Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
tri stvrte veci co ponukaju na e-shope nemaju na sklade a je otazka ci to vobec vedia zohnat, povacsine nie...urcite to neplatte vopred, lebo nebudete mat ani tovar ani peniaze...Solik uz nie je to co byval par rokov do zadu...
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Chápeme, že čakanie na objednaný tovar môže byť frustrujúce, a mrzí nás, že máte negatívnu skúsenosť. Radi by sme však podotkli, že ste boli po potvrdení objednávky informovaní o dlhšom termíne dodania.. Naším cieľom je zabezpečiť, aby Váš tovar dorazil čo najskôr. Sme tu pre vás a veríme, že budete s produktom spokojní, akonáhle ho obdržíte.
Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť. -
Neodporúča obchod
- Veľký výber produktov
- Chýba poukážka na 100€
- Možno uplatniť iba jednu na jednej nákup
Obchod je super pre kutilov a vraj vedia dobre poradiť. Darčekové poukážky sú výhodou, ale zároveň nevýhodou.
Kupovala som ako darček poukážky. Chcela som 100€, ale nebola v ponuke, takže som logicky vzala 2x 50€. Obdarovaný potom zistil, že jedna poukážka sa dá uplatniť iba na jeden nákup, čo nemilo prekvapilo, keďže táto informácia nie je nikde uvedená. Počítala som s tým, že obe poukážky minie na jednej nákup.Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Ďakujeme Vám za dôveru a za to, že ste si vybrali práve náš obchod na darček pre niekoho blízkeho! Mrzí nás, že podmienky uplatnenia poukážok neboli úplne jasné a že možnosť použiť len jednu na nákup nečakane skomplikovala situáciu. Vieme, že tieto informácie sú dôležité, a vážime si, že ste nám na to poukázali – určite sa pokúsime ich sprístupniť jasnejšie, aby sa predišlo podobným nedorozumeniam.
Veríme, že napriek tomu bude obdarovaný s naším sortimentom spokojný, a ak by ste mali v budúcnosti otázky, neváhajte sa na nás obrátiť. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu a ďakujeme za Vašu cennú spätnú väzbu! -
Neodporúča obchod
Objedaný tovar bol na objednávku, ale už prešlo niekoľko týždňov a tovar nikde a ani info od predajcu.
-
Neodporúča obchod
Prestaň mi posielať spam.
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že náš obchod neodporúčate aj keď sme Vašu objednávku doručili do 2 dní.
Ospravedlňujeme sa, ak sme Vám poslali príliš veľa e-mailov. Na konci každého e-mailu nájdete možnosť odhlásenia sa z odberu. Ak potrebujete pomoc, neváhajte nás kontaktovať -
Neodporúča obchod
Po nakúpe som si lepšie prezrel tovar ktorý som si kúpil a uvedomil som si že som spravil blbosť že som tu nakupoval. Všade inde na internete je tovar ktorý som si objednal lacnejší ako na stránke Solik.sk....Jednoducho majú predražené produkty. Nikdy si už nič neobjednám.
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
Vaša skúsenosť nás mrzí. Určite nie je našim zámerom predávať predražené produkty. Práve naopak, chceme robiť kvalitné zváracie vybavenie dostupným, aby sa toto remeslo rozvíjalo. Aj z toho dôvodu sme vám ponúkli hodnotný darček, ktorý je veľmi kvalitný. Ceny pravidelne kontrolujeme, preto sme Vám poslali email aby sme sa o prípade dozvedeli viac. Ak ste ho nedostali, budeme radi keď nám napíšete na [email protected]. Budeme radi keď nám pomôžete sa zlepšovať. -
Neodporúča obchod
- Predavaju nieco, co nemaju...
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť, našim cieľom je vždy poskytovať čo najlepšie služby. Bohužiaľ, môže sa stať, že kvôli veľkému záujmu niektoré produkty nie sú vždy okamžite dostupné. Vždy sa však snažíme čo najrýchlejšie doplniť zásoby a informovať zákazníkov o aktuálnom stave. Ak budete potrebovať pomoc, neváhajte nás kontaktovať. :) Pre rýchlejšiu orientáciu je stav skladových zásob vždy uvedený na webových stránkach a následne aj v potvrdzovacom maily objednávky.
-
Neodporúča obchod
Tovar som objednával 15.5.2024, tovar nebol skladom, dodávateľ mal dať obratom vedieť možnosť termínu dodania.
Je 28.5. doteraz bez vyrozumenia.Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Ospravedlňujeme sa za oneskorenie a nedostatok informácií o Vašej objednávke zo dňa 15.5.2024. Mrzí nás, že ste sa rozhodli objednávku zrušiť.
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, ktorá nám pomáha zlepšovať naše služby. Ak máte ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať telefonicky 0917 880 640 alebo e-mailom na adrese [email protected]. :) -
Neodporúča obchod
- Dajú vám kód na akciu kód zadáte nedá sa uplatniť ani na xy krát .. urobíte obiednavku ta vám príde a zrazu vás lákajú ja ten kód akcie znova .. nie ďakujem .. elektrody kúpené boli odbalené ( chýbala fólia na obale a krabička bola otvorená )
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Problémy s kódom preveríme a vyriešime. Mrzí nás, že elektródy prišli v odbalenom balení.
Sme radi, že ste nám napísali pretože vieme, že stále máme čo zlepšovať. :) -
Neodporúča obchod
solik stoji za hovno
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
mrzí nás, že ste neboli spokojný. Robili sme všetko pre to, aby sme Vám objednávku doručili čím skôr. Sme radi, že ste nám napísali pretože vieme, že stále máme čo zlepšovať. :) -
Neodporúča obchod
- Doteraz som nedostal opravenú faktúru.
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu. Chyba sa stala na našej strane. Na e-shope nemáme nastavené automatické posielanie faktúr pri rozdelení objednávky a zabudli sme vám ju poslať ručne.
Veľmi nás to mrzí a prajeme pekný deň. -
Neodporúča obchod
Objednaný tovar nevyhovoval podľa objednávky rukávnik jeden menší ako druhý a ešte aj obrátený.... a pokiaľ som mal ja zas na svoje náklady tovar zasielať nazad, objednal som radšej inde.
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň, mrzí nás táto vzniknutá nepríjemnosť. Ako sme vám už písali, rukávnik ste mohli u nás reklamovať prostredníctvom zásielkovne (kde pri zadaní kódu máte prepravu zadarmo) alebo vám môžeme vyžiadať prepravu prostredníctvom DPD.
-
Neodporúča obchod
- Na foto je niečo iné, keď to doma rozbalíte,tak je prekvapenie...
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Mrzí nás vaša zlá skúsenosť s naším e-shopom. Tak ako sme vám písali, chybnú fotku sme opravili. Elektródy, ktoré ste si objednali majú inú farbu ale funkčnosť majú stále rovnakú. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.
-
Neodporúča obchod
- Objednávka promptne zaevidovaná . Tovar po desiatich dňoch nikde!! Info o stave nikde!! A objednavala som veci zo skladu. Tak som si to išla kúpiť do Bratislavy!!! Pol dňa strata . A zistila som že aj tovar majú predražený ,lebo som tie veci kúpila o 30/50% lacnejšie/ konkretne wolfram.elektrody!/
Osobne si tu už nič neobjednám !
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
ďakujeme, že ste sa rozhodli zanechať recenziu. Je nám veľmi ľúto, že ste nebola spokojná a že vám nevyhovovala ani naša cena. Samozrejme ceny preveríme ak ak sú príliš vysoké, tak ich v blízkej dobe upravíme. :) -
Neodporúča obchod
- Pri produkte bolo napísané, že je skladom, ale ani po takmer troch týždňoch mi nebol doručený, tak som objednávku zrušil
- Zlá komunikácia - žiadne ospravedlnenie za omeškanie dodania tovaru
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí Vaša zlá skúsenosť s naším obchodom. Vašu objednávku sme u nás evidovali 2 týždne, no čakali sme na tovar od dodávateľa. Po telefonickom rozhovore sme pochopili, že na tovar budete ochotný počkať, no zrejme došlo k nedorozumeniu v komunikácii. Mrzí nás, že ste sa nakoniec museli rozhodnúť pre iný obchod, ktorý mal tovar skladom. -
Neodporúča obchod
Tovar mi nebol dodaný, ani po zaplatení. Nedostal som odpoveď na požiadavku o vrátenie €. Objednávka 10.1. dnes je 24.1..
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu, ospravedlňujeme sa za dlhšiu čakaciu dobu pri tovare na objednávku. Výrobca ani naši dodávatelia žiaľ dlhšie nemali tovar na sklade a termín dodania nám nevedeli potvrdiť - po potvrdení bol dokonca dátum viackrát posunutý. Budeme sa snažiť Vašu objednávku spracovať, čo najrýchlejšie. Ďakujeme za pochopenie. -
Neodporúča obchod
Zarazil ma mail hneď po objednaní 6.1.23,že tovar bude dodaný po 9.11.Najskôr som si myslel,že je to len preklep (po 9.1.),no vyzerá to tak,že to bude fakt až o rok.Obchod sa mi do dnešného dňa (22.1.) neozval,hoci v potvrdzovacom maily píše,že ak nemôže z nejakého dôvodu objednávku ihneď odoslať,bude ma kontaktovať.
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
situácia ohľadom Vašej objednávky nás mrzí. Ospravedlňujeme sa, ale pokiaľ nemáme tovar skladom a nemá ho ani dodávateľ, trvá to dlhšie, kým zistíme, kedy daný tovar naskladníme. Veríme, že Vašu objednávku spracujeme, čo najskôr. Ďakujeme za pochopenie. -
Neodporúča obchod
Tovar mi nebol zaslaný napriek tomu, že som ho objednala už 8.12.2022.
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša zlá skúsenosť s našim e-shopom. Príčinou oneskorenia zásielky, bolo že sme nemali tovar skladom. Hneď po naskladnení sme Vám tovar poslali. Dúfame, že Vám tovar prišiel v poriadku a ste s ním spokojná.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať e-mailom na adrese [email protected] alebo telefonicky na čísle 0917 880 640.
Prajem pekný deň. -
Neodporúča obchod
- Zatiaľ mi len emaili chodia a tovar nikde
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
situácia ohľadom Vašej objednávky nás mrzí. Ospravedlňujeme sa, ale pokiaľ nemáme tovar skladom a nemá ho ani dodávateľ, trvá to dlhšie, kým zistíme, kedy daný tovar naskladníme. Veríme však, že tovar Vám odošleme v blízkych dňoch.
Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy.
Prajem príjemný deň. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- dobrý výber
- rýchle doručenie
- nepresné informácie o produktoch.
Pozor ak kupujete volfrámové elektródy! Je tam napísané že balenie obsahuje 10ks, ale neznamená to že dostanete 10ks. Dostanete jeden kus. Je to zavádzajúca informácia! Ak máte prehľad o cenách možno to budete hneď vedieť, ale ja som prehľad o cenách nemal a myslel som si že kupujem 10ks. Inak bolo všetko poriadku. To o počte kusov v balení by mali zmeniť a nezavádzať zákazníka.
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
veľmi sa ospravedlňujeme za vzniknuté nedorozumenie a ďakujeme, že ste nás upozornili na chybu, ktorú máme na našom e-shope. Chybnú informáciu v krátkom čase odstránime.
Sme tu pre Vás, v prípade, že by ste čokoľvek potrebovali kontaktujte nás e-mailom na adrese [email protected] alebo telefonicky na čísle 0917 880 640. -
Neodporúča obchod
lava nepasuje na ruku
Reakcia obchodu Solík SK, s.r.o.
Dobrý deň,
spokojnosť zákazníka pre nás nie je iba fráza a veľmi nás mrzí, ak Vám rukavica nesadla. Nech sa už jedná o akýkoľvek dôvod. Nezáleží či je to položka za 2 € ktorá Vás sklamala alebo zváračka za 10 000 € .
Prosím kontaktujte nás ([email protected], alebo telefonicky 0917 880 640), aby sme Vám ponúkli riešenie s ktorým by ste boli spokojný.
a. doručenie novej ľavej rukavice a doručenie kompletného nového páru, ako ospravedlnenie (ak sa jednalo o výrobnú vadu).
b. darčekovú poukážku na nákup iného tovaru v hodnote rukavíc zaokrúhlenú nahor.
c. máme v ponuke aj rôzne druhy čisto ľavých rukavíc, ak má zvárač jemne odlišnú jednu ruku od druhej, alebo sa mu jedna viac opotrebováva. Zvyčajne pravákovi ľavá.
d. ak navrhujete Vy iné riešenie s ktorým by ste boli spokojný , radi si ho vypočujeme.
s pozdravom Solík SK