Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Ako môžete žiadať vyhodnotenie nákupu, keď tovar ešte nedorazil???

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Dobrý deň vážený zákazník,
    tovar Vám dorazil neskôr z toho dôvodu, že ste si zvolili možnosť platby na zálohovú faktúru /žiaľ tento spôsob predlžuje odoslanie tovaru. Nakoľko sme nútený čakať na pripísanie finančných prostriedkov na účet/.
    Do budúcna odporúčame platbu na dobierku.
    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tím internetového obchodu STOREX -textilná galantéria

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sedem dni od objednavky sa neozvali.

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Dobrý deň vážený zákazník,
    ďakujeme za Vašu recenziu, žiaľ nastala chyba v systéme a nebola Vám odoslaná faktúra na úhradu , nakoľko ani vy ste nás žiadnym spôsobom nekontaktovali, zistili sme ju až pri spätnej kontrole. Vzniknutá situácia nás mrzí. Ďakujeme za pochopenie.

    Tím internetového obchodu STOREX -textilná galantéria

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Nevýhodou tohto nákupu je veľmi vysoká cena za poštovne. Takže, keď som chcela si objednať Váš tovar, musela som obísť všetky kamarátky, aby sme vypracovali objednávku s cenou nad 50,00 eur bez DPH, aby sme nemuseli platiť poštovne. Ďalšou nevýhodou je, že tovar posielate iba v balení 0,5 kg balení. Toto balenie nie je výhodné pre Vašich zákazníkov.

    Nevýhodou tohto nákupu je veľmi vysoká cena za poštovne. Takže, keď som chcela si objednať Váš tovar, musela som obísť všetky kamarátky, aby sme vypracovali objednávku s cenou nad 50,00 eur bez DPH, aby sme nemuseli platiť poštovne. Ďalšou nevýhodou je, že tovar posielate iba v balení 0,5 kg balení. Toto balenie nie je výhodné pre Vašich zákazníkov.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 3 dni

    Objednala som 100ks. gombíkov,obdržala som 90ks. Neviem prečo,ste mi poslali 90ks. keď som zaplatila za 100ks.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý. 26.10 2020 som objednala jeden zips do kabáta. A dnes je 15. 11.2020 a stále som ho nedostala. Ja si myslím že 20 dní čakať na jeden zips je dlhá doba. Bohužiaľ som musela kúpiť novy kabát, zips som potrebovala do zimnej bundy.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • dole nižšie:

    Všetko by bolo v poriadku,hlavne rýchlosť vybavenia a doručenia až na to, že som si objednala favori 049 a prišla mi vlna favori 001, čiže mám doma pol kila zbytočnej vlny a nestálo to ani málo.

  • Neodporúča obchod

    Objednavka bola zrušena na zaklade toho ,ze maju velke objemi a tovar uz nemaju.To chapem,ale že im to trvalo 2tyždne nez mi to oznamili ,to mi je luto.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodnes som nedostala objednany tovar.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ponúkajú tovar, ktorý nevedia dodať.

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, počas víkendu bolo vygenerovaných vyše 3000 objednávok, na čo bohužiaľ systém e-shopu a skladu nebol prispôsobený (neprebiehala aktualizácia stavu zásob na sklade do e-shopu a preto systém dovolil vytvoriť objednávky aj na tovar, ktorý nebol k dispozícií na sklade pre všetkých zákazníkov). Objednávky sme začali v poradí, v akom prišli vybavovať. Chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod prijal objednávku, potvrdil emailom. O týždeň poslal oznámenie o zrušení objednávky. nekorektné jednanie. o zrušení objednávky mal informovať okamžite.

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek enormnej snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete. So všetkými zákazníkmi sme sa snažili čo najviac operatívne komunikovať, avšak z dôvodu veľkého počtu objednávok sa nám to s našimi obmedzenými kapacitami nepodarilo. Ospravedlňujeme sa.

  • Neodporúča obchod

    • Najprv mi prišiel potvrdzujúci mail+zhrnutie objednávky. A potom mi napísali že kapacitne nestíhajú vybavovať objednávky

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek enormnej snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete. So všetkými zákazníkmi sme sa snažili čo najviac operatívne komunikovať, avšak z dôvodu veľkého počtu objednávok sa nám to s našimi obmedzenými kapacitami nepodarilo. Ospravedlňujeme sa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiadna komunikácia preto ruším objednávku lebo sa tam nedá ani dovolať. Otras.

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek enormnej snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete. So všetkými zákazníkmi sme sa snažili čo najviac operatívne komunikovať, avšak z dôvodu veľkého počtu objednávok sa nám to s našimi obmedzenými kapacitami nepodarilo. Ospravedlňujeme sa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nespokojnosť,, tovar nedošiel, obchod nereaguje,, cele zle

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek enormnej snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete. So všetkými zákazníkmi sme sa snažili čo najviac operatívne komunikovať, avšak z dôvodu veľkého počtu objednávok sa nám to s našimi obmedzenými kapacitami nepodarilo. Ospravedlňujeme sa.

  • Neodporúča obchod

    • Nezáujem o zákazníka

    10 dní nikto z obchodu nie je schopný odpovedať na moju objednávku, prečo ešte nebola vybavená . Takto sa spolupracovať nedá. Práve uvažujem, že stornujem objednávku.

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek enormnej snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete. So všetkými zákazníkmi sme sa snažili čo najviac operatívne komunikovať, avšak z dôvodu veľkého počtu objednávok sa nám to s našimi obmedzenými kapacitami nepodarilo. Ospravedlňujeme sa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar som nedostala

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, počas víkendu bolo vygenerovaných vyše 3000 objednávok, na čo bohužiaľ systém e-shopu a skladu nebol prispôsobený (neprebiehala aktualizácia stavu zásob na sklade do e-shopu a preto systém dovolil vytvoriť objednávky aj na tovar, ktorý nebol k dispozícií na sklade pre všetkých zákazníkov). Objednávky sme začali v poradí, v akom prišli vybavovať. Chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nechapem keď som si objednal ešte tovar bol na sklade. A zrazu po 7 dni oznámili mailom že neni. Asi predali za drahšie. Ďakujem Vám v mene všeobecnej ambulancie pre dospelých kde manželka musí vyvárať rozpadnuté ruska pre seba a aj pre sestričku.

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, počas víkendu bolo vygenerovaných vyše 3000 objednávok, na čo bohužiaľ systém e-shopu a skladu nebol prispôsobený (neprebiehala aktualizácia stavu zásob na sklade do e-shopu a preto systém dovolil vytvoriť objednávky aj na tovar, ktorý nebol k dispozícií na sklade pre všetkých zákazníkov). Objednávky sme začali v poradí, v akom prišli vybavovať. Chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete. Sme seriózna firma, ktorá nezneužíva situáciu na zvyšovanie cien.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    objednany tovar som doposial nedostal aj napriek tomu že pri objednávke bol ešte skladom.

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, počas víkendu bolo vygenerovaných vyše 3000 objednávok, na čo bohužiaľ systém e-shopu a skladu nebol prispôsobený (neprebiehala aktualizácia stavu zásob na sklade do e-shopu a preto systém dovolil vytvoriť objednávky aj na tovar, ktorý nebol k dispozícií na sklade pre všetkých zákazníkov). Objednávky sme začali v poradí, v akom prišli vybavovať. Chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete.

  • Neodporúča obchod

    Objednávku ruším, vôbec nebola vybavená, objednaný tovar som si musela pozháňať inde.

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, počas víkendu bolo vygenerovaných vyše 3000 objednávok, na čo bohužiaľ systém e-shopu a skladu nebol prispôsobený (neprebiehala aktualizácia stavu zásob na sklade do e-shopu a preto systém dovolil vytvoriť objednávky aj na tovar, ktorý nebol k dispozícií na sklade pre všetkých zákazníkov). Objednávky sme začali v poradí, v akom prišli vybavovať. Chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia

    Žiadna odozva na objednávku, nič ani ci bude neskôr, alebo nebude vôbec...škoda.

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, počas víkendu bolo vygenerovaných vyše 3000 objednávok, na čo bohužiaľ systém e-shopu a skladu nebol prispôsobený (neprebiehala aktualizácia stavu zásob na sklade do e-shopu a preto systém dovolil vytvoriť objednávky aj na tovar, ktorý nebol k dispozícií na sklade pre všetkých zákazníkov). Objednávky sme začali v poradí, v akom prišli vybavovať. Chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nezodpovedny pristup

    Reakcia obchodu Storex - textilná galantéria

    Vážený zákazník, počas víkendu bolo vygenerovaných vyše 3000 objednávok, na čo bohužiaľ systém e-shopu a skladu nebol prispôsobený (neprebiehala aktualizácia stavu zásob na sklade do e-shopu a preto systém dovolil vytvoriť objednávky aj na tovar, ktorý nebol k dispozícií na sklade pre všetkých zákazníkov). Objednávky sme začali v poradí, v akom prišli vybavovať. Chýbajúci tovar bol u výrobcu objednaný, avšak, keďže počas pár dní pandémie sa tento druh tovaru stal nedostatkový, napriek snahe sa nám ho nepodarilo zabezpečiť. Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak dúfame, že jej objektívnu príčinu vzniku chápete.