Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Tovar bol poškodený
Reakcia obchodu Svet Glóbusov
Dobrý deň vážený zákazník,
niekedy sa bohužiaľ stane, že zákazník dostane poškodený glóbus. Glóbusy sú odosielané dôkladne skontrolované a zabalené. Navyše je krabica s glóbusom ešte obalená do bublinkovej fólie a označená nálepkou krehkého tovaru.
Naneštastie sa počas prepravy kuriérskou službou môže aj napriek týmto opatreniam glóbus poškodiť.
Ale aj v tomto prípade (tak ako obvykle) bol po telefonickej dohode okamžite odoslaný nový glóbus. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- prehľadnosť stránok
chceli sme nakúpiť cez internet kedže to je pohodlnejšie a aj ceny sú prijateľnejšie, bohužiaľ nám bol tovar doručený poškodený a kedže to bol narodeninový darček neuplatnili sme ani reklamáciu, pretože by sme to už nestihli. Veľmi nás to mrzelo aj mrzí a preto v tomto obchode nenakúpime už nikdy. Neviem či tovar sa poškodil prepravou alebo bol už takýto odoslaný, v každom prípade je to pre nás sklamanie.
Reakcia obchodu Svet Glóbusov
Dobrý deň,
je nám ľúto, že Vám bol doručený poškodený glóbus. My každý jeden glóbus pred zabalením otvorime a skontrolujeme všetky súčasti, či nie sú poškodené. Posielame zaručene neporušený tovar. Bohužiaľ, je to krehká vec a niekedy sa pri preprave môže glóbus poškodiť. V takomto prípade je najlepšie nám ihneď zatelefonovať na telefónne číslo uvedené v kontakte na našej stránke. Obratom zabalíme nový glóbus a posielame ho ešte v ten deň kuriérom. To znamená, že následujúci pracovný deň Vám bude doručený náhradný kus.
Doposiaľ boli všetci naši zákazníci, ktorým sa objavil nejaký problém spokojný s našim riešením.