Heureka.sk - nákupný radca

Spartoo.sk

98%
Zákazníkov odporúča obchod
Za posledných 90 dní
Overené zákazníkmi

Diskusia Spartoo.sk

Opýtajte sa na čokoľvek, čo Vás zaujíma ohľadom obchodu Spartoo.sk.
Nezabudnite, že za svoje príspevky nesiete zodpovednosť. Vyvarujte sa prosím nepodloženým informáciám a vulgarizmom, takéto príspevky môžu byť vymazané. Prevádzkovateľ serveru nenesie zodpovednosť ani neručí za pravdivosť prezentovaných informácií v diskusiách.

Diskutovať o obchodu Spartoo.sk môžu len prihlásení užívatelia. Prihlásiť sa

Príspevky emailom

Pre príjem príspevkov emailom, kliknite na tlačítko "Prihlásiť".

Nájdených: 4 příspěvků (zobrazujeme 1 - 4)
pridané 27. júla 2017

Lucy_33: Dobrý deň, pani Lucia,
veríme, že Vás o kvalite našich služieb budeme mať možnosť presvedčiť aj pri Vašom budúcom nákupe na našej stránke www.spartoo.sk! Tešíme sa na Vás!

Avatar používateľa

Lucy_33

, 0b
pridané 26. júla 2017


Dá sa tu nakupovať, ale nemôžem plne ohodnotiť tento obchod, pretože som tu kupovala len raz, všetko prebehlo bez akýchkoľvek problémov. Ak by ste však rozmýšľali o kúpe z inej stránky, odporúčam skombinovať so stránkou kuponyzdarma.sk ktorá Vám zaistí zľavu.

pridané 7. februára 2017

Dobrý deň, pán Bohumil Orth,

ďakujeme za Váš príspevok do diskusie. Len pre objasnenie situácie pre ostatných čitateľov:

Pán Orth nám vrátil nosený tovar a želal si, aby sme mu vrátili peniaze. Akonáhle sme ho oboznámili so skutočnosťou, že vrátiť sa v rámci našich Všeobecných obchodných podmienok dá iba tovar nenosený, vrátenie tovaru sa odrazu zmenilo na reklamáciu s absolútne nepertinentným dôvodom (nespokojnosť so zložením tovaru, ktoré bolo jasne uvedené na stránke). Reklamácia bola pracovníkmi nášho Oddelenia kvality zamietnutá.
Nosený tovar bol pánovi Orthovi na naše náklady zaslaný späť s tým, že sme mu odporučili, aby sa obrátil na príslušné orgány, pokiaľ má pocit, že postup jeho konania bol korektný. Naša spoločnosť vystupovala v tejto veci v súlade s našimi obchodnými podmienkami, ktoré pán Bohumil Orth niekoľkokrát porušil.

S pozdravom,

Adriana, vedúca Zákazníckeho centra Spartoo

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 2. februára 2017

francuzska firma Spartoo odmieta riesit moju reklamaciu .pani Adriana /veduca zakaznickeho strediska,ukoncila mailovu konverzaciu o mojej reklamacii s tym ,ze reklamovany tovar /topanky/mi poslali spat a tym,ze som ho uz pouzival a tato vec pre nich uzavreta.na moje otazky neodpovedala a ani ich neposunula kompetetnejsim pracovnikom,mailovu korespodenciu mam k dispozicii,mozno by to mohlo zaujimat obchodnu inspekciu.B.

Nájdených: 4 príspevkov (zobrazujeme 1 - 4)