Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    Drevená krabička na dozdobenie prišla poškodená, resp. mala už "výrobnú vadu", otvárateľný vrch nedoliehal na spodnú časť, ani na magnet, ktorý ju má držať uzatvorenú, takže sa krabička nedá zavrieť a pri jemnom zatlačení sa objavila prasklina v "poklope" na úrovni malého magnetu. Čiže krabička je nepoužiteľná. Vzhľadom na jej cenu však nie je rentabilné ju vracať predajcovi.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • výber produktov
    • vysoké ceny
    • balenie zásielky
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi žiaľ do dnešného dňa nebol doručený. Vopred som zaplatila kartou, balík z eshopu vraj odoslali, kontaktovala som aj DEPO a tam mi tiež nevedia podať informácie o balíku.

  • Neodporúča obchod

    nebola som spokojná s kvalitou tovaru

  • Neodporúča obchod

    90 %

    • nekonečne dlhá doprava
  • Neodporúča obchod

    20 %

    objednavala som si tovar a hneď po ukončení objednávky som si spomenula že este niečo potrebujem bola to možno 30sekundová záležitosť, požiadala som do poznámky o zlúčenie objednávky načo mi pracovníčka na druhý deň volala že to nieje možné lebo prvá objednávka už je vraj spracovaná.....boli to dve maličkosti za ktoré som musela v konečnom dôsledku uhradiť 2x poštovne....nepáči sa mi taká nepružnosť a neochota , nebudem tu už nakupovať

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Pýtate odomňa hodnotenie po10 dňoch od objednávky, hoci tovar ešte nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si chlapčenské pančuchy detské veľkosť 110 bolo ich 6kusov a stoho jedny mu boli dobre ostatné súu malé .Môj má 3roky a objednávala som si naschvál pre 4-5rocne dieťa .Som stoho strašne sklamaná

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekvalitné trojzubce
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • bol problém s registráciou
  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Rýchle doručenie, super cena ❤️
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Poslali tovar v troch kusoch napriek objednávke v jedním kuse a zabalili to tak aby som to zistil až pri použití teda nemožná reklamácia. Uplna neserióznosť.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Neochota zo strany dodávateľa riešiť problém.

    Reakcia obchodu Stoklasa

    Vážený zákazník,
    ďakujeme Vám za recenziu nášho e-shopu.
    Nakoľko nám nie sú známe dôvody Vašej nespokojnosti s využívaním našich služieb a nás príčiny takých ojedinelých recenzií zaujímajú, môžete nám prosím oznámiť dôvod Vašej nespokojnosti?
    Za pochopenie a odpoveď Vám vopred ďakujeme.
    S pozdravom a úctou Paučin,
    0902904940

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • krabičky z okienkami - obe krabičky mali poodlepované plastové okienka , nakoľko som potrebovala krabičky v ktorých môžem darovať darček bola som sklamaná lebo som zaplatila dosť € na to aby boli krabičky v 100% stave , čo žiaľ neboli .

    Reakcia obchodu Stoklasa

    Vážená zákazníčka.
    Veľmi sa Vám ospravedlňujeme za nedostatky, ktoré sa vyskytli v predmetnom tovare Vašej objednávky.
    Prosím, pošlite nám poškodený tovar, vrátime Vám peniaze ako aj poštovné, ktoré budete platiť za vrátenie reklamovaného tovaru. Prosím, aby ste vyplnili reklamačný formulár a uviedla nám číslo Vášho bankového účtu.
    S pozdravom

  • Neodporúča obchod

    • predali mi absolútne nefunkčný výrobok sponu na podprsenku

    Reakcia obchodu Stoklasa

    Vážená zákazníčka,
    na základe Vášho vyjadrenia sme vykonali previerku ďalších balení tovaru, ktorého kvalitu ste spochybnila.
    Obraciame sa na Vás s prosbou, aby ste nám ten nefunkčný výrobok, sponu na podprsenku poslala slovenskou poštou ako reklamáciu, na adresu: Textilná galantéria, Sídlisko SNP 1952 , 01707 Považská Bystrica
    Poštovné Vám uhradíme a po prešetrení reklamácie Vám oznámime naše rozhodnutie.
    Ďakujeme Vám za Vašu recenziu.
    S pozdravom Paučin, infolinka firmy Stoklasa
    0902904940

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pri objednávke som uviedol požadovaný termín dodania. Napriek tomu, bol tovar odoslaný o týždeň skôr. Takisto prepravca DPD napriek mojej požiadavke nedoručil zásielku na zberné miesto do Galanty, takže som bol nútený osobne vyzdvihnúť zásielku v Trnave, čo je 25 km od môjho bydliska. Možnosť doručenia zásielky slov. poštou obchod neponúka.
    Máte pocit, že takto má fungovať internetshoping ? Skutočné "pružné a jednoduché nakupovanie " .

    Reakcia obchodu Stoklasa

    Vážený zákazník.
    Ďakujeme Vám za Vašu recenziu nášho e-shopu.
    Ospravedlňujeme sa Vám za nedodanie požadovaného tovaru v termíne, ktorý ste si uviedli.
    O tom, ako má fungovať e-shop máme svoje reálne predstavy, ale nikdy nemožno úplne vylúčiť ľudské zlyhanie.
    Ešte raz prijmite preto naše ospravedlnenie.
    Váš prípad riešime interne ale aj s firmou DPD a o výsledku Vás budeme informovať.
    Ďakujeme Vám za pochopenie.
    S úctou Paučin, manažér firmy Stoklasa pre Slovensko.
    0902904940

  • Neodporúča obchod

    10 %

    bežec sa poškodil pri zapinani

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nekvalitný. Nie som spokojná.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • niektoré z objednaných manžetových gombíkov boli veľmi nekvalitne spojené, a rozpadali.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Doteraz som mala so stoklasou dobre skusenosti. Tentokrat mi vsak prisli polystyrenove vlocky uplne ozobkane kuskami polystyrenu - su nepouzitelne, co museli vidiet aj v sklade pri baleni. Namiesto 100 drotenych hviezdiciek mi prislo 12 - su pre mna nepouzitelne, kedze som ich mala vyrabat v tvorivej dielni s detmi a nemozem tam priniest 12 kusov. Taktiez vsekty koralky, ktore sa na mali navliekat na tych 100 hviezd mam kupene, zaplatene a nevyuzite...

    Reakcia obchodu Stoklasa

    Vážená zákazníčka,
    ďakujeme Vám za upozornenie na nekvalitu uvedeného tovaru a prosím, prijmite naše ospravedlnenie.
    Vykonávame úkony a opatrenia k tomu, aby sme podobným prípadom predchádzali. Prosíme Vás o zaslanie reklamovaného tovaru slovenskou poštou na naše kontaktné pracovisko do Pov.Bystrice, na adresu: Textilná galantéria, Sídlisko SNP, OC Junior, 01707 Považská Bystrica.
    Po obdržaní poškodeného tovaru a vyhodnotení celej reklamácie Vám vystavíme dobropis na všetky vynaložené náklady, ktoré ste vynaložili na daný obchodný prípad.
    Ďakujeme Vám.
    S pozdravom Paučin, manažér firmy Stoklasa pre Slovensko.
    0902904940