Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dlhé odoslanie balíka, plus prišiel jeden tovar nekompletny a nefunkčný. Obratom som ich kontaktovala cez email 2x a nereagujú na vyriešenie problému.
    • ... Popritom cez email komunikujú...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Keďže tovar som ešte neobdržala tak nemôžem nič hodnotiť. Čas je dosť dlhy kým tovar možno dorazi.

  • Od 14.6.23 čakám na objednávku a do dnešného dňa ešte neprišla

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • V objednávke mi chýbal tovar za ktorý som si zaplatila. Príklad miesto 10 mi prišlo len 9.
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Objednávka nebola doručená kompletne

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Niektoré košíky na bycikli sú krivé.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Velmi drzy a neprijemny pan zrejme majitel,ked som mu povedala ze som objednala tovar cez tyzden a z rodinnych dovodov som cez ikend musela surne odist tak sa po mne zacal rozkrikovat ze to nieje jeho problem,ze jemu kurier povedal ze som zasielku odmietla prevziat coz nieje pravda poprosila son kuriera aby mi ju nechal na depe ze ju prevezmem ked sa vratim povedal ze to nejde tak som mu povedala ze nech ju vrati.A pan mi hned volal a zacal hucat ze mu preplatim smiesnych 4,80€ za postovne inak ma da k sudu.samozrejme som postovne uhradila nakolko som seriozny clovek ale panovi ktory sa ani nepredstavil chcem odkazat ze je jeden velky hnusny hulvat a nabuduce nez po niekom zacnete ziapat si to par krat zvazte nie kazdy je taky kludny ako ja.NEODPORUCAM TENTO OBCHOD!!!!

    Reakcia obchodu Stužkománia

    Dobrý večer, musím reagovať, o tom že Vám ide tovar ste bola riadne oboznámená a prišla Vám, aj sms a email o tom kde si môžete nechať tovar odložiť. Tovar ste odmietla prebrať, ja som Vám, slušne zavolal že si budete musieť zaplatiť za poštovné, nakoľko nám vznikla škoda neprebraním zásielky. Nevyužili ste možnosť parcel shopu a skôr mám dojem že arogantná ste bola Vy. Sme naozaj seriózny eshop o čom svedčia aj naše hodnotenia. Je jednoduché neprebrať dobierku a ešte sa aj sťažovať. Aj eshop má svoje práva. A keď je pre Vás smiešnych 4,80€ tak neviem prečo ste vôbec písala hodnotenie. Ak tovar naozaj chcem, tak si zariadim aby ho niekto prebral. Pripraviť tovar a zabaliť ho je niečo čo treba urobiť a taktiež toho človeka aj zaplatiť. Pekný večer. Fotku balíka kde je jasne napísané že balík odmietla prebrať mám.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Chybala mi tam jedna polystyrenova gula 8 cm.takze som bola sklamana.platila som za 12,nie za 11!!!

    Reakcia obchodu Stužkománia

    Dobrý deň, pani Lenka, "ak" sa niečo také stalo, stačilo napísať e-mail alebo zavolať a chýbajúca guľa by Vám bola ihneď odoslaná. Guľa Vám bude zajtra odoslaná cez Slovenskú poštu. Pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • dobra cena
    • ***

    ochod je dobrý ale objednávka nesplnila moje ocakávania. Kurier bol odradzajuci

    Reakcia obchodu Stužkománia

    Dobrý deň, po telefonickom rozhovore so zákazníčkou musím reagovať. Zlé hodnotenie sme dostali preto: z 300 špendlíkov boli 3 hrdzavé a nedala sa nimi prepichnúť tepláková látka, osobne som nimi prepichoval tvrdú kartónovú krabicu - samozrejme bez ohnutia, objednané ovocie vraj nemalo v popise svoju velkosť - pripájam link, kde je jasné že všetko ovocie je riadne pomerané a je jasne napísané že cena je za 1 ks. http://www.stuzkomania.sk/OVOCIE-PLODY-c39_0_1.htm
    To že kuriér bol odrádzajúci, za to my nemôžeme, vieme to riešiť ale určite sa to nerieši tým že sa dá zlé hodnotenie obchodu. Naozaj za kuriéra nemôžeme. Určite budeme žiadať Heuréku o vymazanie tohto hodnotenia. Tovar bol objednaný 2.5. čo bola sobota a hneď v pondelok bol tovar odoslaný. Z našej strany bolo všetko splnené na 100 percent. Pekný deň.