Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- unikátny sortiment
- prehľadná stránka
- neochota pomocť v reklamácii
Objednal som si tovar, ktorý som sa snažil vyzdvihnúť v Z-Boxe, bohužiaľ boli tam nejaké technické problémy. Prvý pracovný deň po sviatkoch som zavoalal na infolinku a prosil som aby mi pani pomohla a predĺžila dobu na vyzdvihnutie v Z-boxe ( balík sa tam totiž to stále nachádza ) pani na infolinke povedala, že ona s kuriérskou firmou nič nemá :), ( btw: kto s ňou má mať niečo ak nie odosielateľ :) ). Takže mi pani milo povedala, že balík sa vráti k nim a ja ak to chcem zvou poslať mám zaplatiť opätovnú dopravu.
Našiel som si číslo na infolinku PACKETY, a tam som sa prepínal na infolinke až som sa po pár minutách dostal k operátorke a ona mi v priebehu 10 sekund pomohla a balík si budem mocť vyzdvihnúť.
Nehnevám sa na tento e-shop, majú simpatický prístup ale nemám rád keď niekto chce zarobiť len peniaze na objednávke a TY klient tráp sa sám, preto dávam svoje NEODPORUCAMReakcia obchodu svorto.sk
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, i když negativní. Musím Vám ale oponovat. Od nás byla zásilka včas odeslána, jak jsme si řekli do telefonu, ale bohužel už nemůžeme za to, že jste si jí nestihl vyzvednout v termínu, za to náš obchod neručí. Tuto záležitost si už řeší zákazník sám se Zásilkovnou. My řešíme pouze to, když přepravce nedoručí zásilku do Vámi vybraného místa.
Pokud byste si do Zásilkovny zavolal rovnou sám, nemuselo k tomuto vůbec dojít, ale už se stalo.
Přejeme Vám za svorto, ať se do budoucna daří. Hezký den. -
Neodporúča obchod
Tovar mi bol doručený včas ale nespĺňa ten účel aspoň u mna
-
Neodporúča obchod
Tovar mi stále neprišiel a nedostala som žiadny email
-
Neodporúča obchod
- Tovar nekvalitny