Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednany pred 12 dnami este nedorazil .Pišu tam 3 až 7 dni

    Reakcia obchodu smoki.sk

    Dobrý deň,
    Predovšetkým sa ospravedlňujeme za dlhšie dodacie lehoty, ktoré boli spôsobené vypredanosťou po vianočných sviatkoch u nás aj u našich dodávateľov. Musíme však povedať, že vo Vašom prípade napriek tomu nedošlo k prekročeniu deklarovanej dodacej lehoty, Váš nákup obsahoval položky s deklarovanou dodacou lehotou (v čase vykonania objednávky) 8 až 12 pracovných dní, pričom objednávka bola vybavená a odoslaná na 8smy pracovný deň.

    S pozdravom

    Ján Brndiar, smoki.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • musím pochváliť, že pred rokom boli služby úplne na inej úrovni, obchod komunikoval,
    • - v januári som zaslal na reklamáciu batériu, nedočkal som sa ani len "ahoj".
    • Takže peniaze preč, batéria preč. ToVar, ktorý som si objednal pred 12 teraz ani neprišiel, nieže by som sa sťažoval na dodaciu lehotu, ale páni v tomto obchode si nedali tú námahu napísať mail typu - hej somárik, čakaj, lebo čínska loď sa potopila a tie chemikálie, čo fajčíte, teraz spokojne bafkajú ryby v Perzskom zálive :D
    • No nič, dal som šancu, ... poučil som sa :)

    som veľmi sklamaný z posledných skúseností s obchodom

    Reakcia obchodu smoki.sk

    Dobrý deň,
    Ospravedlňujeme sa nevybavenie reklamácie, našou administratívnou chybou bola reklamácia vyriešená v prospech iného zákazníka, dnes sme všetko napravili.Mrzí nás to. Čo sa týka vašej poslednej objednávky, z legislatívnych dôvodov nemohla byť na základe jej obsahu vybavená, súčasťou objednávky v poznámke bola aj urgencia predchádzajucej reklamácie, avšak keďže objednávka už podľa jej obsahu bola nerealizovateľná a nerealizovaná, tak ušla naśej pozornosti aj urgencia v poznámke, za čo sa ospravedlňujeme. V prípade akýchkoľvek problémov Vás prosíme aby ste nás kontaktovali prostredníctvo emailu alebo telefonu. Ďakujeme a ešte raz sa ospravedlňujeme. Ako ospravedlnenie prosím od nás príjmite malý darček, ktorý vám zašleme behom nasledujúceho týždňa a veríme že poteší.

  • Neodporúča obchod

    • Úplne nič veľmi som sklamaný
    • POMALY POSIELAJÚ TOVAR.

    Už som dal reklamu na fb a len negatívne.

    Reakcia obchodu smoki.sk

    Dobrý deň,

    Aj keď nás mrzí každý nespokojný zákazník, k tejto recenzii musíme uviesť nasledovné
    Dňa 21.3.2017 ˇvečer (utorok) ste si objednal tovar. pri ktorom bola uvedená dodacia lehota 3 až 7 pracovných dní a táto skutočnosť je pri tovare uvedená. Dňa 24.3 ste sa prostredníctvom mailu spytoval v akom stave je Vaša objednávka, na tel. číslo ktoré bolo uvedené pri objednávke sme Vás cez SMS informovali, že ste si objednal tovar z dlhšou dodacou lehotou a uviedli sme že Vaša objednávka bude vybavená v stredu 29.3 (teda 6 prac. dni po objednávke), na túto SMS ste už nereagoval. V stredu 29.3 sme Vás informovali že Vašu objednávku vybavujeme. Vy ste objednávku zrušili. Je mi ľúto, ale nevieme kde sme urobili chyby. V našej ponuke je množstvo tovaru s dlhšou dodacou lehotou, ale pri tovare je táto skutočnosť uvedená. Ak ste požadoval okamžité dodanie, tak to je možné iba pri tovare ktorý máme skladom. S pozdravom smoki.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nabízí zboží, které je již všude vyprodané, za výbornou(výprodejovou) cenu.
    • Objednané zboží nepřišlo, prodejce nekomunikuje (poslal jsem 2 e-maily- bez reakce)

    Pozor - neprofesionální přístup.

    Reakcia obchodu smoki.sk

    Dobrý deň,

    Pravdepodobne sa jedná o nedorozumenie, po prijatí Vašej objednávky Vám bol odoslaný email z inštrukciami o platbe. Následne sme od Vás dostali správu, že požadujete dodanie tovaru na dobierku. E mailom sme Vás informovali, že do Českej republiky tovar na dobierku nezasielame. Viem si celú situáciu vysvetliť len tak, že ste zo zatiaľ neznámeho dôvodu naśe emaily nedostal. Celá situácia nás Veľmi mrzí, preto sme sa rozhodli že Vám objednaný tovar zašleme grátis.

    S pozdravom

    Ján Brndiar, smoki.sk

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Všetko čo som si objednal USB nabíjačku ; batériu 1300 mA nefugujú

    Reakcia obchodu smoki.sk

    Dobrý deň,

    Mrzia nás Vaše problémy, radi by sme ich vyriešili, preto ma prosím kontaktujte na [email protected] alebo telefonicky 0915697539
    Uvedené batérie sú kvalitné s veľmi nízkym počtom reklamácii, napriek tomu pri všetkej starostlivosti sa môže stať že zákazník dostane nefunkčný kus. Radi Vám zašleme nové, prosím kontakujte nás.

    S pozdravom

    Ján Brndiar, SMOKI.SK, s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Drzosť.
    • Zákazník nie je pánom.Ach východ

    Ktorý obchod si môže dovoliť poslať príchuť odblombovanú napoly minutú a poslať to zákazníkovy?

    Reakcia obchodu smoki.sk

    Dobrý deň,

    Máte pravdu, to čo opisujete si nemôže dovoliť žiadny obchod. Musím však povedať, že sa nám nič také ani nestalo.Výrobky zasielame vždy v pôvodnom neporušenom obale a z obsahom baleni nijak nemanipulujeme. Domnievam sa že ide o nedorozumenie spôsobené dosť nešťastným spôsobom balenia aróm značky Inawera. Fľaša , v ktorej sa aróma nachádza, ma vyšší objem ako 10 ml (necelých 13 ml), pričom výrobca ich plní len objemom 10 ml arómy a tak môžu budiť dojem že z nich bolo minuté. O skutočnom objeme celej fľaše sa môžete presvedčit sám a premerať si ho za pomoci injekćnej striekačky. Dôkazom toho, že takto hrubo neporušujeme povinnosti predajcu je aj počet, až dodnes výhradne pozitívnych, recenzii na portali heureka.sk. Tento počet je dnes najvyšší zo všetkých špecializovaných predajcov el.cigariet na Slovensku. V každom prípade nás toto nedorozumien veľmi mrzí.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Ján Brndiar, SMOKI.SK s.r.o.

    Tel: 0915697539
    mail: [email protected]