uctu si peniaze pripisali na ucet 31'Aug'18. Nasledne prisla sms 3.Sept'18 o odoslani objednavky. Tato avsak nikdy neprisla. 2 tyzdne neskor.. po investigovani (aj s kurierskou spol.,ktora dala len vyjadrenie ze sa ma vyjadrit Tchibo.sk), vraj bola zasielka poskodena a mam si vraj vytvorit inu objednavku.... Ziadne informovanie, musite si investigovat. Podla Zakona o ochrane spotrebitela, maju povinnost vratit peniaze do 14.dni od prijatia penaznych prostriedkov na ich bankovy ucet, samozrejme je 13.Sept'18,... a obchod poriadne nekomunikuje. Takze tak...

  • 90 %

    • Tento obchod je veľmi férový
    • Platba možná na dobierku či už na účet
    • Kávy a čaje sú veľmi chutné
    • Komunikácia obchodu
    • Bytové doplnky či už oblečenie sú dosť drahé

    V tomto obchode som začal nakupovať, pretože môj známy vyhral kavovar. Kávové kapsule sú v OD dosť ťažko zohnateľné, takže preto sme sa rozhodli objednávať ich cez tento obchod. Nehovorím, že kapsule sú najlacnejšie ale ani najdrahšie. Tovar nám vždy prišiel nezávadne, pomerne rýchlo a preto som sa rozhodol napísať recenziu o tomto obchode. Som spokojný.