Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Zlý konektor poslali a od vtedy nereagujú na výmenu
Reakcia obchodu SPL Dynamics
poslali sme presne konektor , ktorý ste si objednali.Ako máme reagovať, keď ste neposlali späť ten, čo ste si objednali?
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- Tovar mi bol doručený rozbalený a zjavne aj použitý a nie zrovna šetrným spôsobom demontovaný.
Myslím si že takéto veci by sa nemali stávať a bolo by skôr na mieste keď už chcú predávať rozbalený tovar aspoň človeka upozorniť na to že sa nejedná o nový.
Reakcia obchodu SPL Dynamics
prepáčte,ale určite ste nedostali žiaden použitý tovar ! Konektor bol iba strihnutý ,nakoľko sme vám chceli dodať presne to, čo ste si objednali a iný kus sme taký nemali , ale dostali ste úplne nový , nepoužitý kus,len bez druhej strany( tú sme odstránili ,nakoľko je pre vás nepoužiteľná.) nepredávame použitý tovar a v prípade, že áno, je to výrazne označené pri každom tovare.a pre ozrejmenie , je to konektor do vnútra palubnej dosky za 5€ .....
-
Neodporúča obchod
Vraj tovar skladom, a na druhý deň napíšu e-mail že tovar bude možno do dvoch týždňov! Objednávku zrušili!
Reakcia obchodu SPL Dynamics
ďakujeme aj za váš názor, to len dokazuje, že nie sme dokonalí,ale iba ľudia.máme aj kamennú predajňu, tovar sa predal v nej a keďže šlo o totálny výpredaj, tak ho viac nevieme dodať,ale nestiahli sme ho omylom z eshop-u.prepáčte,ak vám to spôsobilo komplikácie.
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
Nasiel som ho na heureke a tam pisalo 5+1tak som ho u vas objednal a prisiel iba jeden reproduktor
Reakcia obchodu SPL Dynamics
Dobrý deň prajem
prepáčte, ale neviem,kde ste našli, že za 19,-€ je 5+1 set reproduktorov - v popise je jasne napísané, že sa jedná o 1ks reproduktora ! toto hodnotenie považujem skôr za žart,ako realne hodnotenie ! a takisto dodacia doba -dostali ste tovar do 24 hodín.............. -
Neodporúča obchod
- Predavajuci mi poslal prasknute reproduktory a vyhovoril sa na prepravu. Prepravca doniesol krabicu neposkodenu.
Reakcia obchodu SPL Dynamics
ďakujeme aj za Váš názor.Síce ja mám na to diametrálne odlišný,ale to na recenzii nič nezmení.Len sa nám potvrdilo, že sa neoplatí niekomu venovať hodiny času,aby ste mu našli to najlepšie čo hľadá,on si nevie nájsť 1 minútu na kontrolu tovaru pri prevzatí.Od nás tovar odchádzal na 110% nepoškodený, nakoľko sme ho ešte aj preskúšali,kompletne skontrolovali a tak zabalili.Ale čo už, tiež nie sme pre každého dosť dobrý.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
- Škatuľa prišla obtrháná a doudieraná...
- Bez manuálu
- A bez Faktúry
Nikdy Viac....10 dni čakám na tovar a príde v takomto vstave
Reakcia obchodu SPL Dynamics
ďakujeme aj za Váš názor.
Dovolím si pridať reakciu až teraz, nakoľko som bol niekoľko dní na dovolenke -napriek tomu som dokázal zabezpečiť,aby tovar bol doručený zákazníkovi do 10 dní,ako sme mali uvedené na stránke.niekoľko faktov,aj ked neviem, či to má zmysel vysvetľovať celé, lebo zákazník má vždy pravdu, ale nedá mi nereagovať.
1.aj napriek tomu, že zákazník si nevie napísať poriadne ani vlastné meno, udá nesprávne telefonne číslo a nesprávne smerové číslo a na jeho údaje sme čakali 5 dní, kým to neako dal dokopy, tovar sme do 10 dní dodali.krabica absolvovala cca. 1400km kuriérmi v celej europe a stihli sme to.
Dnes máme tovar vrátený -takže viem posúdiť aj tú potrhanosť a doudieranosť -krabica je s jedinou preliačeninou asi 2x3cm -viem si predstaviť, že vznikla stiahnutím tovaru na palete, kvalitu tovaru to nemohlo ovplyvniť ani náhodou -okrem toho zákazník má právo tovar neprevziať,ak má podozrenie, že by mohol byť poškodený.nálepky od kuriérov tam jednoducho musia byť....
Faktúra nebola priložená, nakoľko sme mali v práci len človeka, ktorý rozposlal balíky a faktúry nevystavuje -akonáhle došiel taký kolega do práce, faktúru poslal mailom.
Slovenský návod skutočne nemáme k danému produktu -to je jediná vec, ktorú sme nesplnili.
Bohužiaľ neviem pridať fotky,aby som svoje tvrdenie ohľadom balenia a celej komunikácie vedel podložiť, ale nechám to na posúdenie zákazníkov.
Našou snahou bude sa vyhnúť v budúcnosti takýmto prípadom a urobiť maximum pre spokojnosť kupujúcich.